سنگ کاری رخشانی – بهترین مرکز اجرای شومینه ، باربیکیو ، آلاچیق ، نمای رومی و ساده در سراوان و چابهار

در سیستان و بلوچستان ، سراوان

معرفی سنگ کاری رخشانی – بهترین مرکز اجرای شومینه ، باربیکیو ، آلاچیق ، نمای رومی و ساده در سراوان و چابهار

🔴 مجموعه سنگ کاری رخشانی

🔹 مجموعه سنگ کاری رخشانی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه اجرای شومینه ، باربیکیو ، آلاچیق ، نمای رومی و ساده در سراوان و چابهار می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سنگ کاری رخشانی :

✅ اجرای شومینه. باربیکیو. الاچیق. نمای رومی وساده

✅ طراحی نما. نبشی کشی نما. نور پردازی نمی

و…

 

🔸 شماره تماس  09021106002

🔸 شماره تماس  09306604008

 

سنگ کاری چیست؟

سنگ کاری به شکل دادن قطعات نامنظم سنگ به اندازه‌های دقیق برای ساخت و ساز یا ساخت دکور گفته می‌شود. این قطعات در نهایت در کنار هم قرار گرفته و یک سازه سنگی را ایجاد می‌کنند. این کار معمولا با قرار گرفتن سنگ‌ها کنار و روی هم و متصل شدن با استفاده از ملات مخصوص سنگ انجام می‌گیرد. هرچند این ترفند با توجه به اینکه سنگ کاری به چه منظوری انجام می‌گیرد می‌تواند متفاوت باشد.

سنگ کاری قدمتی دیرینه دارد. در دوران باستان، به دلیل مقاومتی که سنگ‌ها داشتند اغلب از آن‌ها برای ساخت خانه و سرپناه استفاده می‌شد. هرچند این کار بسیار دشوار و طاقت فرسا بود چرا که ابزاری که در آن دوره به کار گرفته می‌شد به اندازه ابزار امروزی پیشرفته و پرسرعت نبودند. با اینحال می‌توان سازه‌های سنگی خارق العاده‌ای از آن دوران یافت که به شکلی شگفت انگیز و زیبا ساخته و طراحی شده‌اند به طوری که نحوه ساخت برخی از این سازه‌ها حتی با وجود دستگاه‌های پیشرفته امروزی، مشخص نیست.

سنگ کاری امروزه اگرچه ساده‌تر و پرسرعت‌تر از گذشته انجام می‌شود اما همچنان پرکار و دشوار است. در حقیقت این کار علاوه بر یک کار صنعتی یک هنر به شمار می‌رود چرا که ظرافت‌های خاص خودش را دارد. همچنین سنگ کاری یک کار پرسر و صدا و خطرناک است چرا که در آن از ابزار خاص و گاهی سنگین و پرقدرت استفاده می‌شود. بنابراین می‌توان دید برای اینکه یک نمای ساختمان با سنگ درست شود، دیوارها سنگ کاری شوند یا کفپوش‌های سنگی درست شوند چه مراحل پرکار و سختی طی می‌شود و همین می‌تواند یکی از دلایلی باشد که سنگ کاری نسبت به برخی دیگر از کارهای ساختمانی گران‌تر است.

سنگ کار کیست؟
به شخصی که سنگ کاری را انجام می‌دهد سنگ کار گفته می‌شود. شخص سنگ کار قطعات سخت و نامنظم سنگ را تراشیده و به اشکال هندسی مناسب برای ساخت و ساز تبدیل می‌کند. این ساخت و ساز می‌تواند مرتبط با ساختمان باشد یا آثار هنری همانند مجسمه‌ها و اشیاء دکوری.

شما وقتی سفارشی به یک سنگ کار می‌دهید، او اندازه کار و ابزاری که باید به کار بگیرد را محاسبه می‌کند. سپس با توجه به نیاز مشتری، سنگ را تراشیده و به شکل دلخواه ایجاد می‌کند. این سنگ‌ها می‌توانند برای سنگ کاری دیوار، سنگ کاری کف ساختمان، یا ساخت آب نما، دودکش، باربکیو، شومینه و موارد دیگر از این قبیل بینجامد.

سنگ کاری شامل چه خدماتی می‌شود؟
اغلب اوقات از سنگ کاری برای ساخت و ساز در ساختمان‌ها استفاده می‌شود. این کار می‌تواند مربوط به ساخت دیوار سنگی، کفپوش سنگی یا پلکان سنگی باشد. هرچند سنگ کاری وسعت بیشتری از یک کار ساختمانی دارد و می‌تواند بخش هنری‌تری را شامل شود که می‌تواند سنگ کاری دکوراسیون یا حکاکی سنگ را نیز در بر بگیرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران