بهترین مرکز نصب کولر گازی ،خدمات ،سرویس شارژ گاز در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی بهترین مرکز نصب کولر گازی ،خدمات ،سرویس شارژ گاز در اصفهان

🔴 صادق حاتمی

🔹 صادق حاتمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب کولر گازی ،خدمات ،سرویس شارژ گاز در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات صادق حاتمی :

✅ نصب ، شارژ گاز و سرویس انواع کولرگازی برند های مختلف

✅ سرویس و تعمیرات تخصصی انواع کولرهای گازی معمولی و اینورتر

✅ لوله کشی توکار با بهترین متریال و کیفیت

✅ خدمات و تعمیرات انواع پکیج دیواری

و…

 

🔸 شماره تماس  09133239506

🔸 آدرس  اصفهان خیابان جی شرقی بعد از خیابان شهروند نرسیده به تالار شهروند جنب مجموعه غذایی عتیق الملک

 

علائم کمبود گاز اسپیلت چیست؟

خنک نکردن محیط
خنک نکردن محیط توسط کولر یکی از رایج‌ترین علائمی است که در اکثر اسپیلت‌ها قابل مشاهده است. این مشکل با شارژ کردن گاز کولر اسپیلت رفع می‌شود.

از کار افتادن سنسورها
همانطور که می‌دانید برخی از کولرهای اسپیلت، هوای خنک را مستقیما به سمت شخص می‌فرستند. در برخی مواقع دیده شده که کمبود گاز کولر باعث شده تا این سنسورها از کار افتاده و در برخی موارد نیز دیگر کار نمی‌کنند و مشکلی شبیه کمبود گاز کولر ایجاد می‌شود.

از کار افتادن قطعات و اتصالات
یکی دیگر از علائم کمبود گاز اسپیلت این است که قطعات و اتصالات به خوبی کار نکرده و یا از کار میافتند که از دست دادن برخی از ویژگی‌های کولر را در بر دارد. به طور مثال شما می‌خواهید که کولر اسپیلت شما با آب کار کند، در این زمان مشاهده می‌کنید که این قابلیت فعال نمی‌شود. اگر با این مشکل مواجه شدید سریعا اقدام به شارژ گاز کولر خود کنید.

یخ زدگی لوله‌های ورودی
یخ زدگی لوله‌ها از دیگر علائم کمبود گاز اسپیلت است که اگر این مشکل را جدی نگیرید، ممکن است که این لوله مسدود شده و هیچ هوایی وارد کولر اسپیلت نشود. شما با شارژ کردن گاز کولر می‌توانید این مشکل را حل کنید.

افزایش مصرف برق
در صورت خالی بودن محفظه گاز کولر اسپیلت، تنها چیزی که به سمت شما می‌آید، باد معمولی با دمای محیط است که این مورد تفاوتی را به یک پنکه معمولی ایجاد نمی‌کند. بنابراین شما برای خنک شدن مجبور به افزایش قدرت کولر اسپیلت می‌شوید که مصرف برق را نیز زیاد می‌کند. زمانی که مبلغ قبض برق شما بیشتر از مقدار همیشگی شد، به محفظه گاز کولر اسپیلت خود نگاهی بیاندازید.

صدای‌های عجیب
اگر از داخل کولر اسپیلت خود صداهای عجیب شنیدید، باید بدانید که احتمالا با یکی از علائم کمبود گاز اسپیلت روبه رو شده‌اید. در برخی مواقع دیده شده که از داخل کولرهای اسپیلت صدای جریان آب و یا حباب شنیده می‌شود که در زمان سالم بودن آن‌ها شنید نمی‌شد.

افزایش صدا
افزایش صدای عملکرد عادی کولر نیز یکی دیگر از علائم کمبود گاز اسپیلت است. این مشکل در برخی از کولرها ایجاد می‌شود که در صورت مواجه شدن با این مشکل باید خیلی سریع به تعمیرکار مراجعه کرده و آن را برطرف کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران