سمعک هلال احمر – مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز و فروش سمعک خارجی در شرق تهران – تهرانپارس

در تهران ، تهران

معرفی سمعک هلال احمر – مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز و فروش سمعک خارجی در شرق تهران – تهرانپارس

🔴 مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک هلال احمر ایران

🔹 مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک هلال احمر ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ارزیابی شنوایی و تجویز و فروش سمعک خارجی در شرق تهران – تهرانپارس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مرکز ارزیابی شنوایی و تجویز سمعک هلال احمر ایران :

✅ ارزیابی شنوایی، ارزیابی و درمان وزوز گوش، شستشوی گوش توسط متخصص گوش و حلق و بینی

✅ تجویز سمعک از برند های معتبر اروپایی با قیمت بسیار مناسب( هلال احمری)

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

سمعک چیست؟

به این سوال از دو دیدگاه می توان جواب داد؛ یکی از دیدگاه علم پزشکی و دیگر از دیدگاه علم الکترونیک.

از نظر علم پزشکی سمعک چیست؟
از نظر پزشکی سمعک (Hearing Aid) دستگاهی است که به بهبود شنوایی افراد کم‌ شنوا کمک می‌کند.

از نظر علم الکترونیک سمعک چیست؟
سمعک دستگاه الکترونیک کوچکی است که صدا را تقویت می‌‌کند و از سه قسمت اصلی (میکروفون، تقویت کننده و رسیور) تشکیل شده است.

به‌طورکلی، سمعک دستگاه کوچک و پیشرفته‌ای است، که از طریق تقویت صدا باعث بهبود شنوایی افراد کم‌ شنوا می‌شود.

نحوه دریافت سمعک
خوشبختانه تکنولوژی سمعک‌ها پیشرفته‌تر شده‌اند و از نظر اندازه هم خیلی کوچک شده‌اند. اکنون سمعک‌ها متناسب با نیازهای افراد کم شنوا طراحی می‌شوند و این امکان را به افراد کم شنوا می‌دهند تا همانند سایرین در همه جنبه‌های زندگی فعال و با اعتماد به نفس مشارکت داشته باشند.

دریافت سمعک دارای 3 مرحله است:

تشخیص
مرحله اول تست شنوایی‌سنجی است. در این مرحله شنوایی‌‎شناس بعد از معاینه اتوسکوپی تست شنوایی‌سنجی تن خالص و گفتار و در صورت نیاز سایر تست‌های مربوط به شنوایی را برای شما انجام می‌دهد. شنوایی‌شناس بر اساس نتایج این تست‌ها، درباره نوع و میزان کم شنوایی و همچنین تاثیر کم شنوایی بر توانایی ارتباط شما با دیگران و سایر عوارض آن توضیحات لازم را برای شما ارائه می‌دهد. اگر نیاز به درمان دارویی یا جراحی داشتید، شما را به متخصص گوش و حلق و بینی ارجاع می‌دهد.

مشاوره
بعد از تشخیص نوع و میزان کم شنوایی، شنوایی‌شناس در مورد انواع سمعک از نظر طراحی و تکنولوژی و این‌که شما باید چه انتظاراتی از سمعک‌تان داشته باشید، به شما مشاوره‌های لازم را می‌دهد. سپس شما و شنوایی‌شناس با توجه به نوع و میزان کم شنوایی و همچنین سبک زندگی، نیازهای شنیداری و بودجه شما در مورد انتخاب سمعک مناسب تصمیم‌گیری می‌کنید. بعد از تصمیم‌گیری در مورد مارک، مدل و قیمت سمعک، قالب‌گیری از گوش ها شما انجام می‌شود.

تنظیم و تحویل سمعک
ساخت قالب سمعک پشت گوشی یا سمعک نامرئی معمولا 3-1 روز طول می‌کشد، مرحله بعدی تنظیم و تحویل است. ابتدا قالب یا پوسته سمعک از نظر اندازه و راحتی در گوش بررسی می‌شود، قالب سمعک نباید باعث ناراحتی در گوش شود. سپس سمعک بر اساس آستانه‌های شنوایی شما تنظیم و برنامه‌ریزی می‌شود. طرز استفاده، نگهداری و شرایط گارانتی در این جلسه برای شما توضیح داده می‌شود. همچنین در این جلسه، شما می‌توانید قرار دادن و برداشتن سمعک روی گوش و تعویض باتری سمعک را بعد از آموزش تمرین کنید.

بعد از دوره سازگاری و عادت‌پذیری که معمولا یک تا دو هفته طول می‌کشد، توصیه می‌شود برای تنظیم مجدد به شنوایی‌شناس خود مراجعه کنید. در این جلسه، شنوایی‌شناس به سوالات شما پاسخ می‌دهد و برای این‌که شما حداکثر سودمندی را از سمعک‌تان تجربه کنید، ممکن است شنوایی‌شناس تنظیمات سمعک شما را کمی تغییر دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران