بهترین مرکز فروش و اجرا ایزوگام و قیرگونی در متل قو ( سلمان شهر )

در مازندران ، سلمان شهر

معرفی بهترین مرکز فروش و اجرا ایزوگام و قیرگونی در متل قو ( سلمان شهر )

🔴 دفتر فروش ایزوگام بهزادی-عبادی

🔹 دفتر فروش ایزوگام بهزادی-عبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و اجرا ایزوگام و قیرگونی در متل قو ( سلمان شهر ) می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

✳️️دفتر فروش و اجرا ایزوگام و قیرگونی️✳️

✅ایزوگام دلیجان
3.5میل و 4 میل با بهترین کیفیت

✅انواع قیر: شل،مخلوط
در بشکه های 220-100-60-30-17 لیتری
و قیر سفت کارتنی

✅گونی پرعرض بنگلادش
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️
کیفیت را با مجموعه ما تجربه کنید
▪️▪️▪️▪️▪️▪️▪️

 

🔸 شماره تماس  01154611018

🔸 شماره تماس  بهزادی 09384893076

🔸 شماره تماس  عبادی 09386024877

🔸 آدرس  سلمان شهر(متل قو)،ابتدای کمربندی جمشید آباد،روبروی پارک مادر، دفتر فروش و اجرا ایزوگام و قیرگونی بهزادی-عبادی

 

ایزوگام و قیرگونی چیست؟

قیرگونی چیست؟
قیرگونی نوعی ورقه سنگین است که در ساخت و ساز از آن استفاده می‌شود. این ورقه‌ها با آغشته کردن نوعی کاغذ، فایبرگلاس حصیری و گونی به قیر ساخته می‌شوند. با این ترکیب، ماده‌ای ضدآب تولید می‌شود که اصولاً از آن برای پوشش سقف‌ها استفاده می‌شود.

قیرگونی تقریباً مانند ایزوگام است با این تفاوت که در قیرگونی از آسفالت استفاده نمی‌شود، در صورتی که در ساخت ایزوگام از آسفالت استفاده می‌شود. با وجود این تفاوت، از این دو محصول به یک هدف استفاده می‌شود و گاها از این دو به جای یکدیگر استفاده می‌کنند و تفاوتی برای آن‌ها قائل نمی‌شوند.

از قیرگونی قرن‌هاست که در ساخت و ساز استفاده می‌شود. در اصل از پارچه‌ها و لباس‌های کهنه برای ساخت قیرگونی استفاده می‌شد، اما امروزه از کاغذها و محصولات بازیافتی( به طور معمول از مقوا استفاده می‌شود) و خاک اره برای ساخت قیرگونی استفاده می‌شود.

انواع قیرگونی
رایج‌ترین نوع قیرگونی، قیرگونی ۱۵ نام دارد. این قیرگونی وزنی حدود ۱۵ پوند در هر مربع دارد. این نوع قیرگونی بیشتر زمانی تولید می‌شد که بحران نفت، تا این حد جدی نبود. اکنون از آسفالت برای مصرف کمتر مواد نفتی در ساخت قیرگونی استفاده می‌شود.

دیگر قیرگونی ۱۵ تنها یک نام است و وزن این نوع قیرگونی بین هفت و نیم پوند تا دوازده و نیم پوند متفاوت است و این وزن با توجه به شرکت سازنده و برخی استانداردها متفاوت است. نوع دیگری از قیرگونی وجود دارد که قیرگونی ۳۰ نامیده می‌شود. وزن این قیرگونی در هر مربع بین شانزده تا بیست و هفت پوند است.

ایزوگام چیست؟
ایزوگام‌ها برای حفاظت از انواع ساختمان ساخته شده‌اند. برای ساخت ایزوگام از قیر استفاده می‌شود. قیر مخلوطی از مواد و مایعات آلی است که حالتی بسیار چسبناک و ضدآب دارد. از ایزوگام برای پوشش دیوارها، سقف‌ها و پشت بام استفاده می‌شود. ایزوگام‌ها در حالت‌های مختلفی تولید می‌شوند و اصولاً به صورت رول‌های بزرگ ساخته می‌شوند.

سال‌های زیادی است که از ایزوگام برای پوشش پشت بام و دیوارها و ضدآب کردن آن‌ها استفاده می‌شود و از مواد اصلی‌ است که در ساخت سقف‌ها به کار می‌روند و اصولاً اکثر ما در خانه‌های خود ایزوگام پشت بام را دیده‌ایم و یا در ساختمان‌های در حال ساخته شدن ایزوگام پشت بام را دیده‌ایم.

مواد سازنده ایزوگام
ایزوگام از ترکیبی از قیر با مواد دیگر ساخته می‌شود و اصولاً دو لایه دارد. لایه زیرین شامل غشایی پلیمری می‌شود که از آن به عنوان پس‌زمینه‌ای جامد استفاده می‌شود و اغلب با الیاف شیشه‌ای استحکام آن را بیشتر می‌کنند. از گرانول‌های معدنی برای ساخت لایه محافظتی بالایی استفاده می‌شود و در نهایت با ترکیبی از قیر، هر دو لایه را پوشش می‌دهند.

اغلب از قیرگونی به عنوان یک لایه اضافی در زیر این لایه‌ها استفاده می‌شود. اصولاً برای پوشش سقف و دیوارهای کناری از این روش استفاده می‌کنند و در مواردی آسفالت هم به آن اضافه می‌شود.

موارد استفاده از ایزوگام
از ایزوگام پشت بام به عنوان جداکننده پوشش اصلی سقف از عرشه سقف استفاده می‌شود تا در هنگام بارش باران و جمع شدن آب، لایه محافظ ثانویه‌ای( لایه اول، پوشش اصلی سقف است!) از نفوذ آب و رطوبت به درون ساختمان جلوگیری کند. علاوه بر این نصب ایزوگام پشت بام موجب می‌شود تا در حین ساخت و ساز، علاوه بر امکان استفاده از پشت بام و محافظت از سقف کشی، به عرشه ساختمان آسیب نرسد.

گاهی از ایزوگام برای یک‌دست‌سازی و هموار کردن پشت بام استفاده می‌شود. علاوه بر این‌ها، در ساختمان‌های قدیمی با ایزوگام کردن پشت بام، امکان استفاده مجدد از آن را فراهم می‌کنند.

البته امکان این وجود دارد که به خاطر ایزوگام کردم پشت بام، دمای ناحیه سقف افزایش یابد و موجب شود آسفالت و الیاف درون ایزوگام به مرور زمان دچار فرسودگی شوند. البته با نصب یک لایه زیرین به نام زیرپوشش، می‌توانید سلامت سقف و ایزوگام خود را گارانتی کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران