کارخانه کارتن سازی کارتن مارکت در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی کارخانه کارتن سازی کارتن مارکت در مشهد

🔴 شرکت کارتن مارکت

🔹 شرکت کارتن مارکت یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع کارتن های سفارشی و پستی و صادراتی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شرکت کارتن مارکت :

✅ تولید کننده کارتن های سفارشی سه لایه و‌ پنج لایه در ابعاد و‌اندازه دلخواه بدون محدودیت سفارش از ۱۰۰ عدد الی صد هزار عدد به سفارش مشتری انجام خواهد شد

✅ تولید کارتن های صادراتی ، چاپدار ، لمینتی ، خام ، کارتن میوه ، کارتن صیفی جات، هرمدل کارتن.

✅ فروش کارتن های پستی به قیمت تولیدی درب کارخانه ،استاندارد اداره پست از سایز ۱ الی ۹ سه لایه و‌پنج لایه کرافت بدون محدودیت سفارش از یک بسته الی صد هزار بسته.
و…

 

🔸 با مدیریت  شایسته

🔸 شماره تماس  09152407008

🔸 شماره تماس  09031040245

🔸 آدرس  مشهد ، بین امامت ۳۷و۳۹ شرکت کارتن مارکت

 

نقش کارتن سازی در موفقیت صادرات چیست؟

بسیاری از صادر کنندگان مشخصات کارتن ها را به عهده ی کارتن سازان می گذارند، اما این می تواند یک اشتباه بزرگ باشد. کارتن های صادراتی با طراحی صحیح این اطمینان را به شما می دهند که از محصولات، محافظت می کنند. بسته بندی ضعیف می تواند کالاهای بسیار خوب را به کالاهای غیر قابل فروش تبدیل کند. نقش کارتن سازی در موفقیت صادرات از اهمیت ویژه ای برخوردار است چرا که باید در هنگام تولید کارتن های بسته بندی نهایت دقت را بکنند.

فرانک رووتولو، یک مهندس با تجربه، توضیح می دهد که “مهمترین نکته در بسته بندی توجه کردن به نوع حمل و نقل آن است ” او همچنین می گویید: شما باید بدانید که بسته بندی چگونه در کل چرخه ی توزیع بسته بندی، توزیع می شود. شرایط محیطی که بسته در معرض آن قرار می گیرد نیز بسیار مهم است. به عنوان مثال، کارتنی که به مدت یک هفته در محیطی با رطوبت بالا قرار داشته باشد تقریبا نیمی از مقاومت خود را از دست می دهد. حال تصور کنید که اگر این کارتن چیزی حدود شش هفته را در کشتی که رطوبت زیادی دارد بماند آن وقت چه اتفاقی برایش می افتد؟

عدم درک شرایط حمل و نقل رایج ترین اشتباهی است اغلب ما با آن روبرو هستیم. مشکل دیگری که ممکن است پیش بیاید عدم تشخیص نحوه نگهداری کارتن ها در وسایل حمل و نقل است که بر روی یک پارچگی کارتن تأثیر می گذارد. هنگام انباشه کردن کارتن ها باید به این نکته دقت کنیم که کارتن های بسته بندی در چه جهت استحکام بیشتری دارند.

همچنین توصیه می شود به کارتن سازی ها که اگر می خواهید در تولید بسته بندی های صادراتی موفق شوید این نکات را در هنگام تولید رعایت کنید: کارتن ظروف شکاف دار منظم را موج دار کنید، کارتن راه راه باید در هنگام قرار دادن در انبارها به صورت عمودی قرار دهیم. استحکام تخته کارتن را باید براساس اندازه کارتن، وزن محصول و محیط حمل و نقل در نظر بگیریم. در حمل و نقل های بین المللی، مدت زمان طولانی حمل و نقل در یک محیط با رطوبت بالا همیشه در انتخاب قدرت تخته های راه راه تأثیر می گذارد. قدرت فشرده سازی کارتن تا زمان رسیدن به مقصد به شدت کاهش می یابد.

برای این که نقش کارتن سازی در موفقیت صادرت به طور کامل اجرا شود باید در هنگام تولید کارتن های صادراتی دقت کافی داشته باشیم چرا که این کارتن ها باید در چندین مرحله از خود مقاومت نشان دهند.

برای این که بخواهیم محصول خود را برای صادرات بسته بندی کنیم، باید مارک های بسته بندی را کامل، مناسب و دقیق ارائه دهیم. ابتدا باید اطمینان حاصل کنید که هر علامتی را که در قسمت خارجی کارتن می گذارید به راحتی توسط هر کسی، در هر جای دنیا قابل خواندن باشد. دوم، شما باید مقررات حمل و نقل را رعایت کنید و از رسیدن صحیح کالاهای خود به دست مشتری اطمینان حاصل کنید. سوم اینکه، شما باید کارتن های خود را با حروف بزرگ و جسورانه علامت گذاری کنید که حتی در فواصل دور و در نور ضعیف قابل خواندن باشند.

به مواردی مانند رطوبت، گرد و غبار، پاشیدن گریس تصادفی روی کارتن ها در هنگام تولید کارتن توجه کنید. از مارک های ضدآب یا برچسب ضدآب با چسب بادوام استفاده کنید. اگر همه ی این نکات را در هنگام تولید کارتن رعایت کنید و کارتن های تولید شده ی شما محکم و بادوام باشد، شانس شما برای موفقیت در صادرات بسیار بالا خواهد بود و اینگونه نقش کارتن سازی شما در موفقیت صادرات بسیار پر رنگ بوده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران