نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی مرکز نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه در اردبیل

🔴 مجموعه نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه

🔹 مجموعه نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه نقاشی طرح کاغذ دیواری نقشینه :

✅ اجرای طرح کاغذدیواری

✅ رنگ پلاستیکی مادر

✅ پتینه کاری

✅ درزگیری قبل از انجام کار با گچ سفید

🔷 دارای سابقه کار درزمینه رنگ و کاغذدیواری

🔷 با کادری مجرب و حرفه ای برای انجام فعالیت

 

🔸 با مدیریت  محمود امامی

🔸 شماره تماس  09303391028

🔸 آدرس  اردبیل

نقاشی طرح کاغذ دیواری چیست؟

هنگام بازسازی خانه یکی از چیزهایی که جلوه خانه را کاملا تغییر می دهد و فضای کسل کننده یک اتاق را تازه و جذاب می‌کند تغییر رنگ دیوارهاست. امروزه نقاشی مدرن ساختمان نسبت به شکل قدیمی آن، تغییراتی کرده است. استفاده از ابزارهای متنوع و به کار بردن ایده های جدید در نقاشی ساختمان باعث شده است که بتوانید با روش های جذابی به رنگ آمیزی دیوارهای خانه بپردازید. همچنین می توانید به جای خرید کاغذدیواری، دیوارها را به گونه ای رنگ آمیزی کنید که بسیار شبیه کاغذدیواری شوند، با این تفاوت که قیمت این روش بسیار ارزان تر از نصب کاغذ دیواری خواهد بود. در واقع می توانید دیوارهای خانه را با نقاشی طرح کاغذدیواری به شکل زیبایی تغییر دهید.

روش های مختلف برای نقاشی طرح کاغذ دیواری
آشنایی با غلتک طرح دار
استفاده از مهرهای طرح دار
استفاده از شابلون

مزایای نقاشی طرح کاغذ دیواری
روش های مختلف برای نقاشی طرح کاغذ دیواری
برای رنگ آمیزی دیوارها و وسایل خانه به این روش، می توانید از سه وسیله استفاده کنید که در ادامه مطلب هر کدام از آن ها را جداگانه بررسی می کنیم.

استفاده از غلتک تکسچر (طرح دار)
استفاده از مهرهای طرح دار
استفاده از شابلون

نقاشی طرح کاغذ دیواری با غلتک طرح دار:
به طور کلی غلتک یا رولر یکی از ضروری ترین ابزار برای رنگ آمیزی دیوارهای خانه است. استفاده از غلتک راحت است و غیر حرفه ای ها هم به راحتی می توانند با استفاده از آن به رنگ آمیزی دیوارها و وسایل خانه بپردازند. علاوه بر آسان بودن، استفاده از غلتک به کار رنگ آمیزی سرعت می بخشد. هر چند با قلم ‌مو هم می توان دیوارها و وسایل را رنگ کرد اما این کار زمان بر است و بهتر است از قلم مو برای رنگ کردن قرنیز ها و سطوح کوچک استفاده شود. غلتک ها در اندازه ها و مدل های مختلفی به فروش می رسند و از دو جزء تشکیل می شوند: فریم اصلی یا همان دسته فلزی غلتک و کاور یا سری آن که در سایزها و جنس‌های مختلفی وجود دارد.

نقاشی طرح کاغذ دیواری با مهرهای طرح دار:
اگر به دنبال یک ابزار ساده برای ایجاد طرح های شیک هستید می توانید از مهرهای طرح دار استفاده کنید، این مهرها در طرح های مختلف و زیبایی وجود دارند.
برای استفاده از این مهرها، ابتدا مهر را آغشته به رنگ کنید و با فشار ملایم بر روی سطح دیوار و یا هر وسیله دیگری بزنید.
می توانید با تکرار طرح به شکل منظمی، طرح های یکسان همانند کاغذدیواری داشته باشید.

نقاشی طرح کاغذ دیواری با شابلون:
شابلون ها یکی دیگر از ابزارهای مدرن رنگ آمیزی ساختمان هستند. شابلون ها با طرح های مختلفی به فروش می رسند و کار با آن ها بسیار راحت است. علاوه بر خرید، شما می توانید در خانه هم این شابلون ها را آماده کنید. به این صورت که، طرح های دلخواهتان را بر روی طلق بکشید و برش بزنید. حتی می توانید عبارات زیبا و یا کلمات مد نظرتان را هم بر روی طلق بکشید و سپس آن را بر روی دیوار و یا هر سطح صاف دیگری اجرا کنید.
می توانید به وسیله شابلون و تکرار یک طرح پشت سر هم کل یک دیوار و یا بخشی از آن را طرحی شبیه کاغذدیواری بزنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران