فروش ساندویچ پانل سقفی و دیواری ( نماینده رسمی فروش ساندویچ پانل ماموت و راحت سازه ) در اهواز

در خوزستان ، اهواز

معرفی فروش ساندویچ پانل سقفی و دیواری ( نماینده رسمی فروش ساندویچ پانل ماموت و راحت سازه ) در اهواز

🔴 خانه آرایی مهراز

🔹 خانه آرایی مهراز یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ساندویچ پانل سقفی و دیواری در اهواز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات خانه آرایی مهراز :

✅ فروش انواع ساندویچ پنل های دیواری و سقفی و دکوراتیو با ضخامت ۲ سانت الی ۱۵ سانت

✅ تحویل فوری

✅ ۲۵ سال گارانتی

و…

 

🔸 شماره تماس  06133210016

🔸 شماره تماس  09160380998

🔸 آدرس  خوزستان . اهواز . گلستان . خیابان آبان . نبش کوچه اصفهان . مجتمع مهرشاد ط 1 تجاری

 

ساندویچ پانل سقفی چیست؟

ساندویچ پانل سقفی نوعی سازه است که مستقیما بر روی آهن یا فولاد قرار می گیرد. استفاده از این نوع ساندویچ پانل باعث می شود که دیگر نیازی به استفاده از مصالح ساختمانی گران قیمت نباشد. این نوع ساندویچ پانل ها با استفاده از پیچ های سرمته ای به سقف و به یکدیگر متصل می شوند و بدین صورت می توان از اتصال دقیق آن ها اطمینان یافت. اگر بهشکل ظاهری این ساندویچ پانل ها دقت داشته باشید، خواهید دید که ساندویچ پانل های سقفی از یک شیب استاندارد برخوردار هستند که ماهیت وجودی این شیب به منظور هدایت آب به سمت ناودانی ها شده و از خراب شدن سقف ها جلوگیری می کند.

مزایای ساندویچ پانل سقفی
همان طور که در بالا اشاره شد، ساندویچ پانل ها دارای استحکام بالا و وزن پایین می باشند و استفاده از این محصول، در شرایط آب و هوایی مختلف بسیار کارآمد می باشد؛ چرا که ساندویچ پانل های سقفی از یک شیب استاندارد برخوردار هستند که باعث هدایت آب به سمت ناودانی ها شود و از خراب شدن سقف ها پیشگیری می کند. علاوه بر موارد ذکر شده، استفاده از ساندویچ پانل سقفی دارای مزایای زیر است که باعث شده است این محصول از جایگاه خوبی در بین سازندگان ساختمانی داشته باشد:

وزن سبک
عایق حرارت و صوت
کاهش هزینه های ناشی از طولانی شدن مدت زمان پروژه ها
تنوع در رنگ و طرح
مقاومت بالا در برابر رطوبت
افزایش طول عمر مفید ساختمان و تأسیسات
مقاومت بالا در برابر بلایای طبیعی مانند زلزله
نصب ساندویچ پانل سقفی
برای نصب و انجام زیرسازی پانل های سقفی لازم است به فاصله بین تکیه گاه های اصلی و به ساختار اجرا شده روی سقف توجه ویژه داشت. بعد از بررسی این نکته، پانل ها بر روی پرلین های سقف قرار می گیرند و به ازای هر متر مربع این محصول، یک پیچ سرمته گالوانیزه به منظور اتصال آن ها استفاده می شود.

نکته حائز اهمیت این است که برای آب بندی سقف و جلوگیری از نفوذ آب در داخل ساختمان لازم است ساندویچ پانل ها به صورت اورلپ قرار بگیرند. در نهایت از ورق فلاشینگ و ورق آبرو برای زیباسازی و درزگیری ساختمان ها استفاده می شود.

کاربرد ساندویچ های پانل سقفی
ساندویچ پانل های سقفی کاربرد گسترده ای دارند. از پانل های سقفی در پوشش سقف و دیوار کانکس های ثابت و متحرک، پوشش سقف و دیوار مرغداری ها و دامداری های مدرن، پوشش سقف و دیوار سوله و ساختمان های صنعتی، پوشش سقف و دیوار انواع سردخانه های ثابت و متحرک، پوشش سقف و دیوار انبار و سیلو، پوشش سقف و دیوار کانتینر های حمل و نقل استفاده می شود.

از جمله نکات حائز اهمیت در اجرای ساندویچ پانل سقفی که باید توجه ویژه ای به آن داشت این است که باید از پیچ واشردار با ارتفاع درست استفاده گردد و به نوع ساختار و فاصله های بین تکیه گاه های روی سقف و فضای خالی بین پانل ها و روی هم قرارگیری اورلپ ها توجه شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران