فروش ویژه نهال کامکوات در کرج – گلشهر

در البرز ، کرج

معرفی مرکز فروش ویژه نهال کامکوات در کرج – گلشهر

🔴 کاوه فرهنگیان

🔹 کاوه فرهنگیان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ویژه نهال کامکوات در کرج – گلشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات کاوه فرهنگیان :

✅ فروش ویژه نهال کامکوات گلدانی

✅ فروش ویژه کامکوات گلدانی قابل نگهداری در گلدان واپارتمان پر بار

✅ ارسال به سراسر کشور با باربری و تیپاکس فروش عمده وتک

✅ ارسال در کرج رایگان و تسویه درب منزل

✅ این نوع نژاد قابلیت نگهداری در منزل با نور متوسط هم دارد

و…

 

🔸 شماره تماس  09385005161

🔸 آدرس  کرج – گلشهر

کامکوات چیست؟

درخت کامکوات یا کومکاوات درختان پا کوتاهی هستند که برگ هایشان ریز است. میوه های کامکوات شبیه به پرتقال اما کشیده تر و ریز تر از آن است. رنگ این میوه ها زرد طلایی و اندازه شان حدود 2.5 سانتی متر است و برای مدت طولانی قابل نگهداری می باشند.

از پوست این میوه برای تهیه مربا، کنسرو ، مارمالاد و یا همراه با خود میوه استفاده میشود چون پوست آن تلخ نیست و طعم ترش مزه و مطبوعی دارد. بعضا هم به صورت زینتی نگهداری میشود. زمان میوه دهی آن زود رس تا میان رس است، و میتوان میوه آن را مدت زیادی روی درخت حفظ کرد بدون این که وزن آن کم شود.

نگهداری درخت کامکوات
آبیاری درخت کامکوات:

پرتقال کامکوات به رطوبت و آبیاری زیادی نیاز دارد (به همین دلیل رشد آن در مناطق شمالی بهتر است) بایستی حداقل یک روز در میان آبیاری بشود، برای تشخیص زمان آبیاری میتوانید انگشتتان را تا یک بند در خاک گلدان فرو کنید و اگر رطوبتی حس نکردید شروع به آبیاری کنید. اگر رطوبتی داشت، نیاز به ابیاری نیست تا رطوبت کاسته شود.

نور:

مرکبات از جمله درختانی هستند که به شدت نیازمند نور میباشند. درباره کامکوات باید گفت در مناطق نیمه آفتابی هم میتواند رشد کند اما نور تاثیر بسزایی در رشد و تولید میوه آن دارد. پس بهتر است درخت را در جایی قرار دهید یا بکارید که بیشترین میزان نور ممکن را داراست.

برای رشد بهتر این گیاه ، میتوانید آن را در فصل بهار و تابستان در باغچه خود نگهداری نمایید. در فصل سرما دوباره به گلدان انتقالش دهید و از آن مراقبت کنید.

هرس:

همه مرکبات نیاز به هرس دارند، پس شما اجازه دارید برای جلوگیری از رشد بیش از اندازه این گیاه شاخ و برگ اضافی اش را هرس کنید. با کنترل ارتفاع آن برداشت میوه را برای خود آسان تر سازید.

کود:

از اوایل اردیبهشت تا اواخر شهریور از کودهای مکمل استفاده نمایید. به طوری که هر دو هفته تا ماهی یکبار از کودهای کاملی که عناصر میکرو را هم در بر دارند استفاده کنید. در این کار مداومت ورزید و هر سال تکرارش کنید.

خاک:

مخلوطی از خاک باغچه + پیت ماس + پرلایت + ورمی کمپوست به نسبت یک به یک، رشد گیاه را بهتر مینماید.

آفات و بیماری ها:

شته ، شپشک، آرد آلود و شپشک قهوه ای آفات این درختچه اند.

کامکوات ها نسبت به شانکر مرکبات مقاوم و مصون هستند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران