بهترین مرکز فروش کاغذ دیواری ، کابینت و نقاشی ساختمان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش کاغذ دیواری ، کابینت و نقاشی ساختمان در مشهد

🔴 مجموعه لاکچری دکور

🔹 مجموعه لاکچری دکور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کاغذ دیواری ، کابینت و نقاشی ساختمان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه لاکچری دکور :

✅ بازسازی منزل جشنواره فروش کاغذ دیواری پوستر های سه بعدی به صورت کلی و جزئی‌.پارکت کف پوش قرنیز.

✅ کابینت ام دی اف نقاشی ساختمان

✅ صفر تا صد منزل خودرا به ما بسپارید با اکیپی کاملا مجرب و متعهد به کار

و…

 

🔸 با مدیریت  صادق کرم پور

🔸 شماره تماس  09397970880

🔸 آدرس  مشهد قاسم آباد بین نهضت 1و3لاکچری دکور

 

کاغذ دیواری (دیوارپوش) چیست؟

در رابطه با تعریف اینکه کاغذ دیواری (دیوارپوش) چیست می‌توان گفت که پوشش‌هایی تزیینی هستند که برای سطح دیوارهای داخلی فضاهای مختلف به‌ کار می‌روند. از جمله این فضاها می‌توان به ادارات، منازل، فروشگاه‌ها و غیره اشاره نمود. این دیوارپوش، یکی از جنبه‌های طراحی داخلی به‌ شمار می‌آید.

این دیوارپوش محبوب و زیبا به شکل رول یا به صورت متری به فروش می‌رسد. کاغذدیواری‌ها با چسب مخصوص روی دیوار مورد نظر نصب می‌شوند. جدا کردن آن‌ها از روی دیوار نیز تقریبا ساده است. کاغذ دیواری می‌تواند ساده یا منسوج باشد یا الگوهای گرافیکی داشته باشد. برای چاپ طرح و نقش کاغذدیواری از روش‌های گوناگونی: مثل چاپ سطحی، چاپ به وسیله حکاکی، چاپ سیلک ابریشمی، چاپ دیجیتالی و چاپ با ماشین چرخشی استفاده می‌شود.

کاغذ دیواری چیست و نحوه استفاده از آن
استفاده از کاغذدیواری در دکوراسیون و فضاهای داخلی، پوششی نو و تازه نیست، مدت‌هاست که، این دیوارپوش زینت‌بخش جداره‌های داخلی و حتی پوشش‌دهنده اکسسوری‌های جانبی در راستای همگن شدن طرح مایه در ساختمان‌هاست. نخستین‌ بار کاغذ دیواری‌ها در اروپا در دوران رنسانس با استفاده از تکنیک وودكات «برش چوبی» در چاپ به محبوبیت بالایی رسیدند.

از میان کشورها: انگلستان و فرانسه در تولید کاغذدیواری اروپایی پیشگام بودند، با این حال آغازگر تولید کاغذدیواری از منظر تاریخی به چین باستان باز می‌گردد. چراکه چینی‌ها دویست سال قبل از تاریخ میلاد مسیح با استفاده از تولید کاغذ ساقه برنج، به دیوارهای خود پوشش می‌دادند. اما امروزه تغییرات بزرگی در فرایند تولید، طرح مایه‌ها و مواد تولیدی کاغذ‌های دیواری شاهد هستیم، که گواهی بر بهبود کیفیت چاپ، ابعاد، تنوع رنگ‌ها و طرح‌های بی‌نظیر تا موارد دیگر، روز‌به‌روز در حال پیشرفت است.

کاغذ دیواری می‌تواند با استفاده از طراحی مدرن و الیاف بافته‌شده به گونه‌ای یک فضا را زنده کند، که شاید با رنگ زدن دیوارها به نتیجه‌ای مشابه نتوان دست یافت. با طیف وسیع محصولات در حال توسعه در سال‌های اخیر (طیف گسترده از لحاظ قیمتی)، اکنون بهترین زمان برای استفاده از کاغذ دیواری در طرح‌ریزی و تغییر دکوراسیون می‌باشد.

کاغذ دیواری‌ها هم مثل رنگ دارای مدل‌های مختلف هستند. همه کسانی که انواعی از کاغذ دیواری را به‌ عنوان پوشش دیوارهای فضای موردنظر خود ترجیح می‌دهند، کم و بیش با خصوصیات آن آشنایی دارند. با این حال، انتخاب درست فقط با داشتن دید کلی نسبت به این قضیه قابل دستیابی نیست. برای اینکه بتوانید کاغذ دیواری مناسب را از میان این همه برند و مدل پیدا کنید، باید ابتدا با انواع کاغذ دیواری آشنایی داشته باشید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران