دکتر کشمش ، فروش کشمش ملایر در تهران

در تهران ، تهران

معرفی دکتر کشمش ، فروش کشمش ملایر در تهران

🔴 دکتر کشمش

🔹 دکتر کشمش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش کشمش ملایر در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات دکتر کشمش :

✅ فروش انواع کشمش ملایر تاکستان شیراز با بهترین قیمت و کیفیت ممتاز

✅ فروش به صورت عمده و قیمت همکاری و ارسال به سراسر کشور پذیرفته میشود

✅ انواع کشمش پلویی مویز سایه خشک آفتاب خشک آفتابی بوانات

✅ ادرس مغازه ملایر سی متری تاجوک خشکبار باقری

✅ فروش به صورت عمده و خرده

و…

 

🔸 با مدیریت  مهرداد باقری

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۰۲۱۸۷۰۵

🔸 آدرس  تهران شهید رجایی جنوب بعد از بیمارستان هفتم تیر ابتدای محله بهشتی پشت میدان تره بار بهشتی

 

خواص کشمش چیست؟

۱. خواص آنتی اکسیدانی

زمانی که شما در رژیم غذایی خود از مواد غذایی آنتی اکسیدانی استفاده کنید با این کار از تخریب شدن سلول ها جلو گیری می کنید. آنتی اکسیدان ها دارای خواص ضد سرطانی و ضد تخریب سلول های بدن می باشند. اگر شما در طول روز از این میوه خشک استفاده کنید در واقع جلوگیری از سرطان های مختلف نموده اید.
۲. کاهش فشار خون

فشار خون بالا می تواند دلیل رژیم غذایی نا مناسب باشد اما با استفاده از این میوه خشک می توانید فشار خون خود را کاهش دهید. خواص کشمش به دلیل داشتن پتاسیم می تواند مقدار قابل توجهی فشار خون را کنترول نمایید. اگر مبتلا به فشار خون هستید لازم است در رژیم غذایی خون از پتاسیم استفاده نمایید.
۳. کاهش دهنده استرس

اگر جز افراد استرسی هستید لازم است با دمنوش های مختلف کشمش استفاده کنید. با استفاده از دمنوش های آرامبخش و این میوه مقوی می توانید استرس خود را کاهش دهید.
اگر جز افراد پر مشغله که در طول روز مقدار زیادی انرژی برای کار خود می گذارید و دچار استرس های کاری هستید توصیه می شود این میوه خشک را با خود داشته باشید.

۴. تقویت کننده نور چشم

همیشه برای تقویت نور چشم و حفظ سلامتی چشم هایم هویچ را توصیه نموده اند. شاید تا به حال در مورد خواص کشمش برای افزایش نور چشم و سلامتی چشم اطلاعات کافی نداشتید.
این میوه خشک شده با ترکیباتی که دارد می تواند نور چشم را افزایش داده و چشم را از تنبلی و ضعیف شدن نجات دهد. اگر جز افرادی هستید که در طول شبانه روز ساعات زیادی را مطالعه می کنید بهتر است کشمش را به همراه خود داشته باشید.
۵. رفع کننده کم خونی

یکی دیگر از خواص کشمش رفع کم خونی می باشد. افرادی که کمبود آهن باعث کم خونی شان شده است لازم است از این میوه خشک شده به طور منظم استفاده نمایند.
۶. درمانگر التهاب ها و عفونت ها

اگر دچار عفونت ها و التهاب های مزمن گردیده اید می توانید برای درمان کشمش را انتخاب کنید. خواص کشمش با داشتن آنتی اکسیدان های قوی ضد التهابی به طور کلی می تواند عفونت ها و التهاب ها را از بین ببرد. علاوه بر این پلی فنلی موجود در کشمش می تواند برای سرماخوردگی بسیار مفید باشد.
۷. محافظت کننده دهان و دندان

کشمش در ترکیب خود الئانولیک اسید دارد که می تواند از پوسیدگی دندان ها جلو گیری نماید. علاوه بر این به دلیل داشتن آنتی اکسیدان های قوی می تواند از عفونت های دهان و لثه پیشگیری کند.
برای داشتن دندان های سالم و زیبا بهتر است به جای قند همراه چای از کشمش استفاده کنید.
۸. جلو گیری از ریزش مو

خانم ها و آقایانی که از ریز مو رنج می برید و احساس می کنید مو های تان آن زیبایی را که می خواهید را ندارد بهتر است کشمش را در رژیم غذایی خو اضافه کنید. یکی از مهم ترین خواص کشمش جلو گیری از ریزش مو می باشد. ویتامین های موجود در این میوه خشک شده می تواند کمبود های بدن را بر طرف ساخته و مانع ریزش مو شود.
۹. درمان شوره سر

مصرف روزانه کشمش به دلیل رزوراترول های موجود در آن باعث کاهش التهاب پوست سر شده و به درمان شوره سر کمک می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران