مرکز فروش جک پارکینگ پاراکس در تهران و سراسر کشور

در تهران ، تهران

معرفی مرکز فروش جک پارکینگ پاراکس در تهران و سراسر کشور

🔴 گروه فنی مهندسی ایمن برتر ایران

🔹 گروه فنی مهندسی ایمن برتر ایران یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش جک پارکینگ پاراکس در تهران و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 تولید و فروش درب اتوماتیک

🔴 فروش و خدمات نصب ، راه اندازی و تعمیرات جک پارکینگ

✅ تولید کننده جکهای پارکینگی با بالاترین کیفیت ، قدرتمند و تمام هوشمند

و…

 

🔸 شماره تماس  02191691305

🔸 شماره تماس  09121364164

 

جک پارکینگ چیست؟

جک پارکینگ و آموزش نصب آن به دلیل بازار کاری خوبی که دارد بسیار فراگیر شده است. امروزه با پیشرفت تکنولوژی اکثر درب های پارکینگ های عمومی، خصوصی و منازل دارای سیستم های اتوماتیک هستند. جک برقی پارکینگ که امروزه باعث آسان شدن کار مردم در عبور از درب ها شده است به جک برقی مدرن نیز شناخته می شود. با قدرت و توانایی منحصر به فرد جک ها در باز و بسته کردن درب ها قابلیت نصب در درب های تک لنگه و دو لنگه را با ابعاد، وزن و ترددهای مختلف دارند.

بدین صورت که بازوهای آن ها در یک طرف درب های تک لنگه و دو طرف درب های دو لنگه به عملیات باز شدن راحت درب ها به شما کمک می کند. در نتیجه در این گونه درب ها با فشار دادن دگمه ای به راحتی می توانید درب را به آسانی باز و بسته کنید و دیگر نیازی نیست که برای هر بار باز و بسته کردن درب از ماشین خود پیاده شوید. جک های برقی درب ها به و دسته تقسیم می شوند که عبارتند از:

جک های الکترومکانیکی: این مدل جک ها برای درب های سبک مانند درب ساختمان های مسکونی که نسبت به مکان های عمومی کم تردد هستند مورد استفاده قرار می گیرد. اپراتئرهای این مدل جک ها قیمت پایین ترینسبت به جک های هیدرولیکی دارند و به همین علت بیشتر انتخاب می شود و عمر مفید استفاده از این جک ها 8 تا 10 سال است.
جک های هیدرولیکی: این نوع جک ها مناسب برای درب های سنگین اماکن پر تردد مثل پارکینگ های عمومی و ادارات است. برای امنیت بیشتر درب های هیدرولیکی و جفت شدن لنگه ها روی هم از قفل برقی استفاده می کنند. به دلیل اینکه این نوع درب ها با فشار هوا و روغن کار می کنند به سرویس و نگهداری کمتری نیاز دارند. این جک ها گران تر از جک های الکترومکانیکی هستند و عمر مفید استفاده از این نوع درب ها 10 تا 15 سال است.

جک برقی پارکینگ مانند هر نوع سیستم دیگری دارای اجزای تشکیل دهنده گوناگونی هستند که شامل ریموت کنترل، قطعات فلزی، چشمی، دو بازو که بر روی درب نصب می شود، مرکز کنترل و چراغ های هشدار دهنده می باشد. وظیفه جک برقی در درب ها باز کردن اتوماتیک درب است این درب ها ویژگی های خاص خود را دارند که عبارتند از:

جک برقی به وسیله حسگر ها و چشمی های که در آن قرار دارد موانع موجود هنگام باز و بسته شدن درب را تشخیص داده و از اصابت درب به این موانع جلوگیری می کند.
از خصوصیات دیگر این نوع جک این است که این مدل جک ها به واسطه برق و انرژی الکتریکی کار می کنند و زمانی که برق قطع شود باید دستی درب را باز و بسته کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران