مرکز فروش دارو گیاهی تضمینی شپش فقط در یک جلسه در تهران – اسلامشهر

در تهران ، اسلامشهر

معرفی مرکز فروش دارو گیاهی تضمینی شپش فقط در یک جلسه در تهران – اسلامشهر

🔴 نجیبه صفرپور

🔹 نجیبه صفرپور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه دارو گیاهی تضمینی شپش فقط در یک جلسه در تهران – اسلامشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نجیبه صفرپور :

✅ دارو گیاهی تضمینی شپش فقط در یک جلسه

✅ درمان قطعی تضمینی شپش فقط در یک جلسه بدون نیاز پاک سازی لباس منزل

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۰۴۹۱۰۱۳۸

🔸 آدرس  اسلامشهر شهرک قائمیه

 

عدم درمان شپش سر چه خطراتی به دنبال دارد؟

بسیاری از افراد به دلایل مختلف از درمان کردن شپش سر صرف نظر می کنند.
شاید این افراد، زیاد در مورد حشرات و مقابله با آن ها حساس و سختگیر نیستند شاید هم تمایل زیادی ندارند که از مواد شیمیایی استفاده کنند تا بابت خرید کیت های از بین برنده شپش سر هزینه کنند یا حتی ممکن است اطلاعات غلطی داشته باشند و فکر کنند که شپش سر به خودی خود رفع خواهد شد. متأسفانه چنین تصوری کاملا غلط است و در صورتی که شما یا یکی از اعضای خانواده تان شپش سر داشته باشید باید فورا در جهت رفع این مشکل اقدام کنید. در غیر این صورت باید منتظر عواقب بعدی عدم درمان شپش سر باشید.

عواقبی نظیر:

افزایش تعداد شپش و تخم شپش در سر
انتشار شپش به افراد بیشتر
ایجاد استرس و اضطراب
طولانی شدن پروسه درمان
افزایش احتمال بروز عفونت در سر
بدتر شدن شرایط در فرد آلوده به شپش
در صورت عدم درمان شپش سر آلودگی ناشی از نیز آن بیشتر و وخیم تر خواهد شد. زیرا تخم های شپش در مدت کوتاهی هچ شده و شپش های جدید از درون آن بیرون خواهند آمد و پس از مدت کوتاهی به بلوغ خواهند رسید. سپس شپش های بالغ از خون مویرگ های پوست سر تغذیه می کنند تا دوباره تخم ریزی کرده و این چرخه را تکرار کنند. تکرار این چرخه حدود ۱ ماه به طول می انجامد. در صورتی که اقدامات جدی برای درمان شپش سر انجام نگیرد، درمان دیر هنگام آن نیز به درازا خواهد کشید.

به این معنی که هر چقدر این وضعیت وخیم تر شود، وضعیت درمان نیز به مراتب سختتر خواهد شد. تصور کنید از بین بردن تخم ها و شپش های بالغی که جمعیت آن ها زیاد است در مقایسه با چند شپش بر روی سر، چقدر می تواند دشوارتر باشد. در صورتی که آلودگی سر فرد مبتلا به شپش مربوط به یک ناحیه نیست و در کل قسمت های سر پخش شده اند، باید از روش های درمانی مختلف استفاده کنید تا مطمئن باشید که از شر همه شپش ها و تخم های آن ها خلاص شده اید.

سرایت به سایر اعضای خانواده و دوستان
هر چقدر شپش سر مدت زمان بیشتری باقی بماند و درمان نشود، احتمال اینکه به سایر اعضای خانواده، دوستان، همکلاسی ها و افرادی که فرد مبتلا با آن ها در ارتباط نزدیک است، منتقل شود نیز بیشتر می گردد. مهمترین عامل انتقال شپش، تماس سر به سر است. این انتقال می تواند به صورت مستقیم و هم به صورت غیر مستقیم اتفاق بیفتد.
انتقال غیر مستقیم شپش ممکن است از طریق استفاده دو یا چند نفر از وسایل زیر باشد:

شال
روسری
گیره و کش مو
شانه
هدفون
روبالشی
صندلی یا مبل

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران