عینک فروشی صدرا – بهترین مرکز فروش عینک طبی و آفتابی در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی عینک فروشی صدرا – بهترین مرکز فروش عینک طبی و آفتابی در مشهد

🔴 عینک فروشی صدرا

🔹 عینک فروشی صدرا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام فروش عینک طبی و آفتابی در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عینک فروشی صدرا :

✅ فروش انواع عینک های طبی و آفتابی

✅ جدید ترین عینک های روز

✅ جدید ترین عینک های طبی و آفتابی استاندارد با کیفیت بالا uv400 و پلاریزه ارسال به تمام شهر ها

و…

 

🔸 با مدیریت آقای صدرا روشن

🔸 شماره تماس  09305330500

🔸 آدرس  مشهد نبش امام خمینی 40

 

مزایای استفاده از عینک آفتابی چیست؟

1- از چشم ها در برابر اشعه ماوراء بنفش و سایر عناصر محافظت کنید
ممکن است شما چه در ساحل نشسته باشید، یا در کنار استخربوده، یا برای دویدن، دوچرخه سواری، اسکی روی آب یا اسکی روی برف، لباس های مختلفی بپوشید، اما تنها چیزی که باید در هر یک از این سناریوها حایز اهمیت هست نوع عینک آفتابی شماست! یک عینک آفتابی باکیفیت که 100% اشعه مضر UV خورشید را مسدود می کند، یکی از مواردی است که کمک میکند در حین لذت بردن از یک فعالیت دلپذیر در فضای باز، مانع آسیب به چشم شما میشود. به جرات میتوان گفت که یکی از مهمترین فواید عینک آفتابی این است که از چشمان شما در برابر اشعه ماوراء بنفش (UV) محافظت می کند. اشعه ماوراء بنفش می تواند اثرات مضری بر روی پلک، قرنیه، عدسی شبکیه داشته باشد. علاوه بر محافظت در برابر اشعه مضر،عینک آفتابی از چشمان شما محافظت می کند. عینک آفتابی به عنوان یک مانع فیزیکی، در برابر وزش باد، گرد و غبار و سایر ذرات معلق در هوا میباشد که مانع خشکی چشم نیزمیشود.

2- بهتر ببینید، ایمن تر باشید
پرتوهای خورشید به سیاره ما حیات می بخشد، اما می تواند چشمان شما را کور کند. نگاه مستقیم به خورشید باعث آسیب جدی به مرکز بینایی چشم میشود شاید شنیده باشید کسانی که در خسوف به خورشید نگاه میکنند دچار سوختگی لکه ی زرد چشم شده و مرکز بینایی خود را از دست میدهند. پس عینک آفتابی میتواند ایمنی و سلامت بینایی شما را حفظ کند. اگر چشمان شما به نور حساس است قطعا لازم است، برای جلوگیری از تابش نور خورشید عینک آفتابی بزنید. این تنها یکی ازفواید استفاده از عینک آفتابی نیست،حتی می‌توانید هنگام رانندگی، دوچرخه‌سواری یا شرکت در هر فعالیتی که در آن سریع حرکت می‌کنید از عینک آفتابی استفاده کنید.

3- به آینده خود کمک کنید تا از بیماری چشمی ناشی از نور خورشید جلوگیری کند
در حالی که نمی‌توانیم آینده را پیش بینی کنیم، شواهد زیادی این گفته را تأیید می‌کند: قرار گرفتن روزانه در معرض اشعه‌های مضر UV خورشید در طی سال‌ها، به طور قابل‌توجهی خطر ابتلا به آب مروارید، دژنراسیون ماکولا (تحلیل لکه ی زرد چشم) یا سایر بیماری های چشم‌ها را افزایش می‌دهد. آب مروارید یک تیرگی مایل به زرد در عدسی طبیعی چشم است که می تواند باعث حساسیت به نور و تاری دید شود. دژنراسیون ماکولا یک زوال لکه ی زرد است که مسئول دید دقیق در مرکز شبکه است. مانند دیدن چهره افراد، خواندن کلمه یا تماشای تلویزیون. اشعه خورشید همچنین می تواند باعث سرطان چشم و بیماری به نام ناخنک(رشد بافت اضافی روی ملتحمه چشم) شود. یک بار دیگر، یک راه متداول برای کاهش خطر وجود دارد: هر روز، هر بار که بیرون هستید از عینک آفتابی استفاده کنید تا به سلامت چشم‌هایتان کمک کند.

4- دید بهتر برای دیدن بهترین های اطراف خود

5- هنگام بهبودی از چشم ها بعد از جراحی و عمل لیزیک
جراحی چشم یک اتفاق رایج است، خواه یک روش اصلاحی برای آب مروارید یا جراحی لیزیک برای بهبود بینایی باشد. این روش ها نیاز به زمان مناسب برای بهبود چشم دارند. همانطور که چشم ها بهبود می یابند، ضروری است که آنها را از اشعه های مضر خورشید دور نگه دارید تا بتوانند به طور کامل بهبود یابند. عینک آفتابی راه ایده آلی برای ایمن نگه داشتن بینایی ارزشمند شماست و به بدن شما زمان لازم برای بهبودی را می دهد. پس یکی از فواید عینک آفتابی که بسیار مهم است استفاده از عینک آفتابی بعد از جراحی و عمل لیزیک میباشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران