بهترین مرکز تولید ، فروش و آموزش ساخت شکلات دست ساز در شهرکرد

در چهارمحال و بختیاری ، شهرکرد

معرفی بهترین مرکز تولید ، فروش و آموزش ساخت شکلات دست ساز در شهرکرد

🔴 شکلات های دستساز شوکو ژاو

🔹 شکلات های دستساز شوکو ژاو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید ، فروش و آموزش ساخت شکلات دست ساز در شهرکرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات شکلات های دستساز شوکو ژاو :

✅ در تهیه و تولید شکلات های شوکو ژاو از شکلات های واقعی و کره ی کاکائو خالص استفاده
می شود بدون هیچ گونه مواد نگهدارنده

✅ آموزش تخصصی شکلات دستساز

✅ تولید کننده ی انواع شکلات

و…

 

🔸 با مدیریت  زهرا قلی پور

🔸 شماره تماس  09132870348

 

تفاوت شکلات کارخانه ای و دست ساز در چیست؟

چرا شکلات دست ساز طرفداران زیادی دارد؟
شکلات دست ساز نه تنها رمانتیک است بلکه ظاهر بسیار زیبایی نیز دارد و طعم بی نظیر آن هم مثال زدنی است. شکلات دست ساز به دلیل اصل بودن مواد اولیه آن، از فواید فراوانی برخوردار است به طوری که تحقیقات نشان می دهد که فلاوانول های مفید موجود در کاکائو در شکلات دست ساز بیشتر از سایر انواع شکلات مشاهده می شوند. این کیفیت تولید شکلات دست ساز و حفظ مواد معدنی مفید آن در فرآیند تولید، موجب می شود که این خوراکی فواید خود را بهتر نشان دهد و کمک شایانی به سلامت عاطفی و روانی ما بکند. همچنین معمولا بسته بندی شکلات های دست ساز برای هدیه دادن، جابجایی و نگهداری مناسب تر است و حس خوبی را به خریدار منتقل می کند. برای دیدن انواع شکلات های دست ساز باراکا می توانید به سایت این برند مراجعه کنید.

تفاوت شکلات کارخانه ای و دست ساز در چیست؟
گفته می شود که شکلات دارای طعم و عطری منحصر به فرد و فوق العاده است. این خوراکی از مواد تازه و طبیعی به دست می آید و برای به دست آمدن طعم دلنشین آن، مهارت و تجربه ی زیادی نیاز است. در خاورمیانه دو نوع کارخانه ی شکلات سازی وجود دارد: کارخانه هایی که شکلات تولید انبوه درست می کنند و کارخانه هایی که شکلات خانگی یا دست ساز درست می کنند. سوالی که در اینجا پیش می آید این است که تفاوت این دو روش متفاوت تولید شکلات چیست؟

استفاده از مواد طبیعی در مقابل مواد صنعتی
مانند هر محصول تولید انبوه دیگری که برای کاهش هزینه های تولید، مواد اولیه ی طبیعی را با مواد اولیه ی مصنوعی جایگزین می کنند، در صنعت شکلات نیز بعضی از شرکت های تولید کننده ی شکلات صنعتی ممکن است برای پایین آوردن قیمت تمام شده ی محصول، گاها از موادی با کیفیتی پایین تر از مواد طبیعی یا مواد مصنوعی و فراورده های غیر کاکائویی استفاده کنند. اما در تولید شکلات دست ساز حساسیت روی مواد اولیه ی مورد استفاده بسیار زیاد است و تولید کننده اطمینان حاصل می کند که مواد مورد استفاده از طبیعی ترین و با کیفیت ترین مواد موجود هستند که باعث ایجاد طعم و حسی خاص در شکلات تولیده شده می شود.

مواد استفاده شده در مغز شکلات
با هدف ایجاد همان حس خاص در تولید شکلات دست ساز از مغزهای طبیعی مانند پسته، فندوق و بادام استفاده می شود. گرچه در شکلات های صنعتی با کیفیت مانند باراکا نیز این مواد به عنوان مغز شکلات به کار می روند اما در بسیاری از مواقع، در شکلات های صنعتی از سیروپ، تافی و مغزی های صنعتی استفاده می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران