سفارش و آموزش غیرحضوری طراحی چهره پرتره سیاه قلم در قم

در قم ، قم

معرفی مرکز سفارش و آموزش غیرحضوری طراحی چهره پرتره سیاه قلم در قم

🔴 عادله جعفری

🔹 عادله جعفری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه سفارش و آموزش غیرحضوری طراحی چهره پرتره سیاه قلم در قم می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عادله جعفری :

✅ سفارش طراحی چهره پرتره سیاه قلم

✅ آموزش آنلاین

✅ فروش آموزش مدل با توضیحات کامل ❤️

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۹۴۶۵۹۸۰

🔸 آدرس  قم

سیاه قلم چیست؟

هنر طراحی چیست؟
طراحی یک فرآیند اجرایی است؛ اجرای یک نقش بر روی یک سطح. اصولا طراحی به کمک یک وسیله اثرگذار مانند مداد طراحی به شیوه ی تک رنگ، طراحی و اجرا میشود که در اکثر مواقع به رنگ مشکی و گاهی به رنگ قهوه ای میباشد. طراحی با مفهوم درایینگ برای پیاده سازی طرح ها و ایجاد یک اثر هنری بصری حائز اهمیت است و با مفهوم دیزاین، یک الزام برای شکل گیری یک اثر هنری منسجم و ماندگار میباشد.

سیاه قلم چیست؟
تاریخچه سیاه قلم در ایران بسیار زیاد است و با شروع کردن نگارگری در سده هفتم هجری، مثل فنی از فنهای نگارگری پیگیری شد ولی سیاه قلم به شکلی خاص با استفاده از ذغال یا مداد ذغالی در کشیدن طرح علی الخصوص طراحی چهره گفته میشود. در ایام قدیم از ترکیب کردن ذغال با پودر کربنات کلسیم و پودر مل که در اصطلاح به آن ذغال مل میگفتند با استفاده کردن از قلم مو بر روی بوم استفاده میشد. این شیوه از طراحی، در بین شاگردان کمال الملک خیلی رایج بوده است و امروزه هم طرفداران زیادی دارد.

تفاوت اصلی سیاه قلم و طراحی چهره با مداد:
طراحی چهره با مداد؛ اصول کلی و مبانی طراحی یک چهره با استفاده از تناسبات طلایی و مشاهده چهره شخص یا عکس بدون استفاده از روش های کپی کردن را طراحی چهره میگویند، که در دوره ۰ تا ۱۰۰ طراحی چهره این مورد آموزش داده شده است.

سیاه قلم؛ تکنیک اجرا و سایه پردازی چهره ای که طرح اولیه آن رسم شده است، که در قدیم شاگردان کمال الملک و وی با پودر زغال و مل اجرا میکردند را اصطلاحا نقاشی سیاه قلم میگویند، که امروز مواد و وسایل استفاده شونده کمی تفاوت دارد.

در نتیجه طراحی چهره با مداد پایه اصلی و هایپررئال سیاه قلم، مداد رنگی، رنگ روغن، آبرنگ، دیجیتال پینتینگ و… در دسته تکنیک ها و مرحله بعد قرار میگیرند، هنرجو ابتدا بایستی سواد پایه را فرا بگیرد و سپس تکنیک های مورد نظر خود را انتخاب کند و آموزش ببیند.

تفاوت سیاه قلم و طراحی چهره با مداد در مواد مصرفی:
فرق دیگر این دو اصطلاح در مواد مصرفی نیز هست که تفاوت زیادی را روی تابلو نشان میدهند، سیاه قلم عموما با زغال انجام میشود؛ که زغال حاصل سوختن چوب در شرایط کم اکسیژن است.

ولی طراحی چهره با مداد از گرافیت بهره میبرد؛ گرافیت از زغال سنگ، نوعی خاک رس و واکس تولید میشود که در مغز مداد های طراحی و عادی مشاهده میکنیم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران