آموزش آنلاین انواع کیک و شیرینی- فست فود در بوشهر و سراسر ایران

در بوشهر ، بوشهر

معرفی آموزش آنلاین انواع کیک و شیرینی- فست فود در بوشهر و سراسر ایران

🔴 طیبه بیروتی

🔹 طیبه بیروتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش آنلاین انواع کیک و شیرینی- فست فود در بوشهر و سراسر ایرانمی باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات طیبه بیروتی :

✅ آموزش انواع کیک های تولد از پایه ، مدرن و فوندانتی

✅ کیک های کافی شاپی و عصرانه

✅ شیرینی های تر- خشک و هزارلا

✅ به دو صورت آنلاین و حضوری در بوشهر

✅ پذیرای سفارشات شما

و…

همچنین با همراه شدن با ما از آموزش های رایگان ما در هر ماه استفاده کنین

با ما از آشپزی لذت ببرین و قناد خونه ی خودتون باشین

ویژه ی بانوان

 

🔸 شماره تماس 09017235944

🔸 آدرس بوشهر- بهمنی – بلوار شهید یاسینی- کوچه مهر ۱۸

 

معرفی شغل قنادی

در معرفی شغل قنادی باید بگوییم که این شغل به معنی درست کردن انواع شیرینی های خشک و تر، شکلات و کیک و … است و تمامی کسانی که به این کارها مشغول هستند در واقع شغل قنادی را برای خود انتخاب کرده اند.
شغل قنادی نه در ایران بلکه در سایر کشورها از شغل های پردرآمد و مهم محسوب می شود؛ چرا که طرفداران شیرینی و خوراکی های خوشمزه در سراسر جهان وجود دارند.
آنچه که در در معرفی شغل قنادی باید به آن توجه داشته باشیم، خلاقیت، مهارت و پاکیزگی است! این ها از مهم ترن پارامترهایی است که می توانند به راحتی این شغل را تحت تاثیر قرار دهند. البته لازم به ذکر است که چند شغل مرتبط با قنادی نیز وجود دارد که می توانید در آن ها نیز فعالیت کنید.

مزایای شغل قنادی

هم برای خانم ها مناسب است و هم برای آقایان

یکی از مزایای شغل قنادی این است که هم برای خانم ها مناسب است و هم آقایان. یعنی شما از هر جنسیتی که باشید می توانید در این شغل موفقیت کسب کنید. این شغل جنسیت نمی شناسد.

در هر کجای دنیا قابل راه اندازی است

شغل قنادی را نمی توانیم محدود به شهر و یا کشور خاصی بنامیم. همان طور که گفته شد، در سراسر دنیا افراد به دنبال شیرینی جات و خوراکی های خوشمزه هستند. اگر بتوانید مهارت لازم و کافی را به دست آورید، حتما می توانید در این شغل موفق شوید.

درآمد خوبی دارد. از دیگر مزایای شغل قنادی می توانیم به درآمد آن اشاره کنیم. بدون تردید درآمد قنادی در ماه های شلوغ و نزدیک عید، به ماهی 300 میلیون تومان یا بیشتر می رسد. البته همه این ها به کیفیت شیرینی هایی که تولید می کنید، بستگی خواهد داشت.

شغل بسیار جذابی است

اگر به دنیای طعم ها و رنگ ها علاقه دارید، حتما این شغل را انتخاب کنید. این شغل برای کسانی که از دنیای طعم ها و ترکیب آن ها لذت می برند، شغلی بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران