نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی برقی در اراک

در مرکزی ، اراک

معرفی مرکز نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی برقی در اراک

🔴 محمد رضا رحیمی

🔹 محمد رضا رحیمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب و تعمیر انواع لوازم خانگی برقی در اراک می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد رضا رحیمی :

✅ نصب وتعمیر لباسشویی ،ظرفشویی

✅ نصب وتعمیر تلوزیون،ساید،ماکروفر

✅ نصب وتعمیر کولر گازی

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  اراک

نکات مهم در نصب ماشین های لباسشویی چیست؟

1- مکان استقرار ماشین می بایست نقطه ای از منزل در نظر گرفته شود که از عوامل مخرب مانند باران ، بخار آب و یا تابش مستقیم نور آفتاب در امان باشد. به عنوان مثال نصب ماشین لباسشویی در قسمتی از حمام و یا گوشه ای از حیاط منزل به هیچ وجه صحیح نیست.

۲- همواره به استقرار ماشین در حالت کاملاً تراز توجه کنید زیرا در صورت عدم استقرار تراز ماشین ، صدای آن در حالت کار ، بالاخص در زمان آبگیری از لباسها ، فوق العاده زیاد خواهد بود.

٣- دقت نمایید که مقدار لباس ریخته شده درون ماشین بیش از ظرفیت آن نباشد.

۴- از ماشین لباسشویی جهت شستشوی لباسها به طور مداوم استفاده نکنید بلکه بین شستشوی دو دسته از لباسها ، حداقل یکساعت به ماشین استراحت دهید.

۵- هرگز ولوم تایمر را در جهت عکس حرکت عقربه های ساعت نچرخانید زیرا این امر موجب شکسته شدن زایده های توپی تایمر و در نتیجه به هم ریختن برنامه های شستشو خواهد شد.

۶- در انتخاب پودر مخصوص ماشین بسیار حساس باشید زیرا در صورت تولید کف بیش از حد سقف آب جذب شده در ماشین تغییر خواهد نمود.

۷ – از پودرهایی استفاده کنید که در کاهش سختی آب مؤثر باشند. این پودرها از به وجود آمدن رسوبات ناشی از املاح آب بر روی بدنه درام ، چلیک و سایر قسمت ها بسیار اثرگذارند.

8 – همواره برنامه مورد نظر در تایمر را متناسب با جنس ، رنگ و.. لباس ها انتخاب کنید.

۹- قبل از قرار دادن لباسها درون ماشین ، از محتویات درون آنها مطلع باشید. وجود اشیایی چون سگه ، ساچمه ، میخ و…. در جیب لباسها می تواند به ماشین آسیب برساند.

۱۰ – جهت حصول نتیجه بهتر ، لباسها را جدا از یکدیگر درون ماشین قرار دهید. لباسها و پارچه های کوچک مانند جوراب ، دستکش ، روسری و… را درون کیسه مخصوص قرار داده و سپس درون مخزن شستشو بگذارید.

۱۱ – در فواصل زمانی معین نسبت به نظافت جاپودری و فیلتر پمپ تخلیه اقدام کنید.

۱۲ – یکبار در هر ماه ضروری است ماشین لباسشویی را بدون لباس روشن کنید. جهت حصول نتیجه بهتر می توانید در جاپودری یک قاشق جوش شیرین و یا سایر مواد پاک کننده رسوبات آهکی بریزید تا قطعات داخلی ماشین از وجود تکه های پودر خشک شده و همچنین املاح رسوب شده پاک شود.

۱۳ – شیلنگ فاضلاب را در ارتفاع مناسب نصب نمایید.

۱۴ – هر گونه چکه از ماشین را جدی تلقی کرده و پس از قطع برق و بستن شیر آب شهر به جستجو و رفع عیب بپردازید.

۱۵ – به محض تغییر صدای ماشین ، از ادامه کار آن جلوگیری کنید. تا عیب شناسایی و رفع نشده از لباسشویی استفاده نکنید.

۱۶- همواره قبل از روشن کردن لباسشویی ، از باز بودن شیر آب ، اتصال برق به ماشین ، ریخته شدن پودر شوینده در خانه های مورد نظر جاپوردی ، بسته شدن کامل درب و همچنین متناسب بودن برنامه انتخاب شده با جنس لباسها مطمئن شوید.

۱۷ – همواره پس از اتمام برنامه های شستشو ، با فشار تایمر به داخل ، ماشین را کاملا خاموش و پس از آن شیر آب را ببندید و دو شاخه برق لباسشویی را از پریز خارج کنید.

۱۸ – پس از تخلیه لباسهای درون ماشین ، توسط یک پارچه نرم ، آب موجود بر روی لاستیک دور درب را خشک نموده و از بستن درب خودداری کنید تا حرکت جریان هوا داخل ماشین از ایجاد بخار آبهای موجود جلوگیری کند.

19 – هرگز المنت (هیتر) را در شرایطی که آب درون ماشین نیست ، برقدار نکنید.

۲۰ – از بسته شدن اصولی سیم ارت به بدنه ماشین اطمینان حاصل کنید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران