بهترین مرکز فروش و پخش عمده و جزئی پلی کربنات و کارتن پلاست و ورق کرکره ایی در مشهد و سراسر کشور

در خراسان رضوی ، مشهد

معرفی بهترین مرکز فروش و پخش عمده و جزئی پلی کربنات و کارتن پلاست و ورق کرکره ایی در مشهد و سراسر کشور

🔴 مجموعه پویا پلاست

🔹 مجموعه پویا پلاست یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش عمده و جزئی پلی کربنات و کارتن پلاست و ورق کرکره ایی در مشهد و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه پویا پلاست :

✅ فروش انواع پلی کربنات خارجی و ایرانی

✅ پلی کربنات دوجداره و چهار جداره و پلی کربنات تخت

✅ کارتن پلاست ، نورگیر حبابی ، انواع طلق های شفاف و رنگی

✅ پلی کربنات ابعاد 2.10*6

✅ کارتن پلاست ابعاد 2*2

✅ کارتن پلاست uvدار (مقاوم در برابر اشعه uvآفتاب ) ابعاد 2*3

✅ کارتن پلاست رولی ابعاد 2*50 و 1*50

⚡مجری انواع سایبان ها با پلی کربنات و ورق upvc

⚡مجری انواع سقف های کاذب ، تایل 60*60 پنل pvc ، ورق کرکره ای فایبر گلاس

✅ ارسال سفارشات به کل کشور

✅ ارسال رایگان در سراسر مشهد

⭕در صورت نیاز شما مشتریان گرامی سفارشات در ابعاد دلخواه شما برش داده خواهد شد

 

🔸 با مدیریت  آقای واعظین

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

کاربرد کارتن پلاست چیست؟

از مهم ترین کاربرد های کارتن پلاست که آن را به محصولی پرطرفدار در صنایع شیمیایی، کشاورزی، تبلیغاتی، بسته بندی و ساختمان سازی تبدیل می کند، مقاومت بالای آن در مقابل گرما، فشار و ضربه است. همچنین شیت پلاست از دوام بالایی نسبت به مواد شیمیایی برخوردار است.

از دیگر نکات مثبت در خصوص این محصول می توان به ضد اشتعال بودن آن اشاره کرد. کارتن پلاست حتی در مقابل حرارت مستقیم آتش نمی گیرد بلکه ذوب می شود.

البته باید این نکته را در نظر داشت که شیت پلاست هایی که از جنس پلی پروپیلن هستند مقاومت خوبی در برابر گرما دارند.
علاوه بر مقاوم بودن در برابر تغییر شکل و ظاهر، کارتن پلاست قابلیت متصل شدن به سایر اشیا را به وسیله ی منگنه، مفتول، چسب چوب و چسب حرارتی دارد.
کارتن پلاست به دلیل سبک بودن به راحتی قابل حمل در مقادیر بالا می باشد و به همین دلیل کاربرد فراوانی در ساختمان سازی و دیزاین دکوراسیون دارد.

دلیل دیگری که این محصول را به یک گزینه ی مناسب برای استفاده در دکوراسیون خانه یا دفتر تبدیل می کند بی بو بودن این محصول و عدم جذب بو از محیط اطراف است.

از دیگر مزایای کارتن پلاست که باعث پرطرفدار بودن این محصول برای ساخت و ساز و دکور می شود عایق بودن این ماده است. شیت پلاست در برابر گرما، سرما، آب و نور مستقیم خورشید از استحکام بالایی برخوردار است.

در این دوره ی زمانی که پیشرفت صنعت مساوی با نابودی طبیعت قرار گرفته است کارتن پلاست پیشرفت چشمگیری به نظر می رسد؛ چرا که در تولید آن از هیچ ماده ی سمی استفاده نمی شود و محصول نهایی قابل بازیافت برای استفاده ی دوباره است و نیازی به دور ریختن آن و آلوده کردن محیط زیست وجود ندارد.

انواع کارتن پلاست
کارتن پلاست بر اساس ظاهر و کاربرد استفاده، انواع متفاوتی دارد. در این بخش با شکل های مختلف شیت پلاست آشنا می شوید تا برای انتخاب محصول مورد نظر و مناسب خود دچار مشکل نشوید.

⦁ کارتن پلاست ورقه ای یا ساده
این نوع از کارتن پلاست که قدیمی ترین و ساده ترین نوع موجود در بازار است شباهت بسیاری به بافت کاغذ کارتن سازی دارد. برای ساخت این نمونه همان طور که در قبل توضیح داده شد دو لایه ی پلاستیکی یک لایه ی پلاستیکی چین دار را پوشش می دهند و یک ورق دو جداره شکل می دهند.

در این روش به جای استفاده از چسب، لایه ها به وسیله ی گرما و حرارت به هم وصل می شوند. از دیگر نمونه های این مدل، می توان به کارتن پلاستی اشاره کرد که در آن به جای قرار دادن لایه ی دندانه دار، یک لایه ی پلاستیکی صاف به لایه ی چین دار متصل می شود و نیازی به لایه ی دیگر نیست.

این مدل از نمونه ی قبلی انعطاف پذیر تر است و راحت تر خم می شود یا به شکل لوله در می آید. این نمونه از جنس پلی اتین ساخته می شود. شیت پلاست های ساخته شده از پلی اتین در مقابل سرما از استقامت بیشتری برخوردارند.

⦁ کارتن پلاست عمودی
این نمونه را می توان به راحتی از قطر 2 میلی متری تا 25 میلی متری در بازار پیدا کرد. برای ساخت این مدل پس از طی شدن یک فرایند خاص، ورقه های کارتن پلاست را با یک دستگاه مخصوص برش می دهند که باعث می شود این مدل بر خلاف نمونه های ساده دندانه دار و چین دار نباشد،

در عوض در حاشیه ی ورقه های آن خانه های صاف و عمودی مشاهده می شوند. این مدل از کارتن پلاست را می توان از هر دو جنس پلی اتین و پلی پروپیلن ساخت. یک کارتن پلاست از جنس پلی اتین، مقاومت کمتری در برابر حرارت دارد و زودتر و راحت تر ذوب می شود.

⦁ کارتن پلاست کندویی یا حبابی
امروزه جدید ترین مدل کارتن پلاست در بازار، نمونه ی حبابی یا کندویی است. این مدل از پلی پروپیلن ساخته می شود که باعث می شود در مقابل مواد شیمیایی مقاومت بالاتری از خود نشان دهد. همچنین استفاده از پلی پروپلین در ساخت این نوع از کارتن پلاست باعث ضد خش بودن و سبک تر شدن محصول نهایی می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران