بهترین نصاب پانل های دیواری و سقفی در کرج – منظریه

در البرز ، کرج
    استانالبرز
    شهرکرج

معرفی بهترین نصاب پانل های دیواری و سقفی در کرج – منظریه

🔴 حمیدکرمی

🔹 حمیدکرمی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه نصب پانل های دیواری و سقفی در کرج – منظریه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمیدکرمی :

✅ نصاب انواع پانل های دیواری و سقفی

✅ سردخانه

✅ کلین روم

✅ دورسوله

و…

 

🔸 آدرس  کرج منظریه فلکه دوم بلاک ۱۱۳

پانل دیواری چيست؟

ساندویچ پانل یا به اصطلاح عامیانه ساندویچ پنل، ساختاری سبک و مرکبی است و به عنوان یک نوع پوشش یا دیوار با کیفیت و مقاومت بسیار بالا در ساختمان سازی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول شامل دو لایه فولادی در طرفین است و در میان دو لایه، یک لایه نرم تر و انعطاف پذیر به نام عایق قرار دارد. هسته داخلی محصول به صورت عایق و از مواد پلیمری تشکیل شده است. این محصول در قیاس با سایر محصولات سبک تر است. فولاد از ورق گالوانیزه ، ورق آلومینیوم و ورق آلوزینک است که هر کدام از این موارد در قیمت هر متر مربع ساندویچ پانل تاثیر دارند. مواد تشکیل دهده هسته از جنس پلیمر هستند که از ترکیب مواردی چون پلی استایرن، پشم شیشه ، پشم سنگ ، پلی یورتان و فوم XPS است و هر کدام خاصیت و کاربرد خاص خود را دارد.

ویژگی های منحصر به فرد ساندویچ پانل عبارت اند از
یکی از بهترین عایق های حرارت و برودت است.
عایق صوتی مناسبی می باشد.
مقاوم در برابر زلزله و ضد حریق است.
شست وشوی سریعی دارد.
انعطاف پذیری بالا
قیمت پایین نسبت به سایر محصولات
صرفه جویی در زمان و هزینه ساخت سازه زیاد است.
عدم نیاز به قالب بندی
سازگار با محیط زیست
راه اندازی، نصب و اجرای ساندویچ پانل سریع و ساده است.
ذخیره انرژی
ظاهر زیبا
بدون نیاز به زیرسازی
کاهش 50 درصدی وزن در مقایسه با آجر و سیمان و سایر مصالح
تنوع در طرح و رنگ
و…
انواع مختلفی از این محصول مثل پانل استایرن، یورتان و… در بازار موجود است و در دو مدل پانل دیواری و پانل سقفی قابلیت اجرایی دارد. ضخامت پانل ها از 5 تا 25 سانتی متر قابلیت تولید و اجرا است. این محصول در صنعت، ساختمان سازی، کارخانجات، بیمارستان ها، تعمیرگاه های سیار، ویلاهایی با طبقات محدود، هتل، ساختمان های اداری و… کاربردی است. این محصول در اصل در ساختمان های صنعتی و تجاری به دلیل ماهیتی که دارد به عنوان پوشش سقف، دیوار کاذب، دیوار با نمای فلزی و… مورد استفاده قرار می گیرد و بر اساس نوع کاربرد به دو دسته تقسیم می شوند:

ساندویچ پانل دیواری چیست؟
این نوع از محصول به منظور ساخت دیوارهایی از پیش آماده کاربرد دارد و دارای دو لایه 0.5 میلی متری از جنس آلوزینک در طرفین است. هسته اصلی از جنس پلی یورتان و دانسیته 40 کیلوگرم بر متر مربع است. این نوع محصول در ضخامت های 4 تا 20 سانتی متری قابلیت تولید دارد. در اینجا منظور ضخامت فوم می باشد که ضخامت چهار سانتی متر باعث می شود عایق بهتری نسبت به ضخامت های پایین تر تولید گردد. این محصول محبوبیت بالایی دارد و در صدر فروش است. پلی یورتان انعطاف پذیر بوده یعنی پس از تزریق تمامی منافذ را پوشش می دهد و در نتیجه چسبندگی خوبی پیدا کرده و به ورق می چسبد.

کاربرد: به عنوان پوشش و دیوار در سازه های مدرن، صنعتی، سوله ها، دیوار کانکس، سردخانه، انبار، سیلو و… مورد استفاده قرار می گیرد. دارای طرح و رنگ های متنوعی است.

برای ساخت این نوع از محصول از دو ورق استفاده می شود. در بین دو ورق هسته قرار دارد جنس هسته می تواند متنوع باشد. قیمت آن به ضخامت و جنس ورق بستگی دارد. قیمت نهایی محصولی که در ساخت آن از ورق آلوزینک استفاده شده بالاتر از محصولی است که با ورق گالوانیزه تهیه شده و این اختلاف قیمت در کیفیت ورق ها خلاصه می شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران