آموزش شطرنج حضوری و آنلاین در زنجان

در زنجان ، زنجان

معرفی آموزش شطرنج حضوری و آنلاین در زنجان

🔴 مقتدا ندرلو

🔹 مقتدا ندرلو مربی شطرنج و موسس مدرسه شطرنج پادشاهان یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش شطرنج حضوری و آنلاین در زنجان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 محل آموزش حضوري در سالن

🔹 بخاطر کرونا آموزش واتساپ هم داریم

🔹 سابقه شرکت در مسابقات ملي و استاني را

🔹 واکنون ١٣ عضو فعال در گروه هم داریم

 

🔸 شماره تماس  09037389743

🔸 آدرس  زنجان

 

فرواید شطرنج برای مغز چیست؟

ارتقای رشد مغز:

بازی هایی مانند شطرنج که مغز را به چالش می کشد، در واقع رشد دندریت ها را تحریک می کنند، سلول هایی که سیگنال هایی را از سلول های عصبی مغز ارسال می کنند. با دندریت های بیشتر، ارتباطات عصبی در مغز بهبود می یابد و سریعتر انجام می شود.

مانند پردازنده رایانه به مغز خود فکر کنید. شاخه های درختی نورون ها مانند دندریت ها ، سیگنال های خاص خود را دارند که با سلول های عصبی دیگر ارتباط برقرار می کنند که باعث می شود پردازنده رایانه در حالت سریع و بهینه کار کند. تعامل با افراد در فعالیت های چالش برانگیز همچنین باعث رشد فعالیت دندریت می شود و شطرنج نمونه ای عالی از این فعالیت ها است.

تمرین هر دو طرف مغز:

یک مطالعه آلمانی نشان داد وقتی از بازیکنان شطرنج خواسته می شود موقعیت های شطرنج و شکل های هندسی را مشخص کنند، هر دو نیمکره چپ و راست مغز بسیار فعال می شوند. زمان واکنش آنها به اشکال ساده یکسان بود، اما بازیکنان از هر دو طرف مغز خود استفاده می کردند تا سریعتر به سؤالات موقعیت شطرنج پاسخ دهند.

افزایش ضریب هوشی:

آیا افراد باهوش شطرنج بازی می کنند یا شطرنج باعث می شود افراد باهوش شوند؟ حداقل یک مطالعه علمی نشان داده است که انجام این بازی می تواند ضریب هوشی فرد را بالا ببرد.

مطالعه ای بر روی 4000 دانش آموز ونزوئلایی پس از چهار ماه آموزش شطرنج، نشان داد که نمرات ضریب هوشی پسران و دختران افزایش چشمگیری داشته است. بنابراین یک تخته شطرنج بگیرید و ضریب هوشی خود را بهبود بخشید!

کمک به جلوگیری از آلزایمر:

با افزایش سن، به همان اندازه که شما یک تمرین عضلانی دیگری برای حفظ سلامتی و حفظ تناسب آن انجام می دهید، ، تمرین دادن به مغز نیز اهمیت بیشتری می یابد.

مطالعه جدیدی که در یک مجله پزشکی انجام شده است نشان می دهد که افراد بالای 75 سال که به بازی های ذهنی مانند شطرنج مشغول هستند، نسبت به همسالان خود که سرگرم این بازی نیستند، کمتر دچار زوال عقل می شوند.

جمله “استفاده از آن یا از دست دادن آن” قطعاً در اینجا صدق می کند، زیرا یک مغز بی تحرک می تواند قدرت ذهنی را کاهش دهد. این همه دلیل برای این است که بیشتر شطرنج بازی کنید قبل از اینکه 75 ساله شوید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران