آموزش صفر تا صد رنگ و لایت در عظیمیه – کرج

در البرز ، کرج

معرفی آموزش صفر تا صد رنگ و لایت در عظیمیه – کرج

🔴 نرگس محمدی

🔹 نرگس محمدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش صفر تا صد رنگ و لایت در عظیمیه – کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات نرگس محمدی :

✅ آموزش و خدمات زیبایی شامل رنگ و لایت

✅ کراتین و احیا و صافی و تاتو صورت و مژه و ناخن

و…

 

🔸 شماره تماس 09398348980

🔸 آدرس کرج عظیمیه بلوار ۴۵ متری کاج ابتدای پل آزادگان پلاک ۴۲۳ ساختمان جی طبقه ۴ واحد ۱۴

 

 چیست؟

درمان موهای خشک و اسیب دیده (شکننده)

همه  ما غالباً با این افراد (دارای موهای خشک و آسیب دیده) برخورد کرده ایم و چه بسا آن فرد دوستمان ، اعضای خانوادمان و یا خودمان باشد .

این افراد مدام در جستجوی یک محلول یا ژل و یا هر مواد و ابزار دیگری هستند که موهایشان لااقل برای مدتی محدود نرم و خوش حالت شود ؛ اکثراً این موادی که خاصیت نرم کنندگی و ترمیم جزئی موها رو دارند همین روغنهای گیاهی مانند روغن زیتون و روغن بادام و … هستند که به عنوان درمان خانگی ازشون استفاده میشود . هرچند از مواد شیمیایی دیگری همچون اسید اولئیک ، اسید پالمیتیک و اسکالن که همگی دارای خاصیت نرم کنندگی میباشند و به مقدار لازم هم، در شامپو ها و مواد نرم کننده موجود میباشند نیز استفاده میشود.

علت خشک شدن و آسیب دیدن موها

آمارها نشان میدهد که آسیب دیدگی مو در خانمها بسیار بیشتر از آقایان هستش و دلیلش به این خاطر هست که خانمها انجام این موارد زیر را بسیار تکرار میکنند:

· اتو کردن موها

· سشوار کردن

· رنگهای مختلف

· مِش و دکلره

· ژل های مختلف و واکس مو

· و…

موهای این افراد دیگر اون شادابی و جذابیت گذشته را نخواهد داشت و به اصطلاح موهاشون ”دمج“ میشود.

ناگفته نماند غالبا افرادی پیدا میشوند که بدون اینکه از موارد بالا هم استفاده کنند ولی باز موهای آسیب دیده ایی دارند ؛ این افراد باید دنبال علت اصلی بگردند که ممکن است یکی از موارد زیر باشد :

· کم کاری تیروئید وکم خونی

· رژیم غذایی

· مصرف دارویی خاص

· محیط زندگی

· کمبود ویتامینهای مختلف

کراتینه کردن موهای دکلره شده و آسیب دیده

کراتینه کردن موها به این منظور انجام میشود که موهای آسیب دیده و خشک و مجعد به موهای صاف و شاداب تبدیل شود؛ یعنی به زبان عامیانه تر موها را احیا کرد؛ که برای این کار از ماده ایی به نام کراتین استفاده میکنند.

کراتین نوعی پروتئین است که در بدن موجودات زنده هم یافت میشود و به پروتئین مو معروف است .

کراتین به این شیوه عمل میکند که با نفوذ در ساقه مو باعث ترمیم و تغذیه بافت مو و برگرداندن نشاط و شادابی و رطوبت آن میشود.

این کار حتماا باید توسط کسانی انجام گیرد که توانایی و مهارت لازم را دارند و از عهده ی آن بر می آیند وگرنه در غیر اینصورت آسیب دیدگی موها بیشتر خواهد شد و نتیجه ی مطلوبی را نمیگیرند و در ضمن باید از مواد اصلی و جنرال استفاده شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران