آموزش اصول هیپنوتیزم، تله پاتی و چاکراه درمانی به روش هک ذهن در همدان

در همدان ، همدان

معرفی آموزش اصول هیپنوتیزم، تله پاتی و چاکراه درمانی به روش هک ذهن در همدان

🔴 رها خاوری

⬅️آموزش اصول هیپنوتیزم، تله پاتی و چاکراه درمانی با هک ذهن

⬅️ شرایط پذیرش و ثبت نام داشتن سوپیشینه است

👥 در آکادمی رها کنارت هستم تا قدم به قدم نرم افزار ذهن خودت رو آپدیت کنی کافیه 1 ماه با من همقدم بشی اولین مشاوره هم رایگانه و هدیه من به تو 💜

🌀 جهان هستی و همه اتفاقات اطراف ما بر اساس فرکانس و انرژی عمل میکنه از ماست که برماست پس بیا یاد بگیریم انرژی رو ساطع کنیم که وقتی برگشت سمتمون چیز خوبی باشه

👥 همه چیز پشت پرده است

⬅️ خدمات پیج

⬅️مشاوره تلفنی

⬅️تکنیک خلق آرزو با خون قاعدگی

⬅️دوره آفلاین چاکرا درمانی به نام راه نجات

 

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس همدان

فنگ شویی چیست ؟

معنی لغوی فنگ شویی چیست؟

فنگ شویی در لغت روشی چینی در ساخت منزل یا راهی برای چیدن لوازم منزل بر اساس اصول تعریف شده است. توجه کنید که تلفظ صحیح این کلمه، فِنگ شویی (feng shui) است.
تعریف مفهومی فنگ شویی

از نظر مفهومی، فنگ شویی یک سیستم متافیزیکی و شبه فلسفی است که هدفش هماهنگ کردن افراد و محیط با یکدیگر است. این ویژگی ارتباط تنگاتنگی با متد فلسفه تائو دارد. تائو نیز به اصل ارتباط اشیا و انسان اعتقاد دارد. در ترجمه تحت‌اللفظی فنگ شویی باید بگوییم که این عبارت به باد – آب اشاره دارد. فنگ یعنی باد و شویی به معنی آب می‌باشد. عناصری که در چین باستان جزء پدیدآورنده‌های طبیعت و ماوراء، از آن‌ها نام برده می‌شوند. جئو پو محققی که ریشه این عبارت را از میان بقایای دفن شده کتب و تفاسیر گذشتگان خارج کرده می‌نویسد:

فنگ شویی یکی از پنج هنر متافیزیک چینی است که به عنوان علم هوش و فراست طبقه بندی شده است.

پس اگر بخواهیم در این جا نتیجه‌ای بگیریم که فنگ شویی چیست، باید بگوییم ترکیبی از هنر و علم. بهره بردن از تمرین‌های فنگ شویی شما را در استفاده از نیروهای نامرئی موجود در طبیعت بهره‌مند می‌سازد و جریان‌ساز حرکت در مسیر طبیعی جهان برای شما خواهد بود.

فنگ شویی منزل

هنگامی‌که عمیق‌ترین باورهای خود را دوباره زندگی تغییر می‌دهم ، زندگی‌ ام نیز به همان ترتیب دستخوش تغییر می‌گردد. تمام کسانی که زندگی‌شان سرشار از آرامش و پویایی است ، افرادی هستند که با کسب آگاهی و به‌کارگیری مهارت‌های لازم توانسته‌اند توازن و هماهنگی را به زندگی خویش هدیه دهند .

فضای منزلمان مکانی برای موارد زیر است :

عشق ورزیدن به همسر و فرزندان
دعا و نیایش
آرامش
امنیت
برکت
جذب ثروت
لذت استفاده از تجربه بزرگان
خلاقیت دانش
سلامتی

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران