بهترین مرکز خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در تهران و کرج

در تهران ، شهریار

معرفی بهترین مرکز خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در تهران و کرج

🔴 عمران جانپرور

🔹 عمران جانپرور یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات نقاشی و رنگ آمیزی ساختمان در شهریار ، خادم آباد ، نصیر آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات عمران جانپرور :

✅ ما‌ گروهی از نقاشان هستیم با پیش از ۳۰سال سابقه کار که گرد هم آمدیم تا بتوانیم در خدمت شما باشیم

✅ انواع رنگ کاری های

✅ روغنی. پلاستیک .‌ روغنی بدونه بو .‌ کنیتکس و… انجام میشود

✅ هدف اصلی ما جلب رضایت شماست ما به خاطر رضایت صد درصد شما

✅ با قیمت پایین و با کیفیت بالا پروژه شما را انجام میدهیم

✅ انواع پروژه های دولتی ، شخصی ، مدارس ،بیمارستان ها ، پاساژ ها ، پارکینگ ها ، راه پله ها ، نمای ساختمان ، واحد های نو ساز و قدیمی ساز و … پذیرفته میشود

✅ انجام کارهای بالای ۱۰۰۰ متر مربع در سراسر کشور پذیرفته میشود

✅ پروژه شما به خاطر راحت تر بودن خاطر شما با قرارداد کتبی انجام میشود

✅ آماده ارائه خدمات به ارگانها و ادارات دولتی و خصوصی ، مدارس و دانشگاه ها

 

🔸 شماره تماس  09026647187

🔸 آدرس  تهران – شهریار خادم آباد نصیر آباد خیابان صیاد شیرازی پلاک ۲

انواع نقاشی ساختمان چیست؟

نقاشی را می توان در دو بخش داخلی و خارجی ساختمان استفاده نمود از این رو می توان هر رنگی را برای آنها استفاده نمود اما برای فضای خارجی بهتر است تا از رنگ های مقاوم استفاده نمایید. شما می توانید در نقاشی از رنگ های مختلفی استفاده نمایید که هر کدام شیوه اجرای خودشان را دارند :

رنگ مولتی کالر
این رنگ ویژگی های جذابی را دارا می باشد که باعث شده تا در عین قیمت بالا بودن قیمت به عنوان یکی ازگزینه های اصلی برای رنگ آمیزی به حساب بیاید. این رنگ دارای یک رنگ زمینه بوده و چند رنگ یا طرح های دیگر نیز بر روی آن ترکیب شده و یک سطح زیبا را به وجود می اورد. از این رنگ می توان برای انواع نقاشی ساختمان و هر سطحی استفاده کردم. یکی از ویژگی های مهم این رنگ چسبندگی بالای آن می باشد. از طرفی این رنگ دارای ضخامت بسیار کمی می باشد و همچنین ضد باکتری و میکروب می باشد. این رنگ به راحتی قابل ترمیم بوده و همچنین به راحتی قابل اجرا می باشد و به هیچ حلالی هم نیاز ندارد. قیمت این رنگ در مقایسه با رنگ های دیگر شاید کمی بالاتر باشد اما این ویژگی ها آن را پوشش می دهد. قیمت نقاشی ساختمان با رنگ مولتی کالر به نسبت ویژگی آن مناسب است.

پتینه کاری
نوع دیگر نقاشی ساختمان پتینه کاری می باشد که امروزه بیشتر شناخته شده است. پتینه کاری از ایتالیا شروع شده و خیلی ساده باید گفت که هنر کهنه کاری می باشد که وارد صنعت ساختمان شده و سبب شده تا خانه های بسیار زیباتر شود. از پتینه کاری برای منازل و محیط های دیگری همچون استخر و راهرو و اتاق های کار استفاده می شود. شما می توانید از آن برای بخش هایی مانند دکوراتیو درب ورودی و حمام و شومینه و یا نمای ساختمان استفاده نمایید. قیمت پتینه کاری شاید بالا به نظر برسد زیرا بیشتر از آنکه که متریال در آن نقش داشته باشد بیشتر زمان و هنر استاد کار می باشد که قیمت این کار را تعیین می کند و به عواملی مانند متراژ کار و زیر کار و طرح و مسافت و موارد دیگر مرتبط می باشد.

پتینه کاری از رنگ و طرح تشکیل شده و این هنر استاد کار می باشد که چگونه از ابزارها و رنگ ها استفاده نماید تا سطح بسیار زیبا شود. برای پتینه کاری می توان از وسایل یا ابزار مختلفی استفاده نمود. اولین و مهترین آن هم ابزار هایی برای طرح زدن می باشد یا پارچه و ورق های زینتی و پتینه با اسفنج که هر کدام برای بخشی قابل استفاده می باشد. قیمت پتینه کاری بر اساس معیار های مختلفی چون متراژ کار و قدمت کار و سطح کار تعیین می شود.

رنگ اکرولیک
رنگ اکرولیک نیز از دیگر رنگهای ساختمانی می باشد که به نسبت بقیه جدیدتر می باشد و دارای ویژگی های مهمتری می باشد و جز رنگ های سالم به شمار می رود زیرا فاقد سرب در خود می باشد. این رنگ دارای بوی نامطبوعی نبوده و به راحتی با غلطک قابل اجرا می باشد. به همین دلیل می توانید در حین اجرا در محبط بمایند.

بلکا
از انواع دیگر نقاشی می توانید از بلکا کمک بگیرید. این نوع رنگ می تواند جایگزین کاغذ دیواری و پتینه کاری در ساختمان های شما باشد. بلکا امروزه طرفداران بسیاری داشته و خیلی سریع نیز قابل انجام می باشد. این پوشش ضد آب و قابل ترمیم بوده و بر خلاف دیگر رنگ ها نیز نیازی به زیرسازی نمی باشد. این رنگ قابل شستشو می باد. و از الیاف طبیعی یا سلولزی تشیکل شده است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران