ثبت شرکت ، برند ، پروانه کسب ، کد اقتصادی در تبریز

در آذربایجان شرقی ، تبریز

معرفی ثبت شرکت ، برند ، پروانه کسب ، کد اقتصادی در تبریز

🔴 تدبیر گستر واثق

🔹 تدبیر گستر واثق یکی از بنام ترین فعالان در زمینه ثبت شرکت ، برند ، پروانه کسب ، کد اقتصادی در تبریز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات تدبیر گستر واثق :

✅ ثبت شرکت.

✅ ثبت برند ولوگو

✅ کارت بازرگانی.

✅ کداقتصادی.

✅ ثبت تغییرات.

✅ جواز کسب.

✅ پروانه بهره برداری.

✅ سیب سلامت

✅ و انجام تمامی مراحل اداری مورد نیاز شما.

✅ در کمترین زمان.

✔️ با کمترین هزینه

✅ به صورت تضمینی.

و….

 

🔸 شماره تماس 09146482154

🔸آدرس تبریز خیابان امام به سمت ارتش روبروی کانون وکلا مجتمع آرین طبقه 3 واحد 5

 

اهمیت ثبت شرکت  چیست ؟

ثبت شرکت در مرجع ثبت شرکت ها از شرایط تشکیل هیچ کدام از شرکت ها نمی باشد و شرکت ها با رعایت شرایط مقرر در قانون، تشکیل شده محسوب می شوند و شخصیت حقوقی دارند. اما شرکت به عنوان یک الزام قانونی می بایست به ثبت برسدف چرا که هر شرکت تجارتی زمانی معتبر است و از نظر قانونی رسمیت دارد که به ثبت رسیده باشد. نظر به اهمیت شرکت های تجارتی و اثراتی که بر آن مترتب است، من جمله داشتن شخصیت حقوقی، دولت باید حتی المقدور در تشکیل آن ها نظارت نماید تا وسیله ای برای سواستفاده نباشد. به بیانی دیگر،ثبت شرکت وسیله ای است که دولت مقررات شرکت های تجارتی را کنترل می نماید تا بدین طریق، کلیه ی فعالیت های شرکت ها هم تحت حمایت قانون و هم تحت کنترل قانون قرار گیرد.

ثبت شرکت، به شرکت اعتبار خاصی می بخشد و موجب ایجاد تمایل بیشتری به همکاری می گردد وآثار مهمی دارد که از لحاظ شرکا ی شرکت و مراجعین آن دارای اهمیت بسیار است و آن ها مختصراَ عبارتند از:

– اهمیت ثبت شرکت به لحاظ قراردادهای منعقده بین شرکا است که شکل رسمی پیدا کرده و بعد ها هیچ یک نمی توانند مانند اسناد غیر رسمی از وجود شرکت نامه و اساسنامه و سایر تصمیماتی که به ثبت می رسد اظهار بی اطلاعی نموده و یا به ایراداتی که درباره ی اسناد غیر رسمی ممکن است وارد نمود استناد نمایند.

-همانطور که فوقاَ ذکر شد ثبت نمودن شرکت نیز نوعی رسیدگی است که متصدیان امر انجام می دهند تا معلوم شود آیا برای بوجود آوردن این شخصیت حقوقی دقت های لازمه شده و مقررات رعایت گردیده یا خیر؟

اهمیت ثبت شرکت در رابطه ی اخذ مجوزها و اعتبارات و امتیازاتی نظیر وام از نهادهای دولتی است که در بسیاری از موارد، تنها به شرکت ها تخصیص می یابد. همچنین اهمیت ثبت شرکت به امکان حضور در مناقصات و مزایدات است که سود قابل توجهی را برای طرفین معامله به همراه دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران