آموزش صفر تا صد تاتو در کرمانشاه

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی آموزش صفر تا صد تاتو در کرمانشاه

🔴 الهام رضایی

🔹 الهام رضایی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش صفر تا صد تاتو در کرمانشاه میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات الهام رضایی :

✅ تتو صورت و بدن و میکروبلیدینگ

✅ آموزش صفر تا صد تتو

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس کرمانشاه نوبهارمیدان گلایول کوچه دوم شهدا ساختمان برق طبقه سوم واحد ۸ارایشگاه میانا

میکروبلیدینگ چیست ؟

 ممکن است این کلمه را به کرات شنیده باشید. میکروبلیدینگ در واقع روش پیشرفته تاتو های سنتی است. در این روش نواحی خالی و ناقص ابرو ها با کاشت رنگ در پوست پر میشوند و ظاهری بسیار شبیه به ابرو های طبیعی ایجاد میشود. میکروبلیدینگ یک روش آرایش دائم بر روی ابرو هاست که نتایجی بسیار طبیعی و واقعی ارائه میدهد. این کار توسط ابزار خاص و توسط افراد متخصص انجام میشود.

میکروبلیدینگ چیست

در سال های ۲۰۱۴ و ۲۰۱۵ میکروبلیدینگ به طور ویژه ای در صنعت آریش دائم مورد توجه قرار گرفت. در کمتر از دو سال جستجو کلمه “میکروبلیدینگ” نسبت به آرایش دائم ۵۰% افزایش داشت. این افزایش نشان می دهد علاوه بر تکنسین ها، مشتریان نیز جهت آشنایی بیشتر و یافتن پاسخ سوالاتشان این کلمه را جستجو کردند.

حتماً میکروبلیدینگ را در تبلیغات و دنیای مجازی بسیار شنیده اید. میکروبلیدینگ روشی است که در آن با استفاده از “تیغ” یا همان “بلید” خطوطی را روی پوست ایجاد می کنند. در این روش با استفاده از تیغ پوست را برش داده و رنگدانه ها را در لایه های زیرین پوست قرار می دهند. در میکروبلیدینگ انتقال رنگ نسبت به سایر روش ها بیشتر است چون مقدار بیشتری از رنگ در این روش در لایه های زیرین پوست قرار می گیرد.

میکروبلیدینگ چه مزایا و ویژگی هایی دارد؟

خطوطی که با استفاده از میکروبلیدینگ ایجاد می شوند به فرم طبیعی موهای ابرو نزدیک تر هستند و نتایج طبیعی تری را ایجاد می کنند.

تفاوت میکروپیگمنتیشن و میکروبلیدینگ چیست

پس از این که پاسخ سوال خود را از میکروبلیدینگ چیست دریافت کردیم باید به بررسی تفاوت آن با میکروپیگمنتیشن بپردازیم. میکروپیگمنتیشن در ابتدا به عنوان جایگزین تاتو های سنتی وارد بازار شد. مزیت میکروپیگمنتیشن نسبت به تاتو سنتی در رفع نکات منفی، معایب بهداشتی و حرفه ای تاتو بوده است. اما در مقایسه با میکروبلیدینگ، میکروپیگمنتیشن نه تنها این تکنیک را نقض نمی کند بلکه مزایای میکروبلیدینگ را نیز برای ارائه نتایج بهتر مورد استفاده قرار داده است.

از این رو، مربیان و مهندسان کمپانی MT.DERM با بررسی میکروبلیدینگ و حذف معایب آن، روش جدید “هاشور نانو” را با نتایج فوق العاده طبیعی ارائه کرده اند. هاشور نانو با استفاده از دستگاه آمیا و کارتریج های بسیار ظریف و منحصر به فرد آن با ضخامت ۰٫۲ میلی متر قابل اجراست.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران