خدمات چاپ روی پارچه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی خدمات چاپ روی پارچه در تهران

🔴 ابولفضل نوذری اندیش

🔹 ابولفضل نوذری اندیش یکی از بنام ترین فعالان در زمینه خدمات چاپ روی پارچه در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 ما چاپخانه هستیم رو فرشی پرده رو تختی کیف و روسری و…

🔹 واسه کسی هم که خودش پارچه داشته باشه و طرح داشته باشه ما چاپ میزنیم

🔹 میتونید ازکیفیت کارمافقط یکباراستفاده کنید بابهترین کیفیت و بهترین قیمت

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران بازار بزرگ پرده فروش ها پشت پاساژ روحی

چاپ روی پارچه چیست؟

نیاز بشر به تنوع در نوع پوشش و دکوراسیون داخلی همیشه وی را به فکرهای تازه وادار کرده است. چاپ پارچه به صورت چاپ دیجیتال برای دیزاین داخلی یا برای تنوع بخشیدن به لباس‌های ما سبب شده است به این حرفه بسیار بیشتر از گذشته توجه شود. در ابتدایی‌ترین نوع چاپ شاید به قلمکاری روی پارچه‌های چینی بتوان اشاره کرد که عموما به منظور دکوراسیون داخلی مورد استفاده قرار می‌گرفت. در مطلب پیش رو سعی برآن داریم شما را با مزایای چاپ پارچه آشنا کنیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتال پارچه یکی از کارهای جدید به شمار می‌رود. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه نسبت به گذشته با کیفیت‌تر و ارزان‌تر شده است.

چاپ روی پارچه

چاپ روی پارچه به صورت چاپ دیجیتالی تلفیقی از هنر شیمیایی و میکانیکی است؛ یعنی دستگاه‌هایی که به منظور چاپ پارچه استفاده می‌شود به راحتی رنگ را از روی دستگاه به روی پارچه منتقل می‌کند. این هنر برای اولین بار در کشور چین اختراع شد. با بهره‌گیری از غلطک‌های چوبی فرآیند رنگ‌ریزی بر روی پارچه صورت می‌گرفت. تنوع‌طلبی بشر سبب شد این هنر روز به روز پیشرفت داشته باشد و امروز به راحتی شاهد چاپ با دستگاه‌های پیشرفته و به روز هستیم. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتالی کارهای مربوط به چاپ را بسیار نسبت به گذشته ساده کرده است. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه این مهم را برای شما فراهم ساخته است که با کمترین هزینه به خواسته خود برسید.

چاپ دیجیتال پارچه

در چاپ دیجیتال پارچه به صورت چاپ دیجیتال همان‌طور که از نامش مشخص است تمام فرآیند رنگرزی از صفر تا صد به صورت اتوماتیکی به انجام می‌رسد. دستگاه‌های پیشرفته پس از این که برنامه و طرح مد نظر به آن‌ها داده می‌شود دقیق‌ترین و ظریف‌ترین نقش‌ها را بر روی پارچه به صورت چاپ دیجیتال به نمایش می‌گذارد. به لطف این فناوری جدید و پیشرفته شما شاهد رنگ‌بندی میلیونی بر روی کار مورد نظر خود خواهید بود. تمام کار این دستگاه به صورت رایانه‌ای به انجام می‌رسد؛ یعنی کافی است طرح و رنگ مد نظر به دستگاه داده شود تا پارچه رنگ شده و خشک شده در اختیار شما قرار داده شود. رنگ‌های چشم‌نواز چشم هر بیننده‌ای را خیره نگه می‌دارد. چاپ روی پارچه و چاپ دیجیتال دارای قابلیت‌های بی‌شمار است که سهولت در کار را فراهم می‌سازد. قیمت چاپ پارچه و انواع چاپ پارچه از جمله مواردی است که هر مشتری نیاز دارد از آن آگاه باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران