قالیشویی هشتگرد – شستشوی فرش ماشینی و دستی در هشتگرد

در البرز ، هشتگرد

معرفی قالیشویی هشتگرد – شستشوی فرش ماشینی و دستی در هشتگرد

🔴 آقای محمد حسینی

🔹 قالیشویی هشتگرد یکی از بنام ترین فعالان در زمینه قالیشویی در هشتگرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات قالیشویی هشتگرد  :

✅ کارخانه مجاز قالیشویی کارن هشتگرد

✅ متخصص شستشو انواع فرش های ماشینی و دستی

✅ شستشو انواع موکت ، پتو ، پرده

✅ شستشو مبلمان در منزل

✅ کارخانه اختصاصی تمام اتوماتیک به همراه گرمخانه و متخصص استاد شور

✅ قیمت مناسب به نرخ اتحادیه

✅ ضمانت شستشو با فاکتور رسمی

✅ همه فرش میشورن ، اما ما تمیزی را هدیه میدهیم

✅ یه خبر خوبم اینکه کسایی که سفارش انلاین انجام بدن 10 درصدم تخفیف شاملشون میشه .

و…

 

🔸 شماره تماس  09011961948 ( حسینی )

🔸 شماره تماس  02644212441

🔸 شماره تماس  02644212442

🔸 شماره تماس  09300461041 ( چراغی )

🔸 آدرس  هشتگرد خیابان راه اهن

 

مزایای قالیشویی چیست؟

بدون شک، برای تمیز نگه‌داشتن فرش‌ها روش‌های زیادی وجود دارند که می‌توانید در منزل انجام دهید، اما گاهی اوقات باوجود تمام این روش‌ها، باید فرش‌ها را برای شستشوی کارآمد به قالیشویی ببرید.

اکثر افراد، به‌ویژه خانه‌دارها ترجیح می‌دهند یک دستگاه خانگی اجاره کنند تا بتوانند فرش‌هایشان را آسان‌تر بشویند. درست است که اجاره یک دستگاه قالیشویی گزینه‌ای ارزان به نظر می‌آید، اما توصیه می‌کنیم پیش از انجام این کار تمام جوانب را در نظر بگیرید تا در شستشوی فرش به شما کمک کند. این متخصصان با استفاده از دستگاه‌های مجهز نه‌تنها کمک می‌کنند که فرشتان کاملاً تمیز شود، بلکه این کار در بلندمدت می‌تواند موجب صرفه‌جویی در پول و زمان شما نیز بشوند.

چند مورد از مزایای استفاده از شرکت‌های قالیشویی حرفه‌ای

استفاده از جاروبرقی‌های قوی با قدرت صنعتی

کشیدن جاروبرقی روی فرش، اولین قانون برای شستن فرش و قالی است و تقریباً تمامی متخصصان این عرصه آن را به خوبی می‌دانند. این متخصصان از جاروبرقی‌هایی با قدرت صنعتی استفاده می‌کنند که مو، گردوغبار، گرده و هر آلاینده خشک دیگری را سریع و به‌طوری کارآمد از روی فرش پاک می‌کند. با انجام این کار مواد شوینده بهتر می‌توانند نسبت به استفاده از جاروبرقی‌های کم قدرت فرشتان را تمیز کنند.

راه‌حل‌ها و تجهیزات شوینده مجاز

برخی از قالیشویی‌های حرفه‌ای بر روی دستگاه‌های نصب‌شده روی کامیون‌ها سرمایه‌گذاری می‌کنند که به‌آسانی می‌توانند سرسخت‌ترین لکه‌ها را پاک کنند. این دستگاه‌ها می‌توانند اکثر مواد حساسیت‌زایی را که الیاف فرش به خود جذب می‌کنند، از روی فرش مکش کنند. برخلاف دستگاه‌هایی که در بازار برای اجاره عرضه می‌شوند، شرکت‌های معتبر و با کیفیت از دستگاه‌های درجه بالا استفاده می‌کنند. علاوه بر این، آن‌ها از دستگاه‌ها و مواد شوینده سازگار با محیط‌ زیست نیز استفاده می‌کنند.
صرفه‌جویی در زمان

اکثر مردم بیش از ۳ یا حتی ۴ ساعت را برای شستشوی مناسب فرش در منزل صرف می‌کنند. شما می‌توانید با سپردن فرش‌های خود به شرکت قالیشویی تا حد زیادی در زمان خود صرفه‌جویی کنید. جالب‌ترین نکته این است که در شرکت‌های قالیشویی، آن‌ها را در کمترین زمان ممکن می‌شویند و تمیز و خشک به شما تحویل می‌دهند. اگر فرش‌هایتان کثیف شده‌اند و برای شستشوی آن‌ها زمان کافی ندارید به دنبال قالیشویی مناسب بگردید. تمام‌ کاری که باید انجام دهید یافتن یک شرکت مناسب است.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران