آموزش کامل کاشت و اکستنشن مژه در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش کامل کاشت و اکستنشن مژه در تهران

🔴 آکادمی تخصصی کاشت مژه آوا

🔹 آکادمی تخصصی کاشت مژه آوا یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش کامل کاشت و اکستنشن مژه در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آکادمی تخصصی کاشت مژه آوا :

✅ آموزش کاشت مژه

✅ آموزش کامل پکیج کاشت و اکستنشن مژه، لیفت و لمینیت مژه و ابرو، ترمیم و ریموو و…

✅ صد در صد تضمینی تو آف 70 درصد فقط ٨۵٠ تومان

و…

 

🔸 با مدیریت آوا حبیبی

🔸 شماره تماس 09361025593

🔸 آدرس تهران جنب مترو صادقیه ساختمان آریا واحد 13 آکادمی تخصصی کاشت مژه آوا

 

اکستنشن مژه چیست؟

منظور از اکستنشن مژه، استفاده از تارهای طبیعی یا مصنوعی است که به حالت تار‌به‌تار روی ساقه مژه های طبیعی با چسب مخصوص قرار می‌گیرند. این فرایند نیاز به زمان و دقت بسیاری دارد. اگر از مژه های اکستنشن شده، به‌خوبی مراقبت شود و هر ۲ تا نهایتاً ۳ هفته مژه ها را ترمیم کنیم، دوام اکستنشن مژه‌ افزایش پیدا می‌کند؛ اما رسیدگی نکردن به مژه های اکستنشن شده، ماندگاری کوتاه‌مدت آن‌ها را به دنبال دارد. مدت ترمیم اکستنشن مژه، به سرعت رشد مژه های طبیعی و نحوه‌ی نگهداری این مژه ها بستگی دارد. در نتیجه به لحاظ هزینه می‌توان گفت خرید بهترین مارک ریمل، قیمتی کمتر از اکستنشن مژه دارد.

قبل از اکستنشن مژه چه باید کرد

قبل از بررسی مزایا اکستنشن مژه لازم است به اقداماتی که برای انجام کاشت موقت مژه لازم است بپردازیم.

انتخاب مژه کار حرفه ای: برای شما گفتیم که اکستنشن مژه، فرایندی دقیق و ظریف است؛ در نتیجه باید حتماً مژه کار حرفه‌ای را انتخاب کنید که تخصص ویژه‌ای در اکستنشن مژه دارد.

انتخاب حالت اکستنشن مژه: انتخاب مدل اکستنشن مژه همانند مدل کوتاهی مو باید قبل از انجام آن مشخص شود تا از این طریق اکستنشن نهایی، دقیقاً همان چیزی باشد که دل‌خواهتان است و انتظار دارید.

آشنایی با فرایند اکستنش مژه: بسته به مهارت و دقت مژه کار، اکستنشن مژه چیزی بین ۹۰ تا ۱۸۰ دقیقه زمان می‌برد؛ در نتیجه قبل از انجام این کار باید در نظر داشته باشید که با فرایندی زمان‌بر طرف هستید و برنامه ریزی لازم را به عمل بیاورید.

مزایای اکستنشن مژه چیست

ایجاد ظاهری جذاب و زیبا برای مژه ها: همیشه داشتن مژه های پرپشت و بلند زیبا بوده و افراد بسیاری دوست دارند که مژه هایی این‌گونه داشته باشند. با این حساب یکی از مهم‌ترین مزایای اکستنشن مژه ایجاد جذابیت دوچندان برای چشم و در کل صورت است.

اکستنشن مژه دوام بیشتری دارد: ریمل را باید هر روز روی مژه ها بمالید؛ اما اکستنشن مژه در یک جلسه انجام می‌شود و همان‌گونه که اشاره کردیم، دوام آن با ترمیم‌های بعدی افزایش پیدا می‌کند. از طرف دیگر احتمال ریختن ریمل و لکه‌ انداختن روی پوست زیر چشم وجود دارد.

اکستنشن مژه صرفه‌جویی زمان را به دنبال دارد: ریمل برای آرایش چشم باید هر روز استفاده شود و شب‌ها نیز وقتی را برای پاک کردن آن به کمک پاک کننده آرایش چشم باید کنار بگذارید؛ اما اکستنشن مژه در هر ماه ۲ بار نیاز به ترمیم دارد و وقت بسیار کمتری را از شما می‌گیرد.

اکستنشن مژه معمولاً ماه‌ها دوام می‌آورد: دقت و استمرار در ترمیم اکستنشن مژه، دوام آن را چندین ماه افزایش می‌دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران