گالری نبض هنر – آموزش طراحی و نقاشی رنگ روغن و نقاشی کودک در تهران – نازی آباد

در تهران ، تهران

معرفی گالری نبض هنر – آموزش طراحی و نقاشی رنگ روغن و نقاشی کودک در تهران – نازی آباد

🔴 گالری نبض هنر

🔹 گالری نبض هنر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش طراحی و نقاشی رنگ روغن و نقاشی کودک در تهران – نازی آباد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گالری نبض هنر :

✅ آموزش‌ رنگ‌ روغن‌

✅ طراحی‌ و سیاه‌ قلم‌

✅ آبرنگ ،

✅ نقاشی‌ کودک‌

✅ در محیطی‌ امن‌ و شاد‌

✅ زیر نظر‌ استاد‌ ترکمان

✅ با جدیدترین‌ متد روز دنیا در گالری نبض هنر

برای دیدن نمونه کارها پیج ما را در اینستاگرام دنبال کنید

 

🔸 با مدیریت  نسیم ترکمان

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۸۹۵۰۱۶۱۶

🔸 آدرس  تهران‌ نازی‌آباد‌ خیابان‌مدائن‌ پاساژ فدک‌ طبقه۲

 

فواید نقاشی کردن کودکان چیست؟

فارغ از بحث هنری نقاشی کشیدن ، اگر بخواهیم برای آموزش و یا سرگرم کردن کودکان خود از یک فعالیت خلاقانه استفاده کنیم کاملا واضح است که با کمی ایده پردازی و هنر تراشی می توانیم در این زمینه خیلی موفق عمل کنیم و کودکان را به این هنر جذاب علاقمند سازیم.

چرا باید کودکان را به نقاشی کشیدن ترغیب کنیم ؟
اگر هنوز نمی دانید که چرا کودکان باید نقاشی کنند ، در ادامه ی این مطلب از سایت پویا اندیش با ما همراه باشید تا به توضیح این موضوع بپردازیم و یکی دیگر از دلایل تمایل فعالان آموزشی برای حضور پر رنگ تصویرگری و نقاشی در عرصه ی آموزش را به صورت روشن و واضح بررسی کنیم.
کودکان با نقاشی کردن به صورت گام به گام و اصولی یاد می گیرند که چگونه نقاشی بکشند و از تعدادی خطوط ساده و ابتدایی باصبر و حوصله به طرح ها و نقش های زیبا و واقعی دست یابند که این خود یکی از آموزه های اخلاقی نیز برای کودکان می باشد.

بالا بردن مهارت
کودکان با نقاشی کردن به صورت گام به گام و اصولی مهارت های خود را بالا می برند و موجب افزایش اعتماد به نفس و قدرت های ذهنی خود می شوند که در آینده و فعالیت های اجتماعیشان بسیار حائز اهمیت است.

تقویت ماهیچه های دست و عضلات
کودکانی که به نقاشی می پردازند ، موجب تقویت ماهیچه های دست و عضلات خود می شوند و دستان کوچک آن ها با انجام فعالیت های ممتد عادت می کند و کم کم می توانند در زمینه های مختلف آموزشی شامل نوشتن و مطالعه کردن با قدرت و کیفیت بیشتری به کسب آموزش بپردازند.

خلاقیت در کودکان
نقاشی کشیدن برای کودکان یکی از بهترین شیوه هایی است که خلاقیت آن ها شکوفا می شود و استعداد های کودکان در این زمینه خود را نشان می دهد.

افزایش آرامش و تمرکز در کودکان
یکی از قابل توجه ترین دلایل برای نقاشی کردن کودکان این است که این فعالیت موجب افزایش آرامش و تمرکز در کودکان شده و سبب می شود تا این مهارت در بزرگسالی نیز برای آن ها بسیار اثر بخش باشد و در عرصه های گوناگون با آرامش به سراغ حل مشکل بروند.

آشنایی با رنگ ها و شکل ها
فراموش نکنید که نقاشی کشیدن بهترین فرصت است تا کودکان با رنگ ها و شکل های مختلف آشنا شوند و جایگاه هر رنگ را به صورت صحیح فرا بگیرند.

آموزش نقاشی کردن به کودکان
قبل ازاینکه به سراغ الگوهای بسیار جذاب نقاشی برای کودکان برویم ، لازم است تا بدانیم که چگونه نقاشی کردن را با کودک خود آغاز کنیم و این مراحل را به صورت تکنیکی با کودکان خود پیش ببریم.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران