آموزش سنگ مصنوعی نمای داخلی و خارج در تهران

در تهران ، تهران

معرفی آموزش سنگ مصنوعی نمای داخلی و خارج در تهران

🔴 فرشاد گراوند

🔹 فرشاد گراوند یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش سنگ مصنوعی نمای داخلی و خارج در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرشاد گراوند :

✅ آموزش سنگ مصنوعی نمای داخلی وخارج

✅ آموزش اکسسوری

و….

 

🔸 شماره تماس 09192654910

🔸آدرس تهران جاده ساوه حصارک پایین خیابان باهنر کوچه لاله چهار

سنگ مصنوعی چیست؟

سنگ مصنوعی که معادل انگلیسی آن Artificial stone با هدف کاهش ایرادات سنگ‌های طبیعی و افزایش مزیت‌های کاربردی انواع سنگ ساختمانی با ترکیبات سنگ مصنوعی خاصی تولید شده است.

مواد اولیه تولید سنگ مصنوعی بنا به تحقیقات انجام شده سیمان و افزودنی های پلیمری است کاهش وزن و نصب سریع تر انواع سنگ‌های مصنوعی را به همراه دارد.

از دیگر اهداف ساخت سنگ مصنوعی می‌توان به افزایش تنوع طرح، رنگ به نسبت سنگ طبیعی و از بین بردن محدودیت‌های برخی سنگ‌ها برای مصارف مختلف ساختمانی است. سنگ‌ های مصنوعی هر سلیقه‌ای را پوشش داده و کیفیت و هزینه را در شرایط مطلوبی قرار داده است.

ترکیبات سنگ مصنوعی

فرمول سنگ مصنوعی که برگرفته از همان مواد اولیه سنگ مصنوعی بوده از ترکیبات سنگ طبیعی با مواد‌های افزودنی مثل سیمان، رس و مواد پلیمری در یک محیط آزمایشگاهی است.

بعنوان مثل رس به کار رفته در سنگ مصنوعی قابلیت تحمل گرمای سنگ را بالا برده و از طرفی سیمان اضافه شده در ترکیبات سنک مصنوعی عمر استفاده آن را افزوده است.

رزین سنگ مصنوعی چیست

در برخی تحقیقات انجام شده در ماده‌ای به نام رزین یا رزین اپوکسی در لیست مواد سنگ مصنوعی اشاره شده است. رزین سنگ مصنوعی بر پایه پلی کربکسیلیک اتر تولید شده که باعث روانی بتن و تولید بتن های بسیار پرمقاومت می شود. بیشتر در ترکیبات تولید سنگ مصنوعی سنت پلاست این ماده به مشاهده می‌شود.

ویژگی‌های سنگ مصنوعی

انواع سنگ مصنوعی همانند دیگر متریال ساخته شده در محیط‌های آزمایشگاهی با یک سری ویژگی خوب و بد همراه است. رنگ های متنوع، ضخامت کم، عمر کاربردی بالا، افزایش مقاومت سنگ و در نهایت امکان سفارش و استفاده از طرح‌های دلخواه سنگ مصنوعی در ساختمان از مزایای کاربردی این نوع مصالح ساختمانی جدید است.

انواع سنگ مصنوعی

سنگ های مصنوعی همانند دیگر سنگ‌های استخراج شده در طبیعت و تشکیل شده در معرض تغییرات آب و هوایی محیط از نمونه‌های مختلف و متنوعی برخوردار است. تفاوت سنگ مصنوعی با سنگ طبیعی در این حالت امکان سفارش یک طرح دلخواه و دریافت ظاهر مطلوب از سنگ تغییر دکوراسیون منزل است.

 

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران