انجام تخصصی نقاشی ساختمان در اردبیل

در اردبیل ، اردبیل

معرفی انجام تخصصی نقاشی ساختمان در اردبیل

🔴 امیر عبادی

🔹 امیر عبادی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام تخصصی نقاشی ساختمان در اردبیل می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر عبادی :

✅ بهترین جایگزین برای کاغذ دیواری ، بسیار با دوام قابل شستشو با رنگهای مخصوص مهمترازهمه نیاز به جمع کردن وسایل نیست

✅ حتی فرش ،پرده وموکت بدون ریخت وپاش ،بدون بو،اجاره درکمترین زمان حداکثر ۳ ساعت دربهترین رنگها و طرح های مختلف به دلخواه شما،

✅ خیلی ارزان باصرفه ،سبک متنوع ،ومناسب باسلیقه شما

و….

 

🔸 شماره تماس 09145984380

🔸آدرس اردبیل خیابان تعویض پلاک

برخی از سوالات در زمینه نقاشی ساختمان

رنگ روغنی یا رنگ پلاستیک، کدام برای نقاشی ساختمان مناسب است؟

رنگ ها در دو نوع اصلی روغنی و پلاستیک موجود هستند. رنگ روغنی رایج ترین و مناسب ترین نوع رنگ برای نقاشی ساختمان است؛ چرا که هم قابل شستشو است و هم طول عمر بالایی دارد. رنگ روغنی برای نقاشی ساختمان و رنگ آمیزی دیوارها ایده آل است در حالی که رنگ پلاستیک برای رنگ آمیزی چوب مناسب است. میتوانید برای رنگ کردن چارچوب ها، درها و قرنیزهای چوبی نیز رنگ روغنی بکار ببرید و سقف را با رنگ پلاستیک رنگ آمیزی کنید. این نکته را نیز در نظر داشته باشید که رنگ روغنی دیرتر از رنگ پلاستیک خشک میشود.

رنگ براق یا رنگ مات کدام بهتر است؟

رنگ های روغنی در سه دسته براق، نیمه براق و مات تولید میشوند. هر چه رنگ براق تر باشد، تمیز کردن آن راحت تر است. بهتر است آشپزخانه و اتاق کودک را با رنگ براق رنگ کنید؛ رنگ براق با یک اسفنج خیس به سادگی تمیز می شود. رنگ براق اما ناهمواری های سطح را نشان میدهد و برای اتاق نشیمن و پذیرایی چندان مناسب نیست. میتوانید دیوارها را با رنگ مات و قرنیز ها را با رنگ براق رنگ آمیزی کنید تا ظاهری بهتر داشته باشند.

رنگ های نیمه براق برای سرویس ها و حمام مناسب هستند چرا که هم قابل شستشو هستند و هم بیش از حد براق نیستند.

اگر گچ کاری دیوار خانه بیش از حد موج و ایراد دارد بهتر است رنگ مات را انتخاب کنید. معمولا برای نقاشی ساختمان با رنگ مات یک دست رنگ آمیزی کفایت میکند. اشکال اصلی رنگ مات این است که خوب تمیز نمیشود و لکه ها را نشان میدهد؛ بهتر است از رنگ مات در دیواری که کمتر کثیف میشود؛ مثل دیوار اتاق ها، استفاده کنید.

چه رنگی برای نقاشی ساختمان انتخاب کنیم؟

اگر قصد فروش خانه را دارید بهتر است رنگ سفید یا کرم را برای نقاشی ساختمان انتخاب نمایید تا هم خانه روشن تر و تمیز تر به نظر برسد و هم خریدار بعدی بتواند به راحتی رنگ دیوارها را مطابق سلیقه خود تغییر دهد. با اینحال بهتر است از بروشورها کمک بگیرید و با نقاش ساختمان و فروشنده رنگ مشورت کنید تا مناسب ترین رنگ را انتخاب نمایید. با انتخاب طیف های مختلف رنگ میتوانید به هر یک از اتاق های خانه شخصیت و ظاهری متفاوت بدهید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران