پخش مصالح ساختمانی ( شن ماسه آجر خاک سنگ ) در کرج و هشتگرد

در البرز ، کرج

معرفی مرکز پخش مصالح ساختمانی ( شن ماسه آجر خاک سنگ ) در کرج و هشتگرد

🔴 حسین صالحی

🔹 حسین صالحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پخش مصالح ساختمانی ( شن ماسه آجر خاک سنگ ) در کرج و هشتگرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حسین صالحی :

✅ پخش شن ماسه آجر خاک سنگ به ساختمان

✅ ‌منطقه کرج ،هشتگرد وحومه

✅ با۱۲سال سابقه کار

✅ ارائه خدمات در استان البرز کرج ، شهر هشتگرد و حومه ساوجبلاغ ، جاده سهیلیه و تمامی حومه های هشتگرد

و…

 

🔸 شماره تماس  09128835137

🔸 شماره تماس  09905884157

🔸 آدرس  کرج

 

انواع مصالح ساختمانی چیست؟

انواع مصالح بر اساس جنس

اگر بخواهیم مصالح ساختمانی را بر اساس جنس دسته بندی کنیم می توانیم به دو دسته مصالح مرکب و مصالح ساده اشاره نماییم.

مصالح ساده

مصالح ساده به مصالح طبیعی یا مصنوعی گفته می شود که مواد تشکیل دهنده آن ها مشابه باشد. مصالحی نظیر شن، آجر، سیمان و بلوک جزء مصالح ساده به شمار می آیند.

مصالح مرکب

مصالح مرکب به مصالح طبیعی و یا مصنوعی گفته می شود که در تولید آن ها از چند متریال استفاده می گردد. انواع ملات، بتن و ایزوگام جزء مصالح مرکب هستند.

انواع مصالح ساختمانی بر اساس نحوه تولید

هر کدام از مصالح ساختمانی به شیوه ای متفاوت تولید و در اختیار مصرف کننده قرار می گیرند اما در کل می توان گفت مصالح یا به صورت پیش ساخته و یا به شکل درجا در صنعت ساختمان تولید و استفاده می شوند.

مصالح ساختمانی پیش ساخته

مصالح پیش ساخته به مصالحی گفته می شود که در کارخانه یا کارگاه های مختلف تولید و سپس به محل اجرای پروژه منتقل و استفاده می گردند. با استفاده از مصالح پیش ساخته هزینه های کلی پروژه و زمان اجرای آن کاهش می یابد. همچنین با کاهش میزان ضایعات ساخت و ساز، گامی موثر در جهت حفظ محیط زیست برداشته خواهد شد.

هر چند ممکن است این مصالح در برابر اعمال تغییرات از انعطاف پذیری لازم برخوردار نباشند و مراحل اولیه طراحی و تولید آن ها زمان بر بوده، اما اهمیت و کارایی مصالح پیش ساخته در ساخت و ساز را نمی توان نادیده گرفت.

دال بتنی پیش ساخته، دیوارهای بتنی پیش ساخته، پانل های گچی پیش ساخته، کاشی و سرامیک، انواع بلوک و آجر از جمله مصالحی هستند که در کارخانه تولید و سپس در اختیار سازندگان قرار می گیرند.

مصالح ساختمانی درجا

مصالح درجا همانطور که مشخص است به مصالحی گفته می شود که در محل اجرای پروژه های ساخت و ساز تولید و مورد استفاده قرار می گیرند. برای مثال می توان به انواع ملات، قیرگونی درجا، اسکلت ساختمان، چهارچوب درجا و بتن درجا به عنوان مصالح درجا اشاره نمود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران