بهترین مرکز آموزش و اجرا تاتو بدن و صورت در آبادان

در خوزستان ، آبادان

معرفی بهترین مرکز آموزش و اجرا تاتو بدن و صورت در آبادان

🔴 آکادمی m.s.tatoo

🔹 آکادمی m.s.tatoo یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و اجرا تاتو بدن و صورت در آبادان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات آکادمی m.s.tatoo :

✅ آموزش واجرا تتو بدن و صورت به صورت تضمینی صفرتاصد با تمام متدها جدید روز دنیا بصورت حضوری وانلاین

(داری مدرک بین المللی)

✅ تهیه کلیه لوازم اورجینال

✅ با ۱۸ ماه گارانتی

✅ زیر نظر مربی اقا وخانوم

✅ بعدازاتمام دوره ارائه مدرک تتو بدن یا صورت ارائه میشود

و…

 

🔸 با مدیریت  میلاد پایزدان و سحر یراحی

🔸 شماره تماس  09392364770

🔸 آدرس  ابادان احمد اباد لین ۱۱

 

تاتو (تتو) یا خالکوبی چیست؟

امروزه با توجه به گستردگی ابعاد زندگی روزمره، انجام بسیاری از کارها با دقت و سرعت مورد نظر امکان پذیر نیست. به عنوان مثال، خانم های شاغل به دلیل مشغله کاری که در منزل و محل کار دارند، از انجام برخی کارهای روزانه مانند آرایش کردن باز می مانند. در این هنگام است که آرایش دائمی به کار می آید؛

تاتو (تتو) یا خالکوبی چیست؟
انجام تاتو به وسیله تزریق جوهر به زیر پوست صورت می گیرد. سوزنی که به یک ابزار مخصوص متصل است، وظیفه این عمل را به عهده دارد. این ابزار مخصوص، سوزن را بین 50 تا سه هزار بار به سمت بالا و پایین مرتعش می کند تا جوهر به عمق یک میلی متری پوست راه یابد. در واقع جوهر در لایه میانی پوست یا درم که سلول های ثابتی داشته و موجب می شود تاتو برای همیشه دست نخورده باقی بماند، تزریق می شود.
توجه داشته باشید که نمی توان جوهر را در خارجی ترین لایه پوست یا همان اپیدرم تزریق کرد؛ به دلیل آن که این لایه از پوست مرتبا در حال تجدید و جایگزینی بوده و قادر به نگهداری جوهر برای مدت زمان طولانی نخواهد بود.

تاریخچه تاتو
کلمه تاتو از کشور تاهیتی که موقعیت جغرافیایی آن در اقیانوس آرام است، نشأت گرفته و به معنی علامت گذاری چیزی است. طبق تحقیقات صورت گرفته، گمان می رود که تاتو یا خالکوبی از 12 هزار سال قبل از میلاد مسیح وجود داشته است.
در گذشته های دور، هدف از خالکوبی بنا به فرهنگ قبیله ها، از یکدیگر متفاوت بود. به عبارتی، می توان گفت که آیین ها و سنت ها نقش به سزایی در انجام تاتو داشتند. به عنوان مثال، در گذشته زنان نقش توانایی های خود را روی دستان خود خالکوبی می کردند تا از این قابلیت به عنوان امتیازی برای ازدواج استفاده کنند.
در برخی دیگر از فرهنگ ها، انجام تاتو در نواحی انگشتان یا دور مچ دست برای دور کردن بیماری از افراد مورد استفاده قرار می گرفت. در دوره های جدیدتری از تاریخ نیز، خالکوبی نشانه عضویت افراد در گروه به خصوصی بود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران