بهترین مرکز آموزش و خدمات تزریق ژل و بوتاکس با قیمت استثنایی در شیراز

در فارس ، شیراز

معرفی بهترین مرکز آموزش و خدمات تزریق ژل و بوتاکس با قیمت استثنایی در شیراز

🔴 مجموعه آیدا بیوتی

🔹 مجموعه آیدا بیوتی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه آموزش و خدمات تزریق ژل و بوتاکس با قیمت استثنایی در شیراز می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه آیدا بیوتی :

✅ صفرتا صد آموزش همراه با نکات کلیدی در 4الی 5جلسه به صورت خصوصی و گروهی قیمت کلاس های خصوصی 3500ت کلاس های گروهی که شامل 4نفر میشود 2500ت

✅ با ارائه مدرک بین المللی (هزینه مدرک جداست)برای اطلاعات بیشتر تماس حاصل فرمایید،

و…

 

🔸 با مدیریت  ایدا اقبالیان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

 

مزایای تزریق ژل چیست؟

نکات مهم در زمینه تزریق ژل
تزریق ژل یکی از راه های مناسب برای از بین بردن جای جوش، برجسته کردن لب ها و گونه ها، کاهش عمق خطوط اخم و لبخند و همچنین کاهش چین و چروک های عمیق در پوست صورت و بدن می باشد.

برای کاربرد پزشکی معمولا از ژل های کلاژن و همچنین هیالورونیک اسید استفاده می کنند. این دو ماده به صورت طبیعی در بدن ساخته می شوند ولی با افزایش سن و همچنین کاهش متابولیسم در افراد میزان تولید این پروتئین های ارگانیک در پوست کاهش یافته و موجب افتادگی و چین و چروک در پوست می شود.

ژل های تزریقی در پوست صورت به 3 دسته کلی تقسیم می شوند که شامل ژل های قابل جذب، ژل های دیرجذب و نوع غیر قابل جذب آن می باشد. امروزه بیشتر از ژل های قابل جذب که از نوع کلاژنی می باشند استفاده می کنند و کاربرد دو نوع دیگر به شدت کاهش یافته است. ژل های کلاژنی به دلیل طبیعی بودن ساختار آن به سرعت در پوست جای گرفته و عوارض جانبی بسیار کمی داشته و بعد از مدتی هم در پوست جذب می شود. در حالی که دو نوع دیگر از ساختار های سنتزی ساخته می شود و به مدت بیشتری اثر خواهند داشت ولی بعد از اتمام مدت اثر خود به حالت گرانوله درآمده و وضعیت بدی در پوست ایجاد خواهند کرد.

مزایای تزریق ژل
تزریق ژل یکی از بی خطر ترین روش ها برای عمل های زیبایی است و از انواع غیر تهاجمی در این زمینه به شمار می رود. در این روش با کمک سوزن های بسیار نازک تزریق ژل انجام می گیرد و بیمار درد بسیار کمی را متحمل خواهد شد، همچنین مدت زمان ریکاوری و استراحت بعد از عمل نیز تقریبا نداشته و تنها یک سری مراقبت های پوستی لازم باید انجام گیرد. استفاده از ژل های تجزیه پذیر واکنش های پوستی بسیار کمی را به همراه دارد و عوارض آن تنها محدود به کمی قرمزی و تورم در بافت می شود که بدون داروی خاصی بعد از یک مدت کوتاه رفع می شود.یکی از مزیت های مهم تزریق ژل اثر آنی و فوری این ماده است که هنگام تزریق نیز حتی قابل مشاهده است. با وجود این مزیت امکان تخمین میزان مناسب برای هر ناحیه وجود داشته و میزان خطا در حین عمل بسیار پایین می آید. تزریق ژل برای بسیاری از چین و چروک های غیر قابل درمان نیز اغلب چاره ساز بوده و راه گشا می باشد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران