تعمیرات مبلمان ، صندلی گردان ، ثابت اداری ، پارتیشن و آرایشگاهی در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعمیرات مبلمان ، صندلی گردان ، ثابت اداری ، پارتیشن و آرایشگاهی در تهران

🔴 رضاربیعی

🔹 رضاربیعی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعمیرات مبلمان ، صندلی گردان ، ثابت اداری ، پارتیشن و آرایشگاهی در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات رضاربیعی :

✅ تعمیرات انواع صندلی های گردان

✅ ثابت اداری،پارتیشن،آرایشگاهی

✅ تعویض رویه صندلی ومبل ودرب های اکوستیک

و….

 

🔸 شماره تماس 09194201899

🔸 شماره تماس 09029191899

🔸آدرس تهران – خیابان حافظ ،خیابان سرهنگ سخایی ،کوچه سادات شریف

 دلایل خرابی صندلی اداری چیست؟

جک صندلی چه وظیفه‌ای دارد؟

جک صندلی، قسمتی مهم است که وظیفه تنظیم قد صندلی را به عهده دارد. به کمک این قطعه، استفاده از صندلی آسان‌تر شده و لازم نیست که برای هر میز، یک صندلی خریداری شود. این وسیله اندازه طولی صندلی را به کمک شما تغییر داده و به میزان لازم و استاندارد برای میز مورد نظر شما خواهد رساند.

جک صندلی قطعه‌ای است فلزی یا آهنی که در داخل آن، گاز نیتروژن جریان دارد. این وسیله به کمک دو پیستون و یک میله کار می‌کند. با عقب و جلو رفتن پیستون توسط گاز نیتروژن، صندلی بالا و پایین می‌رود. جک صندلی به کمک وزن فردی که روی آن نشسته و اهرم متصل به جک، کار می‌کند. به این صورت اندازه صندلی اداری تنظیم می‌شود.

چند نوع جک صندلی وجود دارد؟

جک صندلی به دو جهت دسته بندی می‌گردد:

اولین دسته بندی، بر اساس اندازه جک بوده که به دلیل کاربرد صندلی متغیر است. جک‌هایی که اندازه بلندی داشته و بیشتر برای استفاده در آشپزخانه‌ها و رستوران‌های سلف سرویس استفاده می‌شود، جک اپن نام دارند.
دسته بندی دوم نیز از نظر کشور سازنده جک است. در کشور ما جک‌های چینی و تایوانی بیشتر یافت خواهند شد. تفاوت جک صندلی چینی و تایوانی در جنس فلز به کار رفته در جک است.

خراب شدن جک صندلی چه علائمی دارد؟

اگر پس از چند دقیقه نشستن بر روی صندلی، ناخودآگاه اندازه طول صندلی کوتاه شود و فرد به سمت پایین بیاید، این معنا را دارد که جک صندلی شما خراب شده است. در این صورت باید به فکر تعمیر جک صندلی اداری خود باشید.
اگر جک صندلی شما خراب باشد، صندلی تعادل نداشته و به چپ و راست متمایل خواهد شد. در این حالت امکان افتادن شما از روی صندلی بالا بوده و بهتر است از آن استفاده نفرمایید.

دلایل پایین رفتن جک صندلی

1. امکان دارد به دلیل استفاده طولانی مدت از صندلی یا وزن بالای فرد استفاده کننده و فشار بر روی جک صندلی، نیتروژن داخل آن که اصلی‌ترین قسمت داخل جک صندلی است بیرون کشیده شده و جک، فاقد گاز شود. در این حالت، جک امکان کنترل قد صندلی را نداشته و از کار خواهد افتاد.

2. ممکن است که فضای داخلی جک به دلیل استفاده از آن در مدت زیاد، دچار اصطکاک شده و گشاد شود. در این مورد نیز جک صندلی به وظیفه خود عمل نکرده و غیر قابل استفاده خواهد بود.

3. خراب شدن و شکستن هر یک از اجزا داخلی جک نیز به آن آسیب وارد نموده و در فعالیت جک صندلی خلل ایجاد خواهد کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران