گروه تولیدی مبلمان سرو – تولید و فروش مبل و تخت و صندلی در اصفهان

در اصفهان ، اصفهان

معرفی گروه تولیدی مبلمان سرو – تولید و فروش مبل و تخت و صندلی در اصفهان

🔴 گروه تولیدی مبلمان سرو

🔹 گروه تولیدی مبلمان سرو یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبل و تخت و صندلی در اصفهان می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گروه تولیدی مبلمان سرو :

✅ تولید انواع مبلمان و تخت و صندلی و میز ناهار خوری و….

✅ به صورت سنتی و مدرن.

✅ با کیفیت بالا و قیمت زیر نمایشگاه برای شما مشتریان عزیز

و…

جهت سفارش (پیام،تماس) و جهت مشاوره در خدمت شما هستیم.

سایز و قیمت تخت
👇👇👇
تخت ۱۰۰×۲ ۲،۲۰۰،۰۰۰
تخت ۱۲۰×۲ ۲،۴۰۰،۰۰۰
تخت ۱۵۰×۲ ۲،۶۰۰،۰۰۰
جلو مبلی ۸۵۰،۰۰۰

قیمت مبل ( عکس اول ) ۱۷،۲۵۰،۰۰۰

 

🔸 با مدیریت امین امینیان

🔸 شماره تماس ۰۹۳۳۶۸۸۷۷۷۴

🔸 آدرس اصفهان

 

نکاتی که باید قبل از خرید مبل به آن توجه کنید  چیست؟

طراحی و سبک دکوراسیون خانه را براساس مبلمان‌تان تعیین خواهید کرد؟

اگر می‌خواهید منزل‌تان را براساس مبلمان‌تان طراحی کنید و دکوراسیون را با محوریت مبل بچینید باید حتما به شکل و رنگ مبل اهمیت بدهید. در این صورت، نیاز است تا به فضای کلی اتاق و نورپردازی آن دقت داشته باشید. یادتان باشد که ترندها و مُدهای مختلف می‌آیند و می‌روند.

پس انتخاب گزینه‌های کلاسیک می‌تواند به شما امکان داشتن مبلمانی را بدهد که برای مدتی طولانی قابل استفاده و شکیل است. البته این مورد سلیقه‌ای است. شاید شما میل و توانایی مالی برای پیش رفتن با مُدهای دوره‌ای مختلف را دارید یا اصلا کلاسیک‌پسند نیستید و سادگی را جذاب‌تر می‌دانید، در این صورت، لازم نیست که فقط به مبلمان کلاسیک فکر کنید. اگر سبک خانه‌ مینیمال و مدرن می‌پسندید به سراغ مدل‌هایی با کمترین پیچیدگی در طراحی بروید. یعنی مدل‌های پرکار منبت‌دار را فراموش کنید و به ساده‌ترین شکل مبلمان راحتی فکر کنید.
موارد استفاده مبلمان در منزل‌تان دقیقا چه خواهد بود؟

در خرید مبل به کارکردهای آن در منزل‌تان هم فکر کنید. برای مثال، اگر صاحب فرزندانی کوچک هستید یا حیوانات خانگی دارید باید به سراغ مبل‌هایی با استحکام زیاد بروید تا به زودی خراب نشوند. در نظر بگیرید که مبل‌ها برای بخش نشیمن خانه است یا در بخش پذیرایی استفاده خواهند شد. اگر کمردرد دارید و قرار است برای اتاق نشیمن خود، یک دست مبل بخرید هم حتما به ساختار و طراحی مبل دقت داشته باشید تا مبلمانی راحت بخرید که به کمرتان فشار وارد نمی‌کنند.
اندازه فضا و چیدمان مبل‌ها در خانه را در نظر می‌گیرید؟

یکی دیگر از نکاتی که باید پیش از خرید مبل در نظر بگیرید، اندازه ابعاد مبل و فضایی است که می‌خواهید مبلمان را در آن بچینید. باید نمایی از منزل را در ذهن‌تان داشته باشید و بدانید که چه مدل مبلی با چه ابعادی برای پُر کردن آن فضا مناسب است. گاهی‌اوقات از یک دست مبل خوش‌تان می‌آید که از نظر ابعاد و اندازه، هیچ تناسبی با منزل‌تان ندارد. اگر این موضوع را به دقت در ذهن نداشته باشید، نتیجه خریدتان چندان جالب نخواهد بود.
بودجه و هزینه خرید مبل را هم تخمین می‌زنید؟

قیمت مبل هم که دیگر از مهم‌ترین بخش‌های خرید است. باید به دقت، بودجه خود را برآورد کنید و ببینید که تا چه اندازه می‌توانید در خرید مبل، هزینه کنید. یادتان باشد که گاهی‌اوقات، هزینه کردن بیشتر باعث می‌شود که رفاه و صرفه‌جویی بیشتری داشته باشید. چون زمانی که کمی پول بیشتری می‌پردازید اما جنس بهتری را خریداری می‌کنید، کالایی با دوام و شکیل به منزل‌تان می‌آید که زود خراب نمی‌شود و بعد از چند سال دوباره لازم نیست به خرید بروید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران