تولید و فروش مبلمان در تهران – مرتضی گرد

در تهران ، تهران

معرفی تولید و فروش مبلمان در تهران – مرتضی گرد

🔴 مجموعه سعید

🔹 مجموعه سعید یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش مبلمان در تهران – مرتضی گرد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه سعید :

✅کیفیت کف ها تمام اسفنج ۳۵ کیلویی

✅کلاف تمام چوب روس

✅نشیمن ها تمام فنر

💎دارای ضمانت نامه کتبی ۵ ساله💎

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  تهران اتوبان آزادگان شهرک مرتضی گرد ولیعصر۲۰ پلاک۱۲۱

 

موارد مورد توجه در هنگام خرید و سفارش مبلمان چیست؟

برای انتخاب مبلمان درست، باید به اصول طراحی داخلی، وفادار بود.

رنگ مبلمان

برای انتخاب مبلمان با رنگ دلخواه خود، حتما رنگی را انتخاب کنید که مطابق با رنگ دیوار و کف اتاق باشد وگرنه در یک مغازه مبلمان فروشی، در میان صدها رنگ و مدل پارچه، گیج و سردرگم خواهید شد. مثلا در یک مغازه مبل فروشی، با کاناپه هایی روبه رو می شوید که گل های طلایی با روکش قرمز دارد. فریفته زیبایی آن می شوید، آن را می خرید و به خانه می برید. اما می بینید با اتاق و رنگ آن، هماهنگ نیست. پس بهتر است به جای اینکه آن مبل را تهیه کنید و با آن، یک یا چند کوسن بدوزید و روی مبلمان خود قرار دهید، به طور مثال روی مبل سبز روشن خود، کوسن های قرمز گلدار طلایی قرار دهید تا توجه و دید افراد به سمت کوسن های قرمز جلب شود.

حالا اگر بعد از دو سال یا بیشتر، تصمیم بگیرید کاناپه را به جای دیگر انتقال دهید، می توانید فقط کوسن ها را عوض کنید و با پارچه تزئینی دیگر متناسب با فضا، برای آن، کوسن بدوزید. گاهی نیز می توانید یک طرح مبل را انتخاب کنید، ولی از سه رنگ مبل که رویه آنها متفاوت است، استفاده کنید. این سه تا رنگ، بهتر است با هم هماهنگی داشته و از یک طیف رنگی باشند; مثلا کرم و قرمز، زرد و نارنجی و سبز، بنفش کم رنگ، صورتی کم رنگ، سفید. همیشه ما عادت کرده ایم که مبلمان را از یک رنگ انتخاب کنیم ولی در دنیای امروز یکی از روش های چیدمان و انتخاب مبلمان، انتخاب دو یا چند رنگ مبل در کنار هم است و گاهی حتی مبلی به رنگ قرمز، مبل کناری سفید و با گل های قرمز و مبل بعدی، راه راه قرمز و سفید است و هماهنگی رنگ در آن ها رعایت شده است.

انتخاب رنگ مکمل دیوار برای مبلمان

اگر دیوارهای اتاق شما آبی است و می خواهید از سردی فضا بکاهید; در عین حال شادی و گرما را به خانه خود به ارمغان بیاورید، حتما از مبلمان نارنجی یا مبلی سرمه ای با کوسن های نارنجی، قرمز و زرد استفاده کنید. رنگ های مکمل، چشم را به حرکت وامی دارند که این در اثر انرژی ساکن حاصل از تضاد میان آن هاست. سعی کنید از دسته رنگ های کرم و قهوه ای، کمی فاصله بگیرید. دنیایی است که خستگی ها را از بین می برد. ترس از انتخاب رنگ را کنار بگذارید و رنگی را انتخاب کنید که آن را دوست دارید و با آن آرام می شوید و در نظر داشته باشید، با انتخاب آن رنگ شادی، عشق و شور را به مهمانان خود القا می کنید.

اندازه مبلمان

یک مبل باید ارتفاع یک نیمکت را داشته باشد. به عنوان یک قانون کلی، هر قدر ارتفاع مبل کوتاه باشد، ساده و معمولی به نظر می رسد، و هر قدر ارتفاع آن بیشتر باشد، رسمی تر است. اندازه مبلمان انتخابی، باید حتما متناسب با اندازه طول و عرض اتاق یا سالن پذیرایی شما باشد. از مبلمانی استفاده کنید که اتاق شما را کوچک نشان ندهد; به عکس، فضا را بزرگ تر جلوه دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران