تعویض و تعمیرات تخصصی مبلمان و سرویس خواب BENI مبل در تهران

در تهران ، تهران

معرفی تعویض و تعمیرات تخصصی مبلمان و سرویس خواب BENI مبل در تهران

🔴 BENI مبل

🔹 BENI مبل یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تعویض و تعمیرات تخصصی مبلمان و سرویس خواب در تهران می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

(کیفیت حرف اول و آخر ماست)

🔹 بنی مبل با بیش از ٢٠سال تجربه در تعویض و تعمیرات مبلمان و سرویس خواب با ٥ سال ضمانت و نازلترین قیمت در خدمت مشتریان گرامی میباشد. خدمات ما عبارتند از:

١-تعمیر و بازسازی انواع مبلمان: کلاسیک,راحتی,استیل,مدل ال و…..
٢- تعویض ابر و فوم انواع تشک مبلمان و سرویس خواب و….
٣- رنگ کاری و ورق کاری انواع مبل,سرویس خواب و مصنوعات چوبی
٤- نجاری,کلاف سازی و تغییرات پیراهن مبلمان ژلاتین و پارچه ای
٥- نمایش انواع پارچه در محل با تنوع رنگ و جنس
٦- مشاوره رایگان
٧- حمل و نقل رایگان در تهران و حومه
٨-گرفتن لقی مبل و خرده کاری در صورت امکان در منزل

 

🔸 با مدیریت امید عبدیزدان

🔸 شماره تماس 09226397107

🔸 آدرس تهران نواب شمال اول دامپزشکی

 

مراحل تعمیر مبلمان چیست؟

امروزه بسیاری از افراد با تعمیرات مبل و تعویض روکش مبل تغییرات لازم را در مبلمان خود ایجاد می کنند. در این مقاله با مراحل مراحل تعمیر مبلمان آشنا می شوید. مراحل تعمیر مبلمان با توجه به فرسودگی مبل شما متفاوت است و با توجه به تغییراتی که در مبل خود می خواهید ایجاد کنید مراحل متفاوتی نیاز است.

یکی از اصولی ترین کار هایی که در تغییر دکوراسیون منزل بسیار کاربردی و مناسب است خرید مبلمان و و تغییر چیدمان منزل است اما ممکن است که این کار از نظر اقتصادی برای همه افراد امکان پذیر نباشد از این رو تعمیرات مبل با توجه به هزینه های بالای خرید مبلمان کاری به صرفه و مناسب برای بیشتر خانواده ها است. که بیشتر خانواده ها به جای خرید مبلمان جدید می توانند با کمی هزینه تغییرات مهمی را در ظاهر مبلمان انجام دهند پس هدف از تعمیرات مبل، ترمیم و رفع معایب مبل های آسیب دیده است که بسته به طراحی مبل , جنس مبل و مواد استفاده شده در آن می تواند متفاوت باشد که اغلب این کار در کارگاه یا محل به صورت بسیار دقیق و تخصصی انجام می شود.

همان طور که گفتیم امروزه یکی از بهترین روش ها برای صرفه جویی در هزینه ها تعمیرات مبل می باشد که با این کار شما می توانید طراحی منزلتان را تغییر دهید. بسیاری از افراد دارای مبلمان های با دوام و بسیار قدیمی هستند که ممکن است به مرور زمان دچار آسیب و کهنگی شده باشد از این رو با انجام تعمیرات می توانید مبل های قدیمی و تاریخی خود را برای استفاده بیشتر دوباره و طبق سلیقه خودتان بازسازی و تعمیر کنید و از وجود آن ها در دکوراسیون منزل تان لذت ببرید.

با توجه به اهمیت کار بدون شک انجام تعمیر مبل به تنهایی و با ابزار ساده قابل انجام نیست از این رو شرکت ها و تولید های بسیار زیادی در این زمینه فعالیت می کنند که قادر هستند تا تمامی مشکلات مبل را در محل و یا در مراجعه به شرکت رفع کنند. این شرکت ها با داشتن افرادی آموزش دیده و مجرب تمامی مشکلات مبل های شما را در سریع ترین زمان ممکن و با استفاده از برترین متریال رفع می کند.

مهم ترین مراحل تعمیر مبلمان با توجه به نیاز مبلمان

رنگ کاری مبل
رویه کوبی مبل
برطرف کردن شکستگی ها
تعمیر کلاف مبل
تعویض اسفنج
تعویض پارچه ی رویه مبل
رفع اشکالات نجاری و لقی کلاف ها
تعمیر فنر کشی
تعمیر مبل راحتی و استیل و کلاسیک اشاره کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران