گالری پرده گلها – بهترین مرکز فروش و نصب ملزومات دکوراسیون داخلی در تهران و کرج

در تهران ، تهران

معرفی گالری پرده گلها – بهترین مرکز فروش و نصب ملزومات دکوراسیون داخلی در تهران و کرج

🔴 مجموعه گالری پرده گلها

🔹 مجموعه گالری پرده گلها یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب ملزومات دکوراسیون داخلی در تهران و کرج می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه گالری پرده گلها :

✅ ارائه دهنده انواع پردهای پارچه ای و اداری و تصویری

✅ موکت . کفپوش . کاغذ دیواری . لمینت . چمن

و…

 

🔸 با مدیریت  سید محمد موسوی

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۲۳۰۵۵۰۸۳

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۹۵۷۹۹۲۷۵

🔸 آدرس  بلوار فردوس

 

تاثیر پرده در دکوراسیون داخلی چیست؟

پنجره­‌ها یا به طور کلی خانه ما، می‌تواند با کمک پرده­‌ها زیباتر و شیک‌تر به نظر برسد. به‌ صورتی که هر بار وارد اتاق می‌شوید، اولین چیزی که توجه شما را جلب می­‌کند، رنگ‌هایی است که در پرده به کار رفته است. همچنین تاثیر پرده‌ها بر نورپردازی به داخل اتاق ازموارد خیلی مهم برای انتخاب پرده است. از آنجایی که خانه بدون پنجره یک خانه بدون زندگی است، مهم است که آن را تزئین­ کرده و از آن نهایت استفاده را ببریم. انتخاب پرده با انواع پارچه مناسب باعث زیبایی دکوراسیون داخلی خانه می‌شود. در مقاله زیر نوع پارچه و ویژگی آن بررسی شده است.

یکی از بخش‌های بسیار حائز اهمیت در دکوراسیون خانه ، انتخاب پرده است که خیلی از افراد، بی‌توجه از کنار آن می‌گذرند. دکوراسیون خانه با پرده بسیار مهم بشمار می‌روند و فرقی نمی‌کند که در اتاق خواب یا آشپزخانه و اتاق نشیمن باشند، در هر صورت تأثیر بسزایی در زیبایی و حتی راحتی خانه دارند.

 

طول عمر پرده را در نظر داشته باشید
اگر­چه برخی از پارچه‌ها بسیار جذاب هستند، اما ممکن است از لحاظ دوام و کیفیت مناسب نباشند. بنابراین انتخاب پرده‌ای که عمر طولانی دارد بسیار مهم است. با این حال، اگر اعتقاد به تغییر­دارید، می­‌توانید برای خرید هر نوع پارچه که دوست دارید اقدام کنید.

اهمیت اندازه و سبک
اندازه و سبک پرده بر انتخاب پارچه تأثیر می­‌گذارد. پارچه­‌های سبک وزن برای قسمت بالای پرده بهتر است. با این حال، پارچه‌­های سنگین برای درب­‌های بزرگ و پنجره­‌ها بسیار مناسب‌تر هستند .

در انتخاب پرده مقرون به صرفه‌ عمل کنید
همیشه نوع پارچه­ پرده را با توجه به بودجه خود انتخاب کنید. برای مثال انواع پارچه پرده ابریشمی بسیار گران هستند و ممکن است هزینه تمام شده برای شما را بالا ببرند.

انواع پارچه پرده پنبه‌ای، از ارزان‌­ترین پارچه‌­ها هستند و می‌توانند برای قسمت‌هایی از خانه که زیاد در معرض دید نیستند، مناسب باشند.

هماهنگ بودن پرده با اجزای محیط

در هنگام انتخاب پرده ، شما نمی‌­توانید از یک نوع پارچه برای هر اتاق استفاده کنید. برای هر محیطی پارچه مخصوصی وجود دارد. برای اتاق‌ها اغلب شما می­توانید از پارچه‌های روشن و ظریف استفاده­ کنید.
برای مثال در اتاق خواب، شما نیاز به انتخاب پرده‌ای دارید که نه بسیار نور را از خود عبور ­دهد و نه محیط را بسیار تاریک و خسته‌کننده جلوه دهد.

از انتخاب انواع پارچه پرده ضخیم برای اتاق­‌های کوچک اجتناب کنید.
پرده­‌های ضخیم باعث می­شود که یک اتاق کوچک حتی کوچک‌تر به نظر برسد. در چنین فضایی حس راحتی و آرامش نخواهید داشت.
با انتخاب پارچه‌های سبک به سوی داشتن احساس بهتر و ایجاد فضاهای بازتر در اتاق‌­های کوچک حرکت کنید.
اگر کودکی در خانه دارید یا حیوانات خانگی نگهداری می‌کنید، برای جلوگیری از آسیب دیدن پرده‌ها در انتخاب پرده‌ها توجه داشته باشید که طول کوتاه‌تری را انتخاب کنید.
اگر احتمال می‌دهید در اتاق گرد و غبار بیش از حد نفوذ کند، پرده­‌هایی را انتخاب کنید که به کف نمی­‌رسند در غیر این صورت خیلی سریع کثیف خواهند ­شد.
برای حمام یا اتاق خواب و یا برای هر اتاقی که در آن شما احساس راحتی در شب را می­‌خواهید، پرده‌هایی را انتخاب کنید که می‌توانند بسته شوند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران