گلخانه وصال – فروش گل و گیاه آپارتمانی در بیرجند

در خراسان جنوبی ، بیرجند

معرفی گلخانه وصال – فروش گل و گیاه آپارتمانی در بیرجند

🔴 گلخانه وصال

🔹 گلخانه وصال یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش گل و گیاه آپارتمانی در بیرجند می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات گلخانه وصال :

✅ فروش انواع گل وگیاه آپارتمانی

✅ باغچه ای ،آماده عقد قرارداد با تمامی شرکت های دولتی و خصوصی

و…

 

🔸 با مدیریت  طارق صحافی درمیان

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  بیرجند – چهار راه دوم توحید نبش توحید ۲۵

فواید گل و گیاه آپارتمانی چیست ؟

مبارزه با سرماخوردگی و آنفولانزا
بیشتر سرماخوردگی ها در اثر ذرات و ویروس های که از طریق هوا وارد بدن انسان می‎ شوند ایجاد می ‎شوند و مطالعات نشان می‎ دهند که گیاهان خانگی می ‎توانند خطر ابتلا به سرماخوردگی ها و بیماری های دیگر را تا 30% کاهش دهند و این امر به این دلیل است که گیاهان خانگی، هوای داخل منزل را از ذرات آلوده و ویروس ها تصفیه می ‎کنند و همچنین گیاهان خانگی با از بین بردن آلاینده های موجود در هوا مانند VOCs که یک ترکیب ارگانیک فرار است از بروز تهوع، سردرد و سایر مشکلات تنفسی پیشگیری می ‎کنند.

افزایش اکسیژن هوا
کمبود اکسیژن موجود در مغز باعث بروز سردرد می ‎شود که سردرد آزار دهنده است و ممکن است بهره وری ما را کاهش داده و فعالیت روزانه ما را مختل کند. گیاهان خانگی از طریق فتوسنتز اکسژن موجود در فضای خانه را افزایش می ‎دهند و از بروز مشکلات ناشی از کمبود اکسیژن جلوگیری می ‎کنند.

تصفیه کننده هوا
گیاهان آپارتمانی، مواد سمی را از هوای محیط می گیرند و آن را اکسیژنه می کنند، یک تصفیه کننده هوای طبیعی که ورود جریان هوای پاکیزه به مغز شما را هموار می کند.

ایجاد حس خوشحالی و بهبودی در شخص
برگ های سبز و رنگ های مختلف گیاهان خانگی، توجه ما را به خود جلب می ‎کنند و باعث ایجاد آرامش و خوشحالی در ما می ‎شوند. مطالعات نشان می ‎دهند که وجود گیاهان مختلف در بیمارستان ها سبب تسریع در بهبودی بیماران خواهد شد.

بهبود سلامت روان
نگهداری کردن از گیاهان در منزل باعث جلوگیری از بروز احساس افسردگی و تنهایی در فرد می ‎شود و با ایجاد احساس شادی در فرد به او در تعیین اهداف جدید در زندگیش کمک می ‎کند.

یک گیاه آپارتمانی سالم به سلامت ذهن شما کمک می کند. خاک گیاه شامل میکروب هایی است که موجب انجام واکنش های شیمیایی شده و اندروفین آزاد می کنند بنابراین موجب خوب شدن حال شما می شود. همچنین دیدن یک گلدان گل زیبا نیز به شما احساس آرامش می دهد و استرس را دور می کند.

تقویت حافظه و تمرکز
داشتن گیاه خانگی در خانه، سبب تقویت حافظه و تمرکز می شود زیرا تصوری از آرامش طبیعت در فضای بسته ایجاد می کند. با نگهداری یک گیاه آپارتمانی در محل کار می توانید به افزایش عملکرد شناختی کمک کرده و از میزان پرش افکارتان بکاهید.

کاهش فشار خون
گیاهان خانگی باعث کاهش استرس و در نهایت کاهش فشار خون در فرد می ‎شود. استرس، یکی از دلایل فشار خون بالا است و همچنین مراقبت از گیاهان خانگی باعث کاهش بروز بیماری های قلبی در فرد می ‎شود.

کاهش دی اکسید کربن
دی اکسید کربن محصول نهایی تنفس انسان به محیط پیرامون خود است و اگر میزان آن در هوای پیرامون انسان افزایش یابد، می ‎تواند برای سلامت او مضر باشد و باعث ایجاد خواب آلودگی شود. وجود گیاه در منزل باعث کاهش دی اکسید کربن در هوا می ‎شود زیرا گیاه در طی فتوسنتز، دی اکسید کربن را جذب و اکسیژن تولید می ‎کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران