فروش و پخش انواع شیرینی در خراسان جنوبی

در خراسان جنوبی ، فردوس

معرفی مرکز فروش و پخش انواع شیرینی در خراسان جنوبی

🔴 محسن رضازاده

🔹 محسن رضازاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و پخش انواع شیرینی در خراسان جنوبی می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محسن رضازاده :

✅ فروش و پخش انواع شیرینی وکلمپه سنتی وانواع کیک رضوی و نظری و …

✅ بصورت عمده وارسال به تمام نقاط

و…

 

🔸 شماره تماس  ٠٩١٥٤١٦٣٢٠٣

🔸 آدرس  خراسان جنوبی – فردوس،خیابان مدرس،نبش کوچه ورزش روبروی پارک ملت

فواید مصرف شیرینی جات چیست ؟

1. افزایش طول عمر

براساس مطالعه انجام شده در مدرسه هاروارد بر روی سلامت عمومی افراد ، نتیجه گیری شده است که:

افرادی که شکلات میخورند از افرادی که نمی خورند بیشتر عمر می کنند. افرادی که به طور متعادل شکلات مصرف می کنند-یک تا سه بار در ماه- سالم ترند. ولی حتی آن دسته از افراد که روزانه (بدون زیاده روی) شکلات میخورند نیز بیشتر عمر می کنند.

2. ذخیره نیرو توسط قند

مصرف یک تکه قند منجر به افزایش استقامت و تمرکز افراد می شود. مصرف چند تکه شکلات هنگام انجام یک فعالیت شدید، از کار در باغچه گرفته تا مشق نوشتن، موجب افزایش توان افراد می شود.

3. کاهش خطر بیماریهای قلبی عروقی

احتمالاً در مورد مزایای مربوط به اثرات شکلات بر سلامتی بدن شنیده اید. در حقیقت استثناهایی هم وجود دارد ولی براساس تحقیقات انجام شده، کسانی که در هفته پنج بار یا بیشتر شکلات می خورند، احتمال ابتلاع به بیماری های قلبی در آنها۶۰ درصد کاهش می یابد.

شیرینی سنتی کلمپه:
شیرینی کلمپه نوعی شیرینی سنتی است، که به عنوان معروف ترین سوغات کرمان در کنار کماچ و پسته شناخته می شود. کلمپه در قدیم به روش سنتی توسط زنان کرمانی و با استفاده از روغن محلی و خرما پخته می‌شده است. امروزه در ساخت کلمپه از قالب‌های متنوع استفاده می‌کنند و در انواع مختلف گردویی، کنجدی، پسته‌ای و لقمه‌ای تولید می‌شود. و این نوع شیرینی را به دلیل خشک بودنش می توانید برای مدت طولانی در ظروف بسته نگهداری کنید.

آرد، روغن جامد، مایه خمیر، شکر، گلاب، آب ولرم، دوغ یا ماست شیرین، زعفران و پودر پسته از مواد این نوع شیرینی هستند و برای مواد داخل کلمپه از مغز گردو خرد شده، خرما چرخ شده، روغن مایع و ادویه کلمپه(میخک،دارچین،هل سبز،جوز هندی، زیره، قرنفل) استفاده می شود.

خرمای استفاده شده در این شیرینی، محصول نخلستان های کرمان می باشد. و روغن حیوانی و گردویی هم که در آن به کار می رود از مناطق سردسیر کرمان به دست می آید. ادویه ها و گیاهان معطر از جمله زیره یا قرنفل هم که محصول خود کرمان بوده و این از هنر کویرنشینان خونگرم است که از همه آنچه که در دسترس داشته اند برای پخت شیرینی مقوی و بی ضرری بهره گرفته اند که مزه اش پای دندان هر کس که آن را خورده می ماند.

خواص شیرینی کلمپه:
خرما در شیرینی کلمپه سرشار از مواد معدنی است که می‌تواند برای بسیاری از مشکلات سلامتی مفید باشد. و هم‌چنین منبعی غنی از پتاسیم است که خطر سکته‌ی مغزی و دیگر بیماری‌های مرتبط با قلب را کاهش می دهد.خرما در کلمپه به خاطر غنی بودن از فیبرهای رژیمی، یکی از مفیدترین خوراکی‌هایی است که به بهبود سلامت دستگاه گوارش کمک می‌کند. و تعداد باکتری‌های سالم را افزایش می‌دهد که به حرکت نرم‌ تر روده‌ها و احساس سلامتی کلی بیشتر در بدن منجر می‌شود.

گردو در این نوع شیرینی دارای چربی های سالم است و منیزیم و فیبر موجود در گردو به سلامت عروق خونی کمک کرده و فشار خون بالا را کاهش می دهند. و دارای مقادیر بالای آنتی اکسیدان و ویتامین C می باشد که به تقویت سیستم ایمنی بدن کمک کرده و خطر ابتلا به بیماری های مزمن و سرماخوردگی را کاهش می دهدو باعث جوان سازی پوست صورت می شود. و به تقویت حافظه و بهبود عملکرد مغز کمک کرده و خطر ابتلا به زوال عقل و آلزایمر را کاهش می دهند.

زیره در کلمپه مقدار زیادی ویتامین A، ویتامین C، آهن و اسانس‌های دیگر دارد. این ویتامین‌ها و مواد معدنی به شیوه‌های گوناگونی به بدن کمک می‌کنند و در تقویت سیستم ایمنی بدن نقش مهمی دارند و ویتامین C زیره یک آنتی‌اکسیدان قوی است که فعالیت‌های گلبول‌های سفید خون را تحریک کرده و با رادیکال‌های آزاد مبارزه می‌کند. دانه‌های زیره در این شیرینی جذب مواد مغذی را در بدن افزایش می‌دهند. و در نهایت سرعت متابولیک را بالا برده و به این ترتیب سوخت‌وساز سالم بدن را حفظ می‌کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران