مرکز گل آرایی و پخش عمده و خرده گل روحی در تهران و حومه

در تهران ، تهران

معرفی مرکز گل آرایی و پخش عمده و خرده گل روحی در تهران و حومه

🔴 سیامک روحی

🔹 سیامک روحی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه گل آرایی و پخش عمده و خرده گل روحی در تهران و حومه می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سیامک روحی :

✅ گل آرایی و پخش عمده و خرده انواع گل :

✅ انواع رز ایرانی و هلندی

✅ گل چیپسی

✅ مریم

✅ شب بو

✅ فلزی

✅ نرگس

✅ رنگ های متنوع

✅ ماشین عروس

✅ سبد گل

✅ دسته گل

✅ باکس گل

✅ سینی حنا

✅ رو قبری

✅ پایه گل

✅ تزیینات اتاق عروس و داماد

✅ دستبند و مچ بند عروس

✅ میز عسلی

✅ بادکنک

هر آنچه که شما بخواهید…

همیشه در خدمتیم …

قیمت عالی و شگفت آور

فقط کافی است که با هماهنگی قبلی تماس بگیرید.

✅ سفارش آنلاین و پخش عمده و خرده به تمام شهرستان های حومه :

✅ تهران ، نسیم شهر ، بهارستان ، اندیشه ، کرج ، واوان ، اسلامشهر ، رباط کریم و تمام نقاط تهران .

 

🔸 شماره تماس  09224076099

🔸 شماره تماس  09193358796

 

نکات مهم اهمیت گل آرایی در مراسمات مختلف و دیزاین ورودی مراسم و مجالس چیست؟

هارمونی رنگ‌ها
نکات مهم در جهت گل‌آرایی می‌توان به رعایت هارمونی رنگ‌ها اشاره کرد. به‌طورکلی، رنگ‌ها به سه دسته خنثی، گرم و سرد، تقسیم‌بندی می‌شوند که لازم است برای گل‌آرایی و دیزاین ورودی، به رنگ گل‌ها دقت داشته و از رنگ‌های ترکیبی از هر سه دسته، استفاده کرد تابتوان به زیبای کامل رساند.

تناسب رنگ با مراسم
تناسب رنگ‌ها در مراسم نیز نکات مهم گل‌آرایی در مجالس است. به این معنا که گل‌آرایی مجالس ختم و ترحیم با گل‌آرایی مجالس شادی، فرق دارد. یکی از مشهودترین این تفاوت هم تفاوت در رنگ گل‌ها در گل‌آرایی و دیزیان ورودی است. مناسب‌ترین رنگ گل برای گل‌آرایی مجالس شادی، قرمز و صورتی و برای مراسم ختم و ترحیم، سبز و سفیداست.

نوع و میزان گل‌آرایی
یکی دیگر از نکات مهم برای گل‌آرایی مرا سمات مختلف، نوع و میزان گل‌آرایی است که باید به‌اندازه صورت گیرد. ازآنجایی‌که مراسمات عروسی و سفره عقد خانگی نامزدی از اجزای مختلفی تشکیل‌شده‌اند، باید اندازه استفاده از اجزای مختلف به‌خوبی رعایت شود تا همه‌چیز به چشم آید تابتوان مراسم بی‌نقصی را برگزار کرد.

مقدار بودجه
توجه به بودجه یکی دیگر از نکات مهم برای گل‌آرایی است، زیرا قیمت گل‌آرایی مجالس، مختلف است. قیمت گل‌آرایی مجالس با توجه به حجم گل‌های به‌کاررفته و میزان کار روی آن‌ها و … مختلف است. برخی از افراد به‌اشتباه تصورمی کنند فقط گل‌آرایی‌هایی که با حجم زیادی گل صورت باشد، زیبا هستند درصورتی‌که این‌طور نیست و بسیاری از انواع گل‌آرایی و دیزاین با حجم گل کم وجود دارد که بسیار هم زیبا و شیک هستند. به‌طورکلی هزینه گل‌آرایی مجالس عروسی، تولد و مجالس ختم و ترحیم به عوامل مختلفی و سلیقه هر فردی بستگی دارد.

گل‌آرایی بله برون
اگر به فکر یک مراسم بله برون و ایده برای برگذاری نامزدی لاک چری و به‌یادماندنی هستید از دیزاین و گل‌آرایی آن غافل نشوید، یادتان باشد گل‌آرایی هر مراسم باید با تم آن همخوانی داشته باشد. گل‌آرایی بله برون، گل‌آرایی هدایا و جایگاه آن را مشتمل می‌شود.

شما می‌توانید انگشتر، هدایا و جایگاه آن را با شکل‌ها و مدل‌های مختلف گل‌آرایی کنید. اگر مجلستان خودمانی است می‌توانید این کار را خودتان انجام دهید اما یادتان باشد در شب قبل ایده‌هایی که در ذهن دارید حتماً یک‌بار امتحان کنید، گل‌آرایی در پایان تزئین اتاق انجام دهید تا گل‌ها شادابی خود را تا آخر مراسم حفظ کند؛ اما اگر مراسم شلوغی دارید و می‌خواهید همه‌چیز لوکس برگزار شود این کار را به یک متخصص حرفه ایی این مراسم‌ها واگذار کنید.

گل‌آرایی مراسم عقد
گل‌آرایی و وسایل سفره عقد ارتباط مستقیمی با چیدمان سفره و سبک آن سفره دارد. همچنین نوع گل‌ها با توجه به فصلی که مراسم در آن برگزار می‌شود مختلف است. ترکیب رنگ سفید بارنگ‌های گرم برای دیزاین گل سفره عقد ایده است. برای باشکوه‌تر شدن این مراسم می‌توانید از ترکیب گل‌آرایی و شمع آرایی بهره ببرید تا بتوانید یک سفره شیک و زیبا داشته باشیم.

گل‌آرایی مراسم حنابندان
مراسم حنابندان یک رسم قدیمی است و شب قبل از عروسی در خانه پدر عروس به‌منظور خداحافظی از خانه‌ی پدر تشکیل می‌شود گل‌آرایی مراسم حنابندان، مفصل و پرهزینه نخواهد بود و صرفاً در حد گل‌آرایی سبد حنا و میز هدایاست. در گل‌آرایی مراسم حنابندان سعی کنید از سبک‌های پربرگ و کلاسیک استفاده کنید. گل‌آرایی مراسم حنابندان باید پرگل به نظر برسد و درعین‌حال ازگل‌های کمتری استفاده شود.

اهمیت گل‌آرایی مراسم عروسی
گل‌آرایی شیک می‌تواند مراسم عروسی شمارا به میزان زیادی جذاب‌تر کند و باعث شود تا یکی از بهترین مراسم‌های خود را برگزار کنید. اهمیت گل‌آرایی در مراسم عروسی زمانی مشخص خواهد شد که شما چند مراسم عروسی مختلف با گل‌آرایی‌های متفاوت را با یکدیگر مقایسه کرده و میزان رضایت مهمانان مراسم را نیز برسی کنید.

برای این‌که اطلاعات بیشتری درباره اهمیت گل‌آرایی به دست بیاورید باید بدانید که شاید بدون داشتن بسیاری از تجهیزات مختلف صدا و نورپردازی بتوانید یک مراسم عروسی خوبی را داشته باشید ولی قطعاً بدون گل‌آرایی مناسب محیط نمی‌توانید جذابیت محیط برگزاری مراسم خود را زیاد کنید. امروزه بسیاری از متخصصان دکوراسیون مراسم عروسی ادعا دارند که یک گل‌آرایی مناسب در محیطی که قصد برگزاری مراسم عروسی در آن رادارید می‌توانید حتی به میزان زیادی روی انرژی مهمانان نیز تأثیر زیادی دارد و نشاط مراسم شمارا افزایش دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران