انجام خدمات بنایی ساختمان در مشهد

در خراسان رضوی ، مشهد

انجام خدمات بنایی ساختمان در مشهد

🔴 امیر تیموری

🔹 امیر تیموری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه انجام خدمات بنایی ساختمان در مشهد می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات امیر تیموری :

✅ اوستا بنای ساختمان

✅ انجام تمامی خدمات ساختمانی از جمله

✅ کاشی کاری . سیمان کاری وسفید کاری. دیوار چینی بلوکه آجر . موزاییک کاری

و…

 

🔸 شماره تماس  ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 آدرس  مشهد جاده سنتو نرسیده به گلبهار پیچ ساغرون

 

بنایی ساختمان چیست؟

بنایی ، از آن دسته از کارهایی است که هنگام بازسازی ساختمان ، تعمیرات ساختمان یا ایجاد هر گونه تغییرات در ساختمان اعم از آشپزخانه ، سرویس بهداشتی و … به آن نیاز پیدا می کنیم. خدمات بنایی در واقع مجموعه ای از مهارت هاست که از نمونه ی این مهارت ها میتوان به گچ کاری ، سیمان کاری ، کاشی کاری ، دیوار چینی ، سنگ کاری و… اشاره کرد.امروزه با توجه به استانداردهای ساخت و ساز بنایی ساختمان به شغلی حرفه ای و مهندسی تبدیل شده و دیگر عملاً ساخت و ساز بوسیله یک بنای ساده و چند کارگر غیر ممکن است. پس لازم است که خدمات بنایی مورد نیاز شما یا انجام کار بنایی ساختمان توسط یک بنا و اوستا کار حرفه ای صورت پذیرد.

ویژگی های شغل بنایی ساختمان

خوش‌قولی : شروع و تحویل کار در سریعترین و کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت انجام شود.
دقت و کار آزمودگی: تحویل با کیفیت بالای کار مانع هدر رفت هزینه ، وقت و انرژی بدون حاصل شدن نتیجه مطلوب میشود.
با سلیقه بودن : بنایی در عین سخت بودن نیازمند ظرافت کاری و سلیقه به خرج دادن است.
تمیزی کار: کار را به اصطلاح جارو شده تحویل دهد، تا بعد از اتمام کار نیازی به رفت و روب و تمیز کاری اضافی نباشد. به خصوص در یک واحد در حال سکونت

خدمات بنایی که یک تیم بنایی ارائه می‌کنند:

هموار سازی کف ، کاشی کاری ، سرامیک کاری ، موزاییک کاری ، گچ کاری ، طراحی و ساخت شومینه ، طراحی و ساخت کباب پز ، طراحی و ساخت پله ، سنگ کاری ، ساخت دیوار و سقف کاذب ، ساخت حوض و استخر ، ساخت پل ، ساخت رمپ و تقسیم کننده پارکینگ ، ساخت باغچه و آب نما

بنایی جزئی (بازسازی یا ترمیم بخش هایی از ساختمان )

خدماتی مثل گچ کاری ، سیمان کاری ، قیرگونی سرویس بهداشتی ، تعویض سرامیک ، تخریب و جابجایی دیوار در بخش بنایی جزئی ارائه می شود.

بنایی کلی (ساخت یا تغییرات کلی یک ساختمان)

خدماتی همچون دیوار چینی، سفید کاری ، کاشی کاری ، سرامیک ، بتن ریزی ، سفت کاری ، نصب کاسه توالت و توالت فرنگی در دسته بنایی کلی قرار می گیرند.

نکات مهم در انتخاب بنا برای انجام کار بنایی ساختمان :

فرد بنا باید خوش قول بوده و در روز و ساعت تعیین شده برای شروع کار بنایی ساختمان در محل حاضر باشد و کار بنایی را در سریعترین زمان ممکن و با کیفیت بالا تحویل دهد. علاوه بر این فرد بنا باید کاربلد ، دقیق و باتجربه باشد.
توجه نمایید که اگر بنا کار بنایی را در ساختمان در حال سکونت قرار است انجام دهد باید پس از پایان بنایی ساختمان ، کار را تمیز تحویل دهد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران