فروش ملکه کارنیکا و لیگوستیکا باکره و ژل رویال در ایلام

در ایلام ، ایلام

معرفی فروش ملکه کارنیکا و لیگوستیکا باکره و ژل رویال در ایلام

🔴 سجاد برجی

🔹 سجاد برجی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش ملکه کارنیکا و لیگوستیکا باکره و ژل رویال در ایلام می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد برجی :

✅ فروش ژله رویال ,عسل طبیعی ,گرده گل,بره موم

✅ فروش به شرط ازمایش

✅ فروش ملکه کارنیکا ولیگوستیکا به صورت باکره ,جفت طبیعی,تلقیح مصنوعی

و…

 

🔸 شماره تماس  09187447143

🔸 آدرس  ایلام

 

خواص ژل رویال برای سلامتی چیست؟

برخی افراد ژل رویال را با گرده گل و بره موم اشتباه می گیرند اما دقت کنید تفاوت های ظاهری بسیاری دارند خصوصا قیمت ژل رویال بسیار بیشتر از این محصولات است.
۱- اثرات آنتی اکسیدانی و ضد التهابی

ژل رویال می تواند التهاب و استرس اکسیداتیو را کاهش دهد. در بسیاری از مطالعات به نظر می رسد که اسیدهای آمینه خاص، اسیدهای چرب و ترکیبات فنلی موجود در ژل رویال دارای اثرات آنتی اکسیدانی قوی هستند. همچنین چندین مطالعه نشان داده است که ژل رویال می تواند سیستم ایمنی بدن را تقویت کند.
۲- کاهش خطر بیماری های قلبی

طبق مطالعات انجام شده بر روی حیوانات و انسان، این امر با تأثیر گذاشتن بر سطح کلسترول در خون انجام می شود، زیرا حاوی پروتئین های خاصی است که می تواند به کاهش کلسترول کمک کند و خطر بیماری های قلبی را کاهش دهد. یک تحقیق ۱۲ هفته ای نشان داد، خرگوش هایی که ژل رویال می خورند به طور قابل توجهی میزان کلسترولشان کاهش یافته است. همچنین یک مطالعه دیگر به مدت ۱ ماه بر روی انسان انجام شد که روزانه ۳ گرم از این ژل مصرف می کردند، در نتیجه مشخص شد ۱۱ درصد از کلسترول این افراد کاسته شده است.
۳- خواص ژل رویال برای پوست

مصرف ژل رویال به صورت خوراکی یا موضعی ممکن است به التیام زخم ها و سایر بیماری های التهاب پوستی کمک کند و شناخته شده است و دارای یک اثر ضد باکتری است که می تواند زخم ها را تمیز و عاری از عفونت نگه دارد. یک مطالعه حیوانی نشان داد، موش هایی که از ژل رویال استفاده کرده اند، تولید کلاژن آن ها افزایش یافته است که این امر برای سلامت پوست بسیار ضروری می باشد.
۴- فشار خون را کاهش می دهد

ژل رویال ممکن است با کاهش فشار خون از قلب و سیستم گردش خون شما محافظت کند، زیرا چندین آزمایش نشان داده است که پروتئین های ژل رویال در سلول های عضلانی و رگ ها نفوذ می کنند و بنابراین باعث کاهش فشار خون می شود.

۵- مناسب برای بارداری

فواید ژل رویال برای بارداری ارتباط نزدیکی با ارزش غذایی آن دارد. این ماده تأثیر مستقیمی بر قاعدگی، باروری در مردان و بارداری در زنان دارد. مصرف ژل رویال به صورت خوراکی به مدت ۳ ماه می تواند نسبت لیپوپروتئین با چگالی بالا “HDL” یا به اصطلاح کلسترول خوب را افزایش دهد و همچنین کلسترول بد یا “LDL” را کاهش دهد که ممکن است بر سلامت چرخه قاعدگی در زنان تأثیر مثبت بگذارد. ژل رویال را می توان به صورت پماد در اطراف واژن قرار داد تا خانم هایی که از یائسگی رنج می برند را درمان و سطح استروژن آن ها را کنترل کند. همچنین می تواند علائم واژینیت (التهاب واژن) در زنان را کاهش دهد که این امر را می توان به طور کامل یکی از مزایای ژل رویال برای بارداری دانست، زیرا به بهبود وضعیت سیستم تولید مثل کمک می کند و با عفونت های دستگاه تناسلی مبارزه می کند که این زمینه را برای یک بارداری سالم فراهم می کند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران