پرورش و فروش درخت پایه کوتاه 6 ساله سیب زرد و قرمز در همدان – رزن

در همدان ، رزن

معرفی مرکز پرورش و فروش درخت پایه کوتاه 6 ساله سیب زرد و قرمز در همدان – رزن

🔴 محمد شیخلر

🔹 محمد شیخلر یکی از بنام ترین فعالان در زمینه پرورش و فروش درخت پایه کوتاه 6 ساله سیب زرد و قرمز در همدان – رزن می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات محمد شیخلر :

✅ درختچه های ۵.الی.۶ساله پایه کوتاه

✅ بسیار مقاوم به سرما.وپربار

✅ سیب.زرد وقرمز

✅ جهت احداث باغ.یا خانه باغی

و…

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۸۸۱۳۴۰۴۷

🔸 آدرس  همدان.رزن

انواع درخت سیب چیست ؟

مشخصات گیاهی کامل درخت سیب:
سیب از درختان مثمر به شمار می رود که میوه‌ای گرد و کروی شکل دارد، سیب دارای گونه‌های مختلفی است که برخی از آنها شیرین و برخی دیگر طعم به نسبت ترشی دارند که بسیار خوشمزه و گوشتی هستند که در مرکز آن چندین دانه سیب وجود دارد. معمولاً سیب را پس از شستشو با پوست مصرف می‌کنند.

در بیشتر مناطق رشد می‌کند. برگهای سبز چرمی مانندی به رنگ سبز با شیارهای ظریف دارد. گلهای این گیاه کوچکی چند گلبرگی و به رنگ سفید و قرمز است که به هنگام شکوفا شدن در فصل بهار منظره زیبایی را برای عکاسی به وجود می‌آورد این گلهای در نهایت به میوه سیب تبدیل می‌شوند.

میوه سیب به صورت منفرد و خوشه‌ای ظاهر می‌شود که به وسیله ساقه نازکی به درخت وصل می‌شود. دارای شاخ و برگ زیادی است، میوه سیب معمولاً به رنگ زرد، سیاه، سبز، قرمز و … است. خواص بسیاری دارد و استفاده‌های مختلفی از آن به ویژه برای تازه خوری، تهیه مربا، کمپوت و … می‌شود. رشد سریع و آسانی دارد. گرده‌افشانی سیب توسط باد و همچنین حشرات انجام می‌شود. درختان سیب قادر به خود گرده‌افشانی نیستند به همین دلیل برای تولید میوه باید گرده‌افشانی مصنوعی انجام دهید. باغداران و پرورش‌دهندگان سیب برای گرده‌افشانی و همچنین انتقال گرده از ملکه زنبور عسل استفاده می‌کنند، ولی تعداد این زنبورها در باغات سیب زیاد نیست.

انواع درخت سیب:
سیب انواع مختلفی دارد که در ذیل به آنها اشاره کرده ایم.

سیب زرد:

سیب زرد نام میوه‌ای نام آشنا است که به صورت گرد، کروی و به رنگ زرد است. طعم شیرینی دارد. خواص بسیاری دارد و در بیشتر مناطق رشد می‌کند. سیب زرد بومی مناطق سرد و معتدل است. شاخه‌های سیب بدون خار هستند. گلهای کوچک چند گلبرگی دارد که این گلها در نهایت به میوه سیب زرد تبدیل می‌شوند. سیب را معمولاً با پوست مصرف می‌کنند. پوست نازکی دارد.

سیب قرمز:

سیب قرمز یکی از گونه‌های درخت سیب به شمار می رود. این نوع سیب همانطور که از نامش پیداست، دارای پوستی قرمز رنگ و درونی سفید است. سیب قرمز به صورت گرد و کروی شکل در اندازه‌های مختلف است. برگهای به نسبت بلندی با دمبرگ کوتاه به رنگ سبز دارد. برگها به صورت ساده هستند. گلهای کوچکی دارد که در فصل بهار ظاهر می‌شود و منظره شگفت‌انگیزی را ایجاد می‌کند. سیب قرمز به صورت درخت یا درختچه کوتاه رشد می‌کند. گرده‌افشانی سیب قرمز توسط باد و همچنین حشرات انجام می‌شود. سیب قرمز طعم شیرینی دارد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران