بهترین مرکز مشاوره ، معرفی و فروش انواع محصولات معماری در کرمانشاه و سراسر کشور

در کرمانشاه ، کرمانشاه

معرفی بهترین مرکز مشاوره ، معرفی و فروش انواع محصولات معماری در کرمانشاه و سراسر کشور

🔴 فرهاد سنگ سفیدی

🔹 فرهاد سنگ سفیدی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه مشاوره ، معرفی و فروش انواع محصولات معماری در کرمانشاه و سراسر کشور می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات فرهاد سنگ سفیدی :

✅ مشاوره ، معرفی و فروش انواع محصولات معماری

✅ فروش انواع محصولات معماری

✅ انواع قلوه سنگ رنگی

✅ انواع محصولات پلیمری و سیمانی

✅ انواع الاچیق باربیکیو شومینه

✅ صادرات محصولات به کوردستان عراق انجام میشود

✅ انجام خدمات در تمامی استانها به صورت مشاوره یا ارسال محصولات معماری

✅ ارسال به سراسر کشور

و…

 

🔸 آدرس  کرمانشاه

نکات مربوط بهطراحی و استفاده از آلاچیق چیست؟

1- محل قرارگیری آلاچیق را مشخص کنید
اگر هنوز آلاچیق شما در حیاط ساخته نشده است در اولین قدم باید در رابطه با محل قرارگیری آن تصمیم بگیرید. کل محوطه را به دقت بررسی کنید: از ایوان پشتی تا جلوی حیاط. کدام زاویه دید بهتری دارد؟ دید و منظر آلاچیق را با قدم زدن در حیاط و انتخاب بهترین نقطه تعیین کنید.

2- سبک‌های مختلف آلاچیق را بشناسید
در قدم بعدی طراحی دکوراسیون آلاچیق باید سبک‌های مختلف را بشناسید و مناسب‌ترین سبک را انتخاب نمایید. برخی از سبک‌های آلاچیق‌ها عبارتند از پرگولا (آلاچیق با سازه‌ای تیر و ستونی)، پاگودا (آلاچیق با سقف چند طبقه و نرده‌)، پاویون (عمارت کلاه فرنگی یا کوشک) و آلاچیق‌های با سقف کاملا بسته.

هوشمندانه‌ترین انتخاب، سبکی است که متناسب با سبک خانه شما باشد. اگر خانه شما سبک کلاسیک یا مدرن دارد بهتر است آلاچیق را نیز در همان سبک طراحی کنید. به این ترتیب طراحی شما حرفه‌ای‌تر به نظر خواهد رسید.

3- طراحی محل نشستن در دکوراسیون آلاچیق
بدون شک در آلاچیق خود به محلی برای نشستن نیاز خواهید داشت. این محل می‌تواند به صورت یکپارچه و متصل به آلاچیق ساخته شود یا پس از ساخت خریداری شده و در آن قرار داده شود. این تصمیم تا حد زیادی به سلیقه شخصی شما بستگی دارد. توجه داشته باشید که نیمکت‌های یکپارچه با آلاچیق امکان نشستن تعداد افراد بیشتری را فراهم می‌کنند، اما مبل و صندلی‌های محوطه راحت‌تر خواهند بود. داشتن یک میز نیز به پذیرایی بهتر و آسان‌تر کمک خواهد کرد.

4- نوع کف سازی آلاچیق
مورد بعدی که در دکوراسیون آلاچیق باید مد نظر قرار دهید، کف سازی است. متریال مورد نظرتان را مشخص کنید. آیا چوب را به عنوان متریال کف می‌پسندید؟ یا ترجیح می‌دهید که با یک فرش مناسب کف آلاچیق را بپوشانید؟ در صورت استفاده از فرش می‌توانید روی زمین نیز بنشینید و راحتی بیشتری خواهید داشت، اما تمیز کردن کفپوش‌های چوبی ساده‌تر خواهد بود.

برای تمیز کردن فرش می‌توانید از جاروبرقی استفاده کنید، اما از آنجایی که آلاچیق‌ها عموما دیوار ندارند یا دیواره‌های کوتاهی دارند، در آب و هوای بارانی و برفی لازم است فرش را جمع کنید و در جایی قرار دهید که خیس نشود.

5- آب‌ بندی و رنگ‌آمیزی آلاچیق
پیش از قرار دادن وسایل و مبلمان در آلاچیق لازم است که آن را آب‌بندی نمایید. در هنگام انتخاب رنگ توجه داشته باشید که قرار است کل سال آلاچیق را به همان رنگ ببینید. بهتر است از رنگ‌های خیلی تیره استفاده نکنید. به عنوان مثال استفاده از رنگ آلبالویی بر روی چوب بلوط ترکیب بسیار جذابی خواهد داشت. استفاده از سیلر بی‌رنگ بر روی چوب کاج با نقوش و خطوط طبیعی نیز گزینه مناسبی برای آلاچیق خواهد بود.

چوب ماهون در فضای داخلی بسیار زیبا به نظر می‌رسد، اما در دکوراسیون آلاچیق باید چوبی را انتخاب کنید که با فضای بیرونی نیز به خوبی ترکیب شود. به دنبال رنگ‌هایی باشید که عایق رطوبتی هم باشند، از چوب محافظت کنند و در کنار درختان و محوطه بیرونی ظاهری طبیعی داشته باشند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران