بهترین مرکز طراحی اجرا و نوسازی نما و دکوراسیون ساختمان در تهران و قم و بوشهر

در قم ، قم

معرفی بهترین مرکز طراحی اجرا و نوسازی نما و دکوراسیون ساختمان در تهران و قم و بوشهر

🔴 مجموعه هنر سنگ آرین

🔹 مجموعه هنر سنگ آرین یکی از بنام ترین فعالان در زمینه طراحی اجرا و نوسازی نما و دکوراسیون ساختمان در تهران و قم و بوشهر می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات مجموعه هنر سنگ آرین :

✅ طراحی و اجرا و نوسازی نما و دکوراسیون داخلی ساختمان

✅ فروش انواع سنگ

✅ تهیه انواع سنگ های ساختمانی بصورت تخصصی با قیمت مناسب با سابقه ۱۵ سال

و…

 

🔸 شماره تماس  09192474757

🔸 آدرس  تهران و قم و بوشهر

 

اهمیت نما ساختمان چیست؟

هویت بخشیدن به ساختمان:
هویت بخشیدن به ساختمان یکی از برترین دلایل اهمیت نما در ساختمان می باشد. این موضوع از این حیث مورد اهمیت است که حتی اگر ساختمانی از داخل زیبا و باشکوه باشد و از نمای داخلی بسیار خوبی برخوردار باشد و اگر بدون نمای خارجی باشد یا نمای آن نامناسب و بدون رعایت اصول باشد دیگر ساختمان فاقد هویت می شود و نمای خارجی نامناسب آن خبر از نمای داخلی بی نظم و نازیبایی می دهد چرا که افرادی که از کنار ساختمان عبور می کنند نمای خارجی آن را مشاهده می کنند (در واقع نما بخش قابل مشاهده ساختمان می باشد) و از روی ظاهر آن درباره داخل ساختمان قضاوت می کنند.

محافظت از ساختمان در برابر عوامل طبیعی
یکی از دلایلی که موجب اهمیت نما در ساختمان می باشد این است که این سازه به عنوان پوششی بر روی ساختمان قرار می گیرد و مانند سپری در مقابل عوامل طبیعی همچون هوازدگی، خوردگی، آلودگی، یخبندان وتغییر دماهای خیلی زیاد یا کم عمل می کند. علاوه بر این نمای خارجی باعث افزایش استحکام ساختمان در برابر عواملی همچون سیل، زلزله و بادهای شدید می گردد و طول عمر ساختمان را بالا می برد.

ایفای نقش عایق:
از دیگر دلایل اهمیت نما در ساختمان ایفای نقش عایق توسط این سازه می باشد. نمای ساختمان در واقع نوعی عایق حرارتی می باشد که از هدر رفتن انرژی در فصول گرما جلوگیری می نماید. یک نمای خارجی مناسب می تواند سبب صرفه جویی در انرژی گردد به این صورت که در فصل گرما از ورود هوای گرم به داخل ساختمان جلوگیری می نماید و در نتیجه داخل ساختمان خنک می ماند و وسایل سرمایشی کم تر مصرف می شوند، همچنین نما در فصل سرما از خروج هوای گرم جلوگیری کرده و ساختمان را گرم نگه می دارد. علاوه بر این ها هزینه استفاده از سیستم سرمایشی و گرمایشی را کم تر می کند و در نتیجه در مصرف هزینه نیز صرفه جویی می شود. نقش دیگر که نمای خارجی ایفا می کند عمل به عنوان عایق صوتی می باشد. این سازه مانند عایقی به دور ساختمان می باشد که از ورود سر و صدا و نویز های بیرونی به داخل ساختمان جلوگیری می کند. این ویژگی برای ساختمان هایی که در بر خیابان یا در شهرهای شلوغ و پرجمعیت مانند تهران و اصفهان قرار دارند بسیار مناسب و کارآمد می باشد.

زیباسازی فضای شهر:
ایجاد ساختمان هایی با نمای بسیار زیبا و مناسب می تواند سبب افزایش جلوه و شکوه شهر گردد. ساختمان هایی با نمای فرسوده و نا مناسب سبب نازیبا شدن شهر و در نتیجه افزایش استرس و پریشانی در ساکنان آن می شود. در واقع نمای ساختمان در شکل دهی به فضای شهری که در آن بنا شده است بسیار تاثیرگذار می باشد و اگر به یک نما بدون در نظر گرفتن نماهای دیگر ساختمان های شهر دقت شود در مجموع همگونی نما در شهر از بین می رود. یک نمای زیبا و دلنشین می تواند ساختار و دور نما قابل قبولی را برای شهر یا محلی که در آن قرار گرفته است ایجاد نماید.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران