فروش خط کامل دستگاه گرانول به همراه وان و کاتر در گیلان – لنگرود

در گیلان ، لنگرود

معرفی فروش خط کامل دستگاه گرانول به همراه وان و کاتر در گیلان – لنگرود

🔴 مجید عاشوری

🔹 مجید عاشوری یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش خط کامل دستگاه گرانول به همراه وان و کاتر در گیلان – لنگرود می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

🔹 امروزه پلاستیک‌ها و مواد پلیمری در زندگی ما نقش کلیدی بازی می‌کنند و در بسیاری از لوازم اطراف ما از این ماده تاثیرگذار استفاده می‌شود. برای تولید پلاستیک به ماده اولیه نیاز است که آن هم گرانول نام دارد. گرانول شکلی از مواد پلیمری است که بعنوان ماده اولیه در تولید پلاستیک و محصولات مشابه آن کاربرد دارد. گرانول در لغت به معنای دانه‌دانه است و به عنوان ماده اولیه در صنایع پلاستیک مورد استفاده قرار میگیرد.

🔹 گرانول در تولید نایلون و نایلکس کیسه زباله مورد استفاده قرار میگیرد ، گرانول در تولید کابل‌های برق، درب و پنجره، ورق‌آلات، روکش‌های صنعتی، لوازم خانگی، ساخت لوازم تزئینی و … مورد استفاده قرار می‌گیرد.

 

 

🔸 شماره تماس  ۰۹۱۱۲۴۲۶۸۷۱

🔸 شماره تماس  ۰۹۳۹۹۹۰۲۱۵۳

🔸 آدرس  گیلان،لنگرود

 

دستگاه گرانول ساز چیست و چه کاربردی دارد؟

دستگاه گرانول ساز وظیفه ساخت گرانول یا پلاستیک دانه دانه را برعهده دارد. پلیمرهای قابل بازیافت برای ساخت مواد جدید در دستگاه گرانول ذوب می‌شوند و به صورت دانه های ریز از انتهای دستگاه بیرون می آیند.

مواد اولیه پلیمری به وسیله پیچ‌های داخل دستگاه گرانول‌ساز فشرده شده و سپس ذوب می‌شوند. سپس از طریق پمپاژ کردن، آن‌ها را به سمت نقطه خروجی دستگاه هدایت می‌کنند. رشته‌های خروجی گرانول بعد از بریده شدن توسط تیغه دستگاه اکسترودر (گرانولساز)به صورت گرانول یا همان دانه‌های ریز درمی‌آیند. این دانه‌ها حرارت بالایی دارند و از طریق نیروی گریز از مرکز به سرعت چرخانده می‌شوند تا در تماس با هوا سرد شوند.

امروزه دستگاه‌های گرانول ساز به‌منظور بازیافت ضایعات پلاستیکی و انواع زباله‌ها طراحی و ساخته می‌شوند. درنتیجه دستگاه‌های گرانول ساز یا اکسترودر نقش بسزایی در تولید مواد اولیه پلاستیکی برای کارخانه‌ها و تولیدکنندگان محصولات پلاستیکی دارند.

گرانول چیست ؟

گرانول اسم پلیمر خاصی نیست. به نوعی از شکل پلیمر به دست آمده در پتروشیمی که بصورت دانه بوده و برای مصارف و کاربردها باید ذوب و شکل دهی شود گرانول می گویند.
در واقع وقتی پلیمر تولید می شود در دستگاه اکسترودر (چیزی شبیه چرخ گوشت) ذوب شده و در سر اکسترودر یک کاتر یا هر چیزی شبیه آن پلیمر خروجی را مرتباً قطع می کند و گرانول تولید می شود.
همه مواد پلیمری بسته به کاربرد و میزان ویسکوزیته و عوامل دیگر مثل نوع پلیمریزاسیون و… می توانند تبدیل به گرانول شوند. ولی اگر شرایط پلیمریزاسیون و عوامل دیگر پیچیده باشد پلیمر بصورت پودر یا محلول یا … تولید می شود.
هدف اصلی در تولید یک پلیمر به دست آوردن یک ماده با خواص مطلوب است. و به دست آوردن این خواص و کنترل آن در حین فرآیند شدن پلیمر بستگی به عوامل زیادی از جمله دما، فشار، کاتالیزور و … دارد و پلیمری که بار اول ذوب و شکل دهی شده مطمئناً خواص بهتری نسبت به پلیمرهای بازیافتی چند بار ذوب شده دارد. بعضی از پلیمرها پس از چند بار ذوب و شکل دهی باز خواص خود رو حفظ می کنند. ولی بعضی از آنها مثل PVC پلی وینیل کلراید که مصرف زیادی در پروفیل در و پنجره، سفره و انواع ورق ها، کابل ها، لوازم خانگی و … دارند پس از بازیافت خواص خود را از دست می دهند.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران