فروش و نصب ایزوگام قیرگونی آسفالت تراشه در کرج – فردیس

در البرز ، کرج

معرفی فروش و نصب ایزوگام قیرگونی آسفالت تراشه در کرج – فردیس

🔴 سجاد افشارزاده

🔹 سجاد افشارزاده یکی از بنام ترین فعالان در زمینه فروش و نصب ایزوگام قیرگونی آسفالت تراشه در کرج – فردیس می باشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات سجاد افشارزاده :

✅ 20 سال سابقه کاری

✅ فروش و نصب ایزوگام

✅ پخش آسفالت، تراشه و قیر پالایشگاهی

✅ با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت

✅ آماده ارائه خدمات

و…

 

🔸 شماره تماس ۰۹۳۶۸۴۳۳۴۹۹

🔸 آدرس کرج – فردیس

 

 نکات مهم در نصب ایزوگام چیست؟

کیفیت ایزوگام

هر چقدر که مراحل نصب ایزوگام به خوبی انجام شود، اگر ایزوگام کیفیت مطلوبی نداشته باشد. نتیجه خوبی حاصل نمی‌شود. در نتیجه دقت کنید که ایزوگام شکل و ظاهر مناسبی داشته باشد، پوسیدگی نداشته باشد و نشان استاندارد داشته باشد. این ها حداقل هایی است که باید از عایق رطوبتی سقف منزلتان انتظار داشته باشید.

سطح بام یا دیوار

ایزوگام روی سطوح لیزی مانند سرامیک یا فلز به خوبی نمی چسبد و در طولانی مدت ممکن است جدا شود و سر بخورد. سطوحی مثل سطوح آجری هم مناسب نیستند، زیرا سطح باید یکنواخت و یکپارچه باشد.

آماده کردن سطح

سطح باید تمیز شود. اگر روی سطح برآمدگیهای نظیر انتهای میلگرد یا سر ستون و یا هر شیئی تیز دیگری وجود دارد باید بریده شوند و کاملا با سطح کار تراز شوند. اگر سطح مورد نظر پشت بام است ابتدا باید کولرها و منابع آب جمع شوند.

شرایط اقلیمی هنگام نصب

دقت کنید در روزهایی که احتمال بارش باران، برف و تگرگ وجود دارد کار نصب را آغاز نکنید. سطحی که ایزوگام می شود نباید دچار یخبندان شده باشد. نصب در درجه هوای زیر صفر درجه توصیه نمی شود چرا که در دمای پایین با کاهش خاصیت الاستیکی امکان ترک برداشتن لایه‎های عایق رطوبتی وجود دارد.

نصب ایزوگام روی چه سطوحی ممکن است؟

سطوح یکپارچه ای که لیز نباشند و ترک های بزرگتر از یک سانتی متر نداشته باشند برای نصب ایزوگام مناسبند. به عنوان مثال سطوح سیمانی و بتنی سطوح مناسبی هستند. سطوحی مثل دیوارهای آجری و … که به خودی خود مناسب نیستند را می توان با زیرسازی (سیمان کاری، استفاده از پرایمر، قیر و …) تحت نظر کارشناس آماده ی نصب کرد.

شیب بندی

هر چه شیب بندی بام و ماهیچه گیری زوایا بهتر رعایت شود آب کمتر جمع می‌شود و رطوبت کمتری جذب می‌شود. شیب بندی بام به طور استاندارد باید بین ۱ تا ۳ درصد باشد. بدین معنی که در هر متر طول یک تا سه سانتی متر تغییر ارتفاع لازم است.

 

اگر بام قبلا ایزوگام یا آسفالت شده باشد چه باید کرد؟

اگر سطح مورد نظر قبلا ایزوگام شده باشد در صورتی که مشکل خاصی نداشته باشد می توان ایزوگام را روی ایزوگام قبلی نیز نصب کرد. اما طبیعی است که این کار باید با مشورت کارشناس مربوطه انجام شود. همچنین اگر بام آسفالت شده باشد به علت چگالی زیاد آسفالت وزن زیادی به بام وارد می شود و بار مرده ی ساختمان بیشتر از بار طراحی شده می‌شود. در نتیجه اگر وزن آسفالت و ایزوگام زیاد باشد قبل از نصب ایزوگام، آسفالت باید از بام جدا شود. اما به طور کلی ایزوگام را می توان روی آسفالت و ایزوگام های قبلی اجرا کرد.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران