مرکز تولید و فروش انواع مبلمان در تهران

در تهران ، تهران

معرفی مرکز تولید و فروش انواع مبلمان در تهران

🔴 حمید الیاسی

🔹 حمید الیاسی یکی از بنام ترین فعالان در زمینه تولید و فروش انواع مبلمان در تهران میباشد که با ارائه خدمات با کیفیت به محبوبیت زیادی دست یافته است .

 

🔴 معرفی اجمالی خدمات حمید الیاسی :

✅ تمام چوب راش

✅ رنگ چوب و متریال پارچه سلیقه دلخواه

✅ تشک نشیمن فوم سرد و فنر

✅ تعداد نفرات قابل تغییر

✅ ۲۴ ماه ضمانت کتبی

✅ ۳۶ ماه خدمات پس از فروش

✅ بازدید از تمام مراحل تولید

و….

 

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸 شماره تماس ↔️ در انتظار واریز وجه آگهی ↔️

🔸آدرس تهران رسالت خ هنگام شميران نو خ شهيد نقاشيان پ ١٣٥-١٣٧

مزایا و معایب مبل با چوب راش

دوام و استحکام

چوب سخت راش از دسته چوب های “سخت پوش”، غیر متخلخل، دارای چگالی جامد و سطحی قوی است. این بدان معناست که بیشتر از چوب های دیگر، در برابر فشار، خرد شدن و جمع شدن، جوش خوردن مقاومت بیشتری از خود نشان دهد. راش چوبی نسبتاً غیر متخلخل با سطحی مستحکم است، که همین ویژگی آن باعث شده تا گذشت زمان، به ماندگاری این چوب آسیب نزند.

به این نکته توجه داشته باشید که چوب راش برای کار های چوبی سازه‌ای، بسیار عالی است. اما این، به معنای دوام بسیار بالا نیست! این چوب پس از برش نمی‌تواند در برابر عناصر فضای باز یا رطوبت شدید هوا مقاومت کند. این امر، آن را برای استفاده در فضای باز و خارجی مناطق شمالی ایران، نامناسب می‌کند.

انعطاف پذیری

از چوب راش جامد به دلیل انعطاف بالایی که دارد، در ساخت مبلمان منحنی از جمله مبل راحتی، سلطنتی،کلاسیک، آلات موسیقی و تخته سه لا استفاده می‌شود. و تقریبا برای همه اجزای صندلی، کابینت و کفپوش یک گزینه عالی است.

مقاوم در برابر ضربه

چوب راش با بافت یکنواخت و دانه مستقیم خود، مقاومت قابل توجهی در برابر فشار دارد، زیرا سخت، سنگین و محکم است. با توجه به این نکته، چوب راش معمولاً برای کفپوش بسیار گزینه مناسبی است، زیرا می‌تواند وزن و فشار زیادی را تحمل کند.

قیمت مناسب

خرید مبل با چوب راش برای شما یک سرمایه گذاری به حساب می‌آید! با خودتان صادق باشید. کلاف مبلی که از چوب بی کیفیت تولید شده باشد، دوام آن را بسیار کم میکند. قطعا زیبایی و راحتی خوبی هم ندارد.

مبلی که تماما از چوب راش ساخته شده باشد، هم دوام بسیار بالایی دارد و هم اینکه اگر به فکر تغییر دکوراسیون مبلمان منزلتان بیفتید، همچنان ارزش اولیه خود را حفظ می‌کند و می‌توانید به قیمت مناسب آن را بفروشید.

چوب راش نسبت به سایر چوب های سخت (چوب گردو، ماهون، افرا و گیلاس)، کم هزینه و اقتصادی تر است. طبق مطالعات انجام شده، ارزان ترین چوب برای مبل، چوب روسی و چوب راش هستند.

تعمیر و نگهداری آسان

از دستگاه بخار، به صورت خیلی ملایم می‌توان برای برجسته سازی دانه های طبیعی و یکنواختی رنگ چوب راش استفاده کرد. از آنجا که این چوب خواص ماندگاری بالایی دارد، طی آزمایشات انجام شده؛ مبلمان چوب راش حتی سال ها بعد نیز زیبا به نظر می‌رسند. در صورت صدمه شدید، به سادگی سنباده زده شده و به روز اول خود تبدیل می‌شود.

این سایت هیچ‌گونه منفعت و مسئولیتی در قبال معامله شما ندارد.
با مطالعه‌ی راهنمای خرید امن، آسوده‌تر معامله کنید.

آگهی های دیگر از این کاربر

آگهی های مشابه

نظرات کاربران